//

Vodafone orderstatus

Vodafone orderstatus discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb niks vooraf gekregen, postbode stond opeens voor de deur met de telefoon....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-11-13, 19:19
maarten22 maarten22 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 90
Standaard

Ik heb niks vooraf gekregen, postbode stond opeens voor de deur met de telefoon.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 01-11-13, 19:26
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Bij mij ook zonder mail
  #23  
Oud 01-11-13, 21:27
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Iphone: 5S 16GB Gold
Bestel Kanaal: Vodafone Friends&Family Website (Nieuw abonnement)
besteld: 25-10-2013 10:30
bestelbevestiging: 12:45
laatst gewijzigd: 25-10-2013 13:00
status van order: Toestel Gereserveerd, wachten op goedkeuring nummerbehoud en kredietcheck

Lijkt schot in de zaak te komen en zal begin volgende week gebeld worden voor een aflever afspraak.
  #24  
Oud 01-11-13, 21:50
Jordyboy1992 Jordyboy1992 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 9
Standaard

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik het volgende bericht gepost in een andere topic met betrekking tot mijn ervaring met Vodafone, misschien dat er hier personen zijn die er ook iets aan hebben:

Ik wil je voor het gevolg een tip geven. Laat je nooit op lijsten zetten voor de Iphone. Je wordt dan namelijk een nummertje in de lange wachtrij. Terwijl ander (vooral nieuwe klanten) de telefoon veel sneller krijgen dan jij! Ik heb het namelijk persoonlijk mee gemaakt! 2 jaar geleden wou ik graag de Iphone 4s gaan halen. Hij was nergens te krijgen op de dag dat hij uit kwam. Ik denk dat ik zeker een winkel of 5 van Vodafone af ben gegaan om er een te bemachtigen(ik zocht er een met abbonement van vodafone). Vervolgens bij de laatste winkel (de belcompany) waar ik langs ging werd me verteld dat er maandag nieuwe 4se zoude komen (ik stond er vrijdag) maar ik moest me wel op een lijst laten zetten want dan had ik alleen de kans om er een te krijgen.

Toen gaf ik al direct aan dat ik dit niet ging doen omdat ik pas iets afsloot op moment dat ik direct mijn aankoop mee kreeg. De medewerker vertelde elk smoesje wat hij kon verzinnen om mij toch op die lijst te krijgen. Toch hield ik af en zei ik, ik kom as maandag binnen gewandeld en dan zie ik wel of ik geluk heb. De medewerker vroeg mijn telefoon nummer om me te bellen als er een iphone 4s bij zat voor me. En ja hoor maandags kreeg ik een telefoontje van de medewerker er waren 4sen binnen maar hij kon er geen achter houden ik moest snel daar heen komen. Ik gaf aan dat ik er binnen een uurtje zou zijn. een uurtje de 4s bij houden kon hij wel. Vervolgens ging ik na de winkel en ja hoor mijn iphone 4s lag al klaar. Alles was binnen no-time geregeld. Het rare van het verhaal was dat de medewerker me vertelde dat ik nooit kans maakte op een iphone als ik me niet op de wachtlijst zou zetten. want elke iphone die vrij kwam ging naar de mensen op die wachtlijst. Nou niet dus, ik was nieuwe klant en hij wou mij binnen halen dus ik kreeg de iphone 4s voor dat vele mensen in de wachtrij hem kregen. Terwijl ik veel later erbij was als vele andere mensen!

Vanaf dat moment laat ik me nooit ergens op een lijst zetten! Het is me namelijk al lang duidelijk hoe het werkt. Gisteren kreeg ik weer een bevestiging, ik had de abonnementen met de nieuwe iPhone 5sen bekeken maar was van plan om mijn abonnement te gaan verlengen na een sim only abonnement en eventueel de telefoon los te gaan kopen. Toen zag ik de prijzen van de 5s met een abonnement en die waren stukken lager dan de vorige keer met mijn 4s. Ik besloot om 25 oktober om 12 uur smiddags eens te gaan kijken of ik een 5s kon bemachtigen in de zelfde winkel als de vorige keer (ondertussen is het wel een echte vodafone winkel geworden). Ik kwam binnen en vroeg na de 5s en ja hoor hij had er 2, een goude 64 gb en een silver 32 gb. Ik zocht eigenlijk na de 16 gb maar ik kreeg nu een kans die ik niet wou laten liggen. Vervolgens heb ik mijn abonnement verlengt en werd me verteld dat ik ontzettend veel geluk had gehad want de medewerker had al bericht gekregen dat er aankomende 3 weken niet of nauwelijks geleverd zou worden. Dit verhaal zou wel eens kunnen kloppen want apple heeft zelf ook een levertijd van 2 tot 3 weken.

Ik liep dus om half 1 al na buiten met een 5s zonder verder moeite te hebben gedaan. Vele andere hebben zich aangemeld via de site en krijgen in de loop van aankomende weken(maanden) zijn nieuwe 5s. Terwijl ik weer een van de latere erbij was!


Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben
  #25  
Oud 02-11-13, 15:27
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarten22 Bekijk bericht
Ik heb niks vooraf gekregen, postbode stond opeens voor de deur met de telefoon.
Goed om te horen, hopelijk worden er vandaag nog wat telefoons uitgeleverd!
Veel plezier met je iphone !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? flyingdutchjan Vodafone 1 11-02-12 14:57
Orderstatus T-Mobile webshop jaspertax Archief 1 16-11-09 22:15
iPhone besteld; Orderstatus srf0611 Odido (T-Mobile) 22 14-10-09 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.