iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iemand bekend met www.apllediscounter.nl ? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/146967-iemand-bekend-www-apllediscounter-nl.html)

adominus 28-10-13 10:55

iemand bekend met www.apllediscounter.nl ?
 
Deze site biedt leuke aanbiedingen , te leuk?

KVK kent hem inderdaad en ook bekend bij Keurmerk veilig winkelen.
Er zij geen politiemeldingen.
De bestelling, welke iphone dan ook, lijkt binnen 24uur geleverd te worden.

Met de zoekfunctie binnen dit forum, kom ik twee positieve berichten tegen. Ze zijn echter precies hetzelfde, maar van een andere gebruiker.
Dat geeft weer te denken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2013 om 11:28 ----------

Check politie gedaan, hier niet bekend.

Contact opgenomen met Keurmerk Veilig Winkelen, via de site had ik al gezien dat hij daar niet op de blacklist stond.
Deze bevestigde mij dat het hier om een deugdelijke website/ winkel gaat, waar nog geen klachten van bekend zijn.

Snel dus maar een iPhone 5s gold 16 gb besteld a €689,= jawel, daarom wilde ik het checken.
er zijn er nu nog 4 in stock van de gold.

succes

AANHEF MOET ZIJN: WWW.APPLEDISCOUNTCENTER.NL
(maak met mijn macbook pro vaker spelfouten door de zware aanslag van het toetsenbord)

Patrique 28-10-13 17:02

Domein inactief! :rolleyes:

RWK 28-10-13 17:12

Wooah.. Dat is naaiend als de site nu niet meer te bereiken is. TS, heb je zelf ook nog contact gehad met de webshop?

flappah 28-10-13 17:13

Als je "applediscount opgelicht" echter bij Google intikt loopt het over van de meldingen. Ben bang dat het hier om dezelfde praktijken gaat.

creazn54 28-10-13 17:27

volgens mij is deze site: Apple Discount Center.nl - Online shoppen op z'n best wat hij bedoelde

Patrique 28-10-13 17:27

Of adonis is de Sjaak, of hij werkt stiekem bij de applediscounter!

ballegooier 28-10-13 17:37

Geweldig die site.
In de 'opruimkelder' kun je een USB-30 pins dock connector kabel kopen voor maar liefst 95 cent duurder dan bij Apple zelf :D
En zo'n dx autolader van een paar dollar voor slechts 24 eurootjes. Ik zeg: doen! :D

Verder heb ik er niks op tegen, hoor. Ik begrijp alleen echt niet waarom je voor 10 euro meerprijs niet meteen bij Apple zelf besteld? :confused:

Edit: ik moet beter leren lezen; het ging je waarschijnlijk om de leverbaarheid (voorraad) van de gouden iPhone

adominus 28-10-13 17:43

Ik heb inderdaad Apple Discount Center, (aan elkaar voor de website.)

Heb hem laten checken door KVW

ook wel bekend onder DC Retail bv Hilversum

En inderdaad het gaat mij om beschikbaarheid. Applestore geeft 2 a 3 weken aan, alternatief is €100 meer betalen op marktplaats

Patrique 31-10-13 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adominus (Bericht 929303)
Ik heb inderdaad Apple Discount Center, (aan elkaar voor de website.)

Heb hem laten checken door KVW

ook wel bekend onder DC Retail bv Hilversum

En inderdaad het gaat mij om beschikbaarheid. Applestore geeft 2 a 3 weken aan, alternatief is €100 meer betalen op marktplaats

Heb je al iets vernomen van je bestelling, heb je je iphone al?

adominus 31-10-13 12:00

Vandaag contact opgenomen omdat de status, van de order, niet veranderde naar " verzending".
Kreeg nette mail met excuus dat de voorraad op de website niet juist is weergegeven en dat ze volgende week een levering verwachten.

Ze deden mij een voorstel om de order te annuleren.
Daar gebruik van gemaakt, kan ik in de tussentijd nog altijd proberen ergens anders een iphone 5s te bemachtigen.
Geld stond direct, we zijn allebei bij dezelfde bank aangesloten, op mijn rekening.

Afgelopen dagen nog over wat meer producten contact gehad met it bedrijf, kan concluderen dat ze zeker betrouwbaar zijn en op tijd leveren, mits het product voorradig is.

Patrique 31-10-13 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adominus (Bericht 929958)
Vandaag contact opgenomen omdat de status, van de order, niet veranderde naar " verzending".
Kreeg nette mail met excuus dat de voorraad op de website niet juist is weergegeven en dat ze volgende week een levering verwachten.

Ze deden mij een voorstel om de order te annuleren.
Daar gebruik van gemaakt, kan ik in de tussentijd nog altijd proberen ergens anders een iphone 5s te bemachtigen.
Geld stond direct, we zijn allebei bij dezelfde bank aangesloten, op mijn rekening.

Afgelopen dagen nog over wat meer producten contact gehad met it bedrijf, kan concluderen dat ze zeker betrouwbaar zijn en op tijd leveren, mits het product voorradig is.

Hmm lijkt een beetje op Gravis.de, daar kloppen de voorraden op de site ook regelmatig niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.