iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Slechte timing voor aankoop iPhone (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/14260-slechte-timing-voor-aankoop-iphone.html)

emem 10-06-08 10:40

Slechte timing voor aankoop iPhone
 
Ik heb 2 dagen geleden een iPhone gekocht op eBay die op dit moment onderweg is naar LA waar mijn moeder hem voor me op zal halen.
En dan net op DIT moment komt de 3G uit in Nederland.
Denken jullie dat er nog een markt zal zijn voor het doorverkopen van deze 'oude' iPhone? Of is het misschien toch een beter idee om deze te houden en te unlocken?
Ik ben een beetje clueless over wat ik er nu mee moet doen, ik had dit nml niet zo snel verwacht...

truckdiver 10-06-08 10:43

zal altijd kunnen verkocht worden,tegen welke prijs?

colliehome 10-06-08 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emem (Bericht 124930)
Ik heb 2 dagen geleden een iPhone gekocht op eBay die op dit moment onderweg is naar LA waar mijn moeder hem voor me op zal halen.
En dan net op DIT moment komt de 3G uit in Nederland.
Denken jullie dat er nog een markt zal zijn voor het doorverkopen van deze 'oude' iPhone? Of is het misschien toch een beter idee om deze te houden en te unlocken?
Ik ben een beetje clueless over wat ik er nu mee moet doen, ik had dit nml niet zo snel verwacht...

Hallo, het forum staat er vol van en jij wist niet dat er zo snel een nieuw model kwam???

Bomans 10-06-08 10:46

Hij had waarschijnlijk niet gedacht dat hij zo snel in Nederland zou komen.
Daar was namelijk nergens iets over te vinden.

emem 10-06-08 10:47

ik wist zeker dat er een nieuw model kwam, ik had het alleen niet zo snel verwacht.
Remember, bij het vorige model duurde het 3/4 maanden voor hij uiteindelijk in de winkels lag.
En die werd toen na 3 kwartaal in Europa verwacht en is hier nooit terrecht gekomen.
Dus ik wist wel dat er een nieuwe zou komen, maar niet dat dat zo snel zou zijn.

emem 10-06-08 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 124933)
zal altijd kunnen verkocht worden,tegen welke prijs?

Ik heb er $500 incl shipment voor betaald, wat volgens mij een vrij goede prijs is als je ziet wat er gemiddeld uitgegeven voor wordt op eBay.
Maar ik vraag me af of dit zo zal blijven de komende weken...

colliehome 10-06-08 10:51

Maar na drie , vier maanden had je dan het zelfde probleem toch? Om dan voor die tijd een "oud" model te kopen was ook gek...
En in België ging hij zeker komen dus dat scheelde hem veel werk toch??

Bomans 10-06-08 10:52

Dat is een mooie prijs.

colliehome 10-06-08 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emem (Bericht 124942)
Ik heb er $500 incl shipment voor betaald, wat volgens mij een vrij goede prijs is als je ziet wat er gemiddeld uitgegeven voor wordt op eBay.
Maar ik vraag me af of dit zo zal blijven de komende weken...

Mss wordt het oudere model wel een collectors item met de metalen achterkant.....
En als het niet is dan kan het wel worden he

Bomans 10-06-08 10:53

En zeker de 4GB modellen :D:D:D

emem 10-06-08 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 124944)
Maar na drie , vier maanden had je dan het zelfde probleem toch? Om dan voor die tijd een "oud" model te kopen was ook gek...
En in België ging hij zeker komen dus dat scheelde hem veel werk toch??

Nah dan koop ik tegen die tijd wel weer een nieuwe, daar heb ik niet zo veel problemen mee, maar dan heb ik er 3/4 maanden iig wat aan gehad.

Maar ik denk dat ik eBay gewoon in de gaten ga houden, ik zou dat ding volgende week woensdag moeten kunnen hebben...

Opzich is het gewoon gemakzuchtigheid van mij, dan hoef ik tenminste niet te unlocken enzo, maar ik vind het ook een fijn idee dat ik de garantie er nog op heb lopen omdat ik er niets aan heb veranderd.

Biatelli 10-06-08 12:33

je kan hem wel doorverkopen dat weet ik zeker , alleen je zal er geen winst op maken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.