//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door harry123 Op hun site staan nu de 16Gb modellen ook als uitverkocht aangemeld, ze zijn toch op 1 of andere manier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 05-08-08, 11:23
buizerd's schermafbeelding
buizerd buizerd is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harry123 Bekijk bericht
Op hun site staan nu de 16Gb modellen ook als uitverkocht aangemeld, ze zijn toch op 1 of andere manier ermee bezig.
even afwachten dus.
Ik bewonder je optimisme Harry. En ik hoop met je mee. Maar ik krijg er een steeds slechter gevoel bij dat ze simpelweg totaal onbereikbaar zijn en totaal niet meer reageren op email. En aangezien ik met iDeal heb betaald, ben ik ongetwijfeld mijn geld kwijt als het wel foute boel is...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 05-08-08, 11:29
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

@ alle mensen die hun telefoon (nog) niet ontvangen hebben. Ik zou een topic openen op internetoplichting - Forumindex. Ik heb een keer gezeik gehad met concertkaartjes, daar op geplaatst en binnen een dag had ik men geld terug. Zitten daar een hoop mensen die precies weten wat je wel en niet kan doen, ze kunnen je daar erg goed mee helpen!

Is dus pas van toepassing als de telefoons dus echt niet komen...
  #483  
Oud 05-08-08, 11:33
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
@ alle mensen die hun telefoon (nog) niet ontvangen hebben. Ik zou een topic openen op internetoplichting - Forumindex. Ik heb een keer gezeik gehad met concertkaartjes, daar op geplaatst en binnen een dag had ik men geld terug. Zitten daar een hoop mensen die precies weten wat je wel en niet kan doen, ze kunnen je daar erg goed mee helpen!

Is dus pas van toepassing als de telefoons dus echt niet komen...

maak daar maar www.opgelichtopinternet.nl van.als je het forum volgt wat jij noemt weet je wel waarom
  #484  
Oud 05-08-08, 12:23
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

de mailbox zit nu kennelijk ook vol.......



The mail system

<info@iphonehelpdesk.nl>: host mailexchange.nexthost.nl said:
552 Requested mail action aborted: exceeded storage allocation -
<info@iphonehelpdesk.nl> (in reply to RCPT TO command)
  #485  
Oud 05-08-08, 12:43
brian2610 brian2610 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Mocht ik echt het restje hoop wat ik nog heb verliezen, wie van jullie weet hoe makkelijk het is om een VISA betaling terug te krijgen?
  #486  
Oud 05-08-08, 12:47
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Zelf heb ik 23 juni een iphone besteld, en de laatste mail die ik van ze heb gekregen is dat ik hem vandaag of morgen moet ontvangen. (5 of 6 aug)
Maar sindsdien niet meer van ze gehoord, bellen heeft geen zin telefoon staat uit, ik wacht deze 2 dagen af en dan gaat er een boze mail naar toe.
Ook ga ik aangifte doen bij de politie wegens oplichting en mijn geld proberen terug te halen bij VISA, nog nooit hoeven te doen kijken of het gaat lukken
  #487  
Oud 05-08-08, 12:48
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brian2610 Bekijk bericht
Mocht ik echt het restje hoop wat ik nog heb verliezen, wie van jullie weet hoe makkelijk het is om een VISA betaling terug te krijgen?
Hebben ze speciale formulieren voor. Bellen en het wordt je toegestuurd.
  #488  
Oud 05-08-08, 12:52
Iphone2605 Iphone2605 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook met Visa betaald. Voor mij geldt ook dat ik deze 2 dagen nog zal afwachten en wanneer de langverwachte Iphone niet wordt bezorgd, ik vervolgens het geld bij Visa terug zal gaan halen en aangifte zal doen bij de politie.
  #489  
Oud 05-08-08, 12:53
danv25 danv25 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

hey mensen,

ik wacht ook al een maand op mijn bestelde iphone bij iph.
natuurlijk wil ik die hoop blijven houden, maar telefoon die totaal uitgeschakeld zijn, emails die niet aankomen (kan vol zijn natuurlijk) en een adres waar niemand te bekennen is. Veel vraagtekens en oplichting zou kunnen. Verklaard niet de mensen die de iphone wel hebben ontvangen. Als het fraudeurs zijn, ga je toch niet een paar mensen een telefoon sturen ofwel?
  #490  
Oud 05-08-08, 13:02
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danv25 Bekijk bericht
hey mensen,

ik wacht ook al een maand op mijn bestelde iphone bij iph.
natuurlijk wil ik die hoop blijven houden, maar telefoon die totaal uitgeschakeld zijn, emails die niet aankomen (kan vol zijn natuurlijk) en een adres waar niemand te bekennen is. Veel vraagtekens en oplichting zou kunnen. Verklaard niet de mensen die de iphone wel hebben ontvangen. Als het fraudeurs zijn, ga je toch niet een paar mensen een telefoon sturen ofwel?
Ja dat begrijp ik maar ik heb mijn bestelling gedaan 23 juni en heb al 3 keer een bezorg datum van ze gehad, in tussen een heel pak papier aan email, maar aan loze belofte heb ik niets.
Als het werkelijk zo is dat ze er druk mee bezig zijn dan hou je het toch bij op je website maar wat ik er nu lees staat al zeker 2 weken.
email die ik naar ze stuurde daar kreeg ik van 2 personen antwoord op
vandaag van de ene morgen van de andere.
ik weet niet wat ik moet denken maar hoop niet het ergste
  #491  
Oud 05-08-08, 13:06
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

De mensen die met credit card hebben betaald, hou er rekening mee dat je binnen 30 dagen je geld moet terugvorderen!
Ik heb inmiddels ook zo'n formulier gevraagd.
Bestelling gedaan op 13 juli, geld afgeschreven op 25 juli. Wat me ook wel weer verbaast, want als je de toko gestart bent om op te lichten, lijkt me dat je het geld onmiddellijk afschrijft.
  #492  
Oud 05-08-08, 13:17
JPV JPV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

AUB eenieder die dit leest en een iPhone heeft ontvangen als afgesproken, reageer en laat het effe weten... dit alles om de twijfel bij eenieder weg te nemen. Het handje vol die nu zeggen ontvangen te hebben geeft echt geen basis voor vertrouwen.
Ik heb eens wat rondgesnuffeld en gezocht naar iphoneworldonline... ik zweer je dat dit dezelfde boys zijn en die verhalen liegen er ook niet om... Ondanks mijn oproep hierboven, we zijn gewoon het haasje!
Niet alleen Kassa! maar ook Radar en het programma opgelicht zullen we moeten inschakelen en uiteraard aangifte bij politie, en daarna maar hopen dat het goed komt, doch van een verdwenen kip kan nix geplukt worden!
  #493  
Oud 05-08-08, 13:31
danv25 danv25 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

opgelicht, Ik ben er ook bang voor. We moeten gewoon een deadline zetten, de laatste dan wel te verstaan. ik zou heb vandaag of morgen moeten krijgen. heb ik hem dan niet. ga ik ook actie ondernemen. politie zal de eerste stap zijn. kassa, opgelicht of andere programma's ; ik doe mee! hoe meer mensen des te beter.

en al zijn ze verdwenen. Mr.z heeft meerdere website en aan adressen kan je wel komen. ik laat het er zoiezo niet bij zitten. Ik hoop dat niemand dat ook zou doen 600 euro gewoon vergeten.
  #494  
Oud 05-08-08, 13:40
eazy4me eazy4me is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik heb hetzelfde, als ik binnen 2 dagen geen Iphone heb dan ga ik drastische maatregelen nemen. Aangifte doen bij de politie. Als ik achterhaald heb waar de oplichters zich bevinden ga ik eens een bezoekje brengen aan deze lui.. Tevens zal ik ook Radar en Kassa inlichten..
  #495  
Oud 05-08-08, 13:52
MMaster23 MMaster23 is offline
 
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eazy4me Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde, als ik binnen 2 dagen geen Iphone heb dan ga ik drastische maatregelen nemen. Aangifte doen bij de politie. Als ik achterhaald heb waar de oplichters zich bevinden ga ik eens een bezoekje brengen aan deze lui.. Tevens zal ik ook Radar en Kassa inlichten..
Ik denk niet dat ze daar heel erg van wakker liggen en eerlijk gezegd kun je zelf ook niet zo vreselijk veel doen hoor...
  #496  
Oud 05-08-08, 14:10
eazy4me eazy4me is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

ze zijn nu wel aan de site aan het kutten, aangezien het lettertype is verandert van het dikgedrukte..
  #497  
Oud 05-08-08, 14:11
danv25 danv25 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

ik ga met je mee!
  #498  
Oud 05-08-08, 14:12
mulle1978 mulle1978 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard En ik ga ook mee

En ik ga ook wel mee heb er vreselijk de vinketering in... was een gok wist ik van te voren maar wordt er nu echt schijtziek van...
  #499  
Oud 05-08-08, 14:16
eazy4me eazy4me is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

dat wordt een gezellig clubje
  #500  
Oud 05-08-08, 14:18
Tobias Tobias is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 3
Standaard

Toch hebben ze gister nog bij de uitleg van de witte/zwarte 16GB iPhones gezet dat ze uitverkocht zijn..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.