//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb nog niets ontvangen. Vroeg besteld en ook i.d.d. aan het lijntje gehouden. Uiterlijk 5/6 augustus zou een unlocked exemplaar geleverd worden. Omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 05-08-08, 20:11
johan123 johan123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Ook ik heb nog niets ontvangen. Vroeg besteld en ook i.d.d. aan het lijntje gehouden. Uiterlijk 5/6 augustus zou een unlocked exemplaar geleverd worden. Omdat er al weken geen fatsoenlijk contact is geweest met dit bedrijf/ eigenaren, ben ik bang dat er morgen niets wordt afgeleverd. Reeds contact gehad met de creditcard maatschappij om een terugstorting aan te vragen.

Ik snap echter niet, dat deze personen (die toch een keurige KvK inschrijving hebben met werkelijke persoonlijke gegevens) het zo ver laten komen. Als er i.d.d. problemen waren met unlock of aanlevering, had communicatie naar de klanten een betere oplossing geweest, dat aan het lijntje houden en nog meer bestellingen op te nemen.

Ik zag wel, dat zeer recentelijk op de website dat alle iPhones ondertussen uitverkocht zijn. Ze zijn dus nog wel online (geweest).

Hoe kunnen we gezamelijk een klacht indienen of aangifte doen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 05-08-08, 20:26
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Gaat de voorraad van de Iphones (de aanpassing ervan) niet automatisch?
  #523  
Oud 05-08-08, 20:28
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Dit is de link trouwens:
Oplichter gesignaleerd: www.iPhonehelpdesk.nl
  #524  
Oud 05-08-08, 20:38
JPV JPV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Wellicht weet iemand nog een betere wijze de eigenaar van Vocam BV te traceren.... hier vallen diverse bedrijven onder waaronder iphonehelpdesk en Mr Z Media, Etnodating, onlygirls.nl en voetbal talent...
Wellicht heeft iemand die dit leest zaken gedaan met één van deze bedrijven en kan dit anoniem melden aan ons?
Deze namen stonden allen op één adresbord, naast de naam in het groot Vocam BV (kon ik lezen vanaf buiten toen ik mijn iPhone zogenaamd kon ophalen bij IHP!)

Op Linkedin ben ik deze info tegengekomen beslist de juiste, echter geen foto of zo erbij, hoop dat iemand weet hoe dat wellicht is te achterhalen... http://www.linkedin.com/pub/6/142/a93

Laatst gewijzigd door JPV; 05-08-08 om 20:52.
  #525  
Oud 05-08-08, 20:41
alexteie alexteie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 138
Standaard

en dan heb je ook nog mr ed bv. Ze hadden trouwens bij Alles over Mr Z Media.nl iig nog een vacature. Misschien staat deze nog open en kan iemand een sollicitatiebrief sturen?
En dan natuurlijk wel alsnog de iPhones versturen als je bent aangenomen
  #526  
Oud 05-08-08, 20:51
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
Wellicht weet iemand nog een betere wijze de eigenaar van Vocam BV te traceren.... hier vallen diverse bedrijven onder waaronder iphonehelpdesk en Mr Z Media, Etnodating, onlygirls.nl en voetbal talent...
Wellicht heeft iemand die dit leest zaken gedaan met één van deze bedrijven en kan dit anoniem melden aan ons?
Deze namen stonden allen op één adresbord, naast de naam in het groot Vocam BV (kon ik lezen vanaf buiten toen ik mijn iPhone zogenaamd kon ophalen bij IHP!)
Het feit dat er meerdere namen op een kantoor staan wil niet zeggen dat al die bedrijven iets met elkaar te maken hebben!

ik zou dus wel erg voorzichtig zijn met het ondernemen van acties!
  #527  
Oud 05-08-08, 20:57
alexteie alexteie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Het feit dat er meerdere namen op een kantoor staan wil niet zeggen dat al die bedrijven iets met elkaar te maken hebben!

ik zou dus wel erg voorzichtig zijn met het ondernemen van acties!
iphonehelpdesk, Mr Z Media, Etnodating en onlygirls.nl horen iig bij elkaar. Net als dat dus mrz en mr ed hieronder vallen.
  #528  
Oud 05-08-08, 20:57
JPV JPV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Het feit dat er meerdere namen op een kantoor staan wil niet zeggen dat al die bedrijven iets met elkaar te maken hebben!

ik zou dus wel erg voorzichtig zijn met het ondernemen van acties!
Neen, het was 1 bord met vet erboven Vocam bv en de andere bedrijven stonden er naast... kijk nog even naar het extra linkje in mijn bericht linkedin dan weet je voldoende! http://www.linkedin.com/pub/6/142/a93
  #529  
Oud 05-08-08, 21:03
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Ja hij kan ook opdrachten voor deze bedrijven gedaan hebben, dus ik zou daar inderdaad mee oppassen. Het is dan ook niet echt netjes naar die andere bedrijven toe.
  #530  
Oud 05-08-08, 21:05
JPV JPV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik hoop dat die dan contact op gaan nemen, wellicht gaan die ons in contact brengen om deze "foute" berichtgeving recht te zetten... gaan wij direct achter onze vriendelijke vriend aan want die kennen hem dan dus!
  #531  
Oud 05-08-08, 21:23
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Harry, ik las net je bericht op het andere forum. Heb je gister nou nog contact gehad met ze, of begreep ik dat verkeerd?
JPV, het enige wat we kunnen doen is aangifte, agressieve benadering, hoe boos je ook bent, werkt alleen maar tegen je straks misschien.
  #532  
Oud 05-08-08, 21:25
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

@ILV,

klopt, 1 mailtje van ene Kim, net zoals iemand anders al melde op (ik dacht) dit forum....

keep in touch
  #533  
Oud 05-08-08, 21:28
JPV JPV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Gelijk heb je, we moeten niet boos worden ik zal mijn toon temperen... ik moet ook wel toegeven dat ik het een beetje een sport vindt dergelijke oplichters op te sporen omdat dit zo onrechtvaardig en doortrapt is... Maar nogmaals gelijk heb je we moeten aangifte doen en de experts van Radar, Kassa, politie en niet te vergten de creditcard maatschappijen etc. hen werk laten doen!
  #534  
Oud 05-08-08, 21:31
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Maar misschien komt het allemaal nog goed, je weet nooit he. Misschien zijn de meldingen wel eyeopeners, en verzenden ze het toch. Hoewel ik het somber inzie, omdat ze niet meer reageren.
  #535  
Oud 05-08-08, 21:49
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Eigenaar van iphonehelpdesk is mrZ

info@mrzmedia.nl

die mailbox is nog niet vol en hoop dat hij em leest
  #536  
Oud 05-08-08, 21:53
buizerd's schermafbeelding
buizerd buizerd is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harry123 Bekijk bericht
@ILV,

klopt, 1 mailtje van ene Kim, net zoals iemand anders al melde op (ik dacht) dit forum....

keep in touch
Ja ik heb gisterenochtend ook een mailtje van Kim Lalande gehad. Ik moest via de mail een afhaalafspraak maken omdat ze de telefonisch slecht berijkbaar (zo was het gespeld) waren door drukke inpak- en verzendwerkzaamheden, maar daar werd nooit meer op gereageerd.
  #537  
Oud 05-08-08, 21:55
Nupa Nupa is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard

[quote=JPV;161447]Wellicht weet iemand nog een betere wijze de eigenaar van Vocam BV te traceren.... hier vallen diverse bedrijven onder waaronder iphonehelpdesk en Mr Z Media, Etnodating, onlygirls.nl en voetbal talent...
Wellicht heeft iemand die dit leest zaken gedaan met één van deze bedrijven en kan dit anoniem melden aan ons?
Deze namen stonden allen op één adresbord, naast de naam in het groot Vocam BV (kon ik lezen vanaf buiten toen ik mijn iPhone zogenaamd kon ophalen bij IHP!)

Op Linkedin ben ik deze info tegengekomen beslist de juiste, echter geen foto of zo erbij, hoop dat iemand weet hoe dat wellicht is te achterhalen... -verwijderd.

je kan gewoon op de KvK site een uitreksel kopen.. daar staat in op wiens naam Vocam BV staat geregistreerd, incl adres en telefoonnummer.. kost 2,50 ofzo
__________________
Eindelijk weer mét iPhone..
  #538  
Oud 05-08-08, 22:21
danv25 danv25 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Heeft iemand al gecontroleerd of het btw nummer klopt met het kvk nummer.
kvk inschrijving kan natuurlijk iedereen, maar als zijn btw echt is, heb je z'n naam en adres. en dan kan je het persoonlijk maken.
  #539  
Oud 05-08-08, 22:26
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Nope ik heb nog geen echt factuur gehad die zou ik krijgen zamen met DE Iphone
  #540  
Oud 05-08-08, 23:03
Helmert Helmert is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Bestelling iPhone(Help)Desk...

Ha luitjes.

heb ook een 3G besteld bij iPHD. op 14juli al... heb factuur via mail gehad, en direct betaald. bedrag is afgeschreven via Etnodating.nl (?)

had ook een BT-apple headset besteld, dus schade is ietsje groter.

Heb nu een 3G bij iPhoneservicepoint.nl besteld. dit is meneer Ouchene uit Utrecht. hij heeft in de voorlaatste MacFan een artikel gehad. Hij heeft me op de lijst gezet, en belt me als hij een 3G kan leveren. Hij verwacht komend weekend of de week erop een unlock! (Had hij uit betr. bron)

zal een post doen als ik mn 3G via iPSP heb ...

gr. Helmert

(helaas nog) verstuurd met m'n Palm
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.