//

Online aankoop Iphone 5s verruilen voor de Applestore Amsterdam

Online aankoop Iphone 5s verruilen voor de Applestore Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Las op de twitter van iphoneclub dat ze nog goenoeg 5s op voorraad hadden. Zou ik vandaag nog kans maken in A'dam? Anders rijd ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-13, 08:55
Greenfield82 Greenfield82 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard Online aankoop Iphone 5s verruilen voor de Applestore Amsterdam

Las op de twitter van iphoneclub dat ze nog goenoeg 5s op voorraad hadden. Zou ik vandaag nog kans maken in A'dam? Anders rijd ik er gewoon heen en annuleer ik hem wel in de store! Heb geen geduld om 3 weken te wachten wetende dat ze in de winkel gewoon af te halen zijn...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-13, 09:14
ococ ococ is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 38
Standaard

Ben gister geweest en bijna geen rij en voorraad zat!!!!!!!!!!!!
  #3  
Oud 27-10-13, 11:08
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greenfield82 Bekijk bericht
Las op de twitter van iphoneclub dat ze nog goenoeg 5s op voorraad hadden. Zou ik vandaag nog kans maken in A'dam? Anders rijd ik er gewoon heen en annuleer ik hem wel in de store! Heb geen geduld om 3 weken te wachten wetende dat ze in de winkel gewoon af te halen zijn...
Dat was gisteren vroeg in de middag dat ze dat deden melden. Kennis van me is geweest gister, en ze hadden alleen nog spacegray op voorraad in 16 GB.
  #4  
Oud 27-10-13, 18:52
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greenfield82 Bekijk bericht
Las op de twitter van iphoneclub dat ze nog goenoeg 5s op voorraad hadden. Zou ik vandaag nog kans maken in A'dam? Anders rijd ik er gewoon heen en annuleer ik hem wel in de store! Heb geen geduld om 3 weken te wachten wetende dat ze in de winkel gewoon af te halen zijn...
Dat heb ik afgelopen vrijdag ook gedaan. 2-3 weken was me toch iets te veel vergeleken met een paar uur Toen ik op vrijdag langskwam hadden ze nog een ruuuiiiiime voorraad space grey, maar de silver was al bijna op. Ze hadden ook nog wat gold. Ik weet niet of ze in de tussentijd alweer een levering hebben gehad. Je zou kunnen proberen te bellen op maandagochtend?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleStore Amsterdam Garantie PindaPowerrr iPhone algemeen 5 06-08-13 21:05
[iPad 3] wie ook in de rij bij Applestore Amsterdam? sjempie iPad algemeen 3 18-03-12 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:25.