//

Ervaringen met sobby.nl ?

Ervaringen met sobby.nl ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen met ervaring met sobby.nl? Citaat: Bij Sobby krijgt u een eerlijk bedrag voor uw iPhone, iPad, laptop of game console. In tegenstelling ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-13, 13:31
peterkuli peterkuli is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard Ervaringen met sobby.nl ?

Zijn er mensen met ervaring met sobby.nl?

Citaat:
Bij Sobby krijgt u een eerlijk bedrag voor uw iPhone, iPad, laptop of game console.
In tegenstelling tot de vele andere "mobiele inkopers" die u op het internet kan vinden krijgt u bij ons absoluut gegarandeerd het hoogste bedrag voor uw gadgets.
Ik wil mijn iPhone graag verkopen en het ziet er allemaal vrij goed uit en ook de prijs die ze je geven is niet verkeerd maar ik hoor graag ervaringen zodat de betrouwbaarheid wat beter ingeschat kan worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-13, 09:35
sobby sobby is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 22
Standaard

Hoi,

Beetje laat maar goed.

Kennelijk zijn er weinig mensen op Iculture met ervaringen mbt sobby (wat jammer is) maar ik stel voor dat je even kijkt op onze facebook pagina en daar de reviews leest. Verder kan je ook wat googlen omtrent reviews en je zult zien dat er geen slecht woord over ons te vinden is.

In de 2 jaar tijd dat we nu bezig zijn hebben we (nog) geen enkele slechte review mogen ontvangen. En dat houden we graag zo.
__________________
Sobby - Inkoop iPhones/iPads
Reageren

Labels
iphone, sobby, verkopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart foontje Internet in buitenland (roaming) 17 06-05-15 06:37
Ervaringen met Waze Robin91 iPhone Navigatie 1 14-06-12 19:20
Ervaringen met studentmobiel.nl ferran Koopinformatie Nederland 3 29-09-08 12:29
Ervaringen met batterijduur Yorick iPhone algemeen 54 15-06-08 10:39
Ervaringen met Hi? RobertN Overige providers Nederland 15 15-11-07 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.