//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je met Credit Card of iDeal kunt betalen heb je altijd de mogelijkheid de betaling terug te vorderen. Ik ben pas echt op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 15-07-08, 21:11
joepiphone joepiphone is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Als je met Credit Card of iDeal kunt betalen heb je altijd de mogelijkheid de betaling terug te vorderen. Ik ben pas echt op mijn hoede als ik geld rechtstreeks moet overmaken ..

Dus laten we rustig afwachten en niet direct alles wantrouwen. Denk dat de gok inderdaad was op een snelle unlock oplossing en dat dat nu even tegenvalt ..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 15-07-08, 21:46
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Met iDeal kan je geen geld terug vorderen. iDeal is een betaalmogelijkheid dat nagenoeg hetzelde is als een handmatige overschrijving.
__________________
Are you ready for this!
  #83  
Oud 15-07-08, 23:58
apache4u apache4u is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
lol, de eerste hadden al lang binnen moeten zijn. Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat ze eerst iets van een unlocktool aan het afwachten zijn, en daarna pas gaan versturen...
Ze zijn ook al 10,- euro duurder geworden trouwens...
Een unlocktool om gebakken lucht te unlocken? Als ze ze nou uit Italie of Belgie weten te scoren maken ze nog wat winst.
Ik zie net dat als je 2 16GB's bestelt . je 5 euro korting krijgt. ipv 1260 euro betaal je maar 1255. Da's toch mooi 0,4% korting wat je kunt verdienen .
  #84  
Oud 15-07-08, 23:59
lekzzz lekzzz is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasperschuurmans Bekijk bericht
Ik verwacht wel dat er deze week geleverd zal gaan worden, maar heb geduld. Het is alleen al mooi dat ideal als betaal systeem gebruikt wordt, hiermee kun je je geld binnen 30 dgn terugvorderen.
hmmmm.... naar mijn weten kan dit niet met iDeal maar alleen met een creditcard, mits je een gegronde reden hebt

Laatst gewijzigd door iCulture; 16-07-08 om 01:03. Reden: Quote-fix
  #85  
Oud 16-07-08, 00:05
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasperschuurmans Bekijk bericht
Ik verwacht wel dat er deze week geleverd zal gaan worden, maar heb geduld. Het is alleen al mooi dat ideal als betaal systeem gebruikt wordt, hiermee kun je je geld binnen 30 dgn terugvorderen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lekzzz Bekijk bericht
hmmmm.... naar mijn weten kan dit niet met iDeal maar alleen met een creditcard, mits je een gegronde reden hebt
Zelfs met een goede reden kun je niet terugvorderen. Ideal is precies hetzelfde als elke andere betaling via Internet. Eenmaal uitgevoerd niet meer omkeerbaar.

Laatst gewijzigd door iCulture; 16-07-08 om 01:04. Reden: Quote-fix
  #86  
Oud 16-07-08, 09:44
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Nog steeds niemand een iphone?
Op een andere site hadden mensen mail gehad dat hun toestellen pas na 21 juli verstuurd zouden worden.
Het wordt steeds ongeloofwaardiger allemaal.
__________________
Enjoy every day, buy an Apple Iphone!
  #87  
Oud 16-07-08, 09:52
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

Ik heb gelukkig geen mail gehad, maar ook nog geen iPhone. Heeft er iemand nog contact gehad met IHD? Ik ga niet te vaak bellen, maar als er vandaag nog niets is ga ik wel beetje pissig worden.

Nog 1 dag het voordeel van de twijfel...
  #88  
Oud 16-07-08, 09:56
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

En die oromono zien we ook niet meer eh. Maar hij zal het wel druk hebben met het versturen van zijn goedkope iPhones...
Ach kom, we geven hem nog een dagje het voordeel van de twijfel, net zoals paalpizzle zegt.
  #89  
Oud 16-07-08, 10:01
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
En die oromono zien we ook niet meer eh. Maar hij zal het wel druk hebben met het versturen van zijn goedkope iPhones...
Ach kom, we geven hem nog een dagje het voordeel van de twijfel, net zoals paalpizzle zegt.
die zijn topic is afgesloten.
als je er problemen mee hebt kan je het beste je tot hem richten.
blijk het echter nadien dat je slechte zaken hebt gedaan kan je hier nog altijd je beklag gaan doen en andere leden verwittigen.
is natuurlijk wel dat de iphone nog niet lang uit is en zij (zowel iphonehelpdesk als iphoneworldonline) ook eerst hun leveringen moeten aankrijgen om zelf verder te versturen
__________________
at your service
  #90  
Oud 16-07-08, 10:01
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Jongens, zolang er geen unlock methode is voor de 3G/2.0 iPhones gaat er helemaal niks verstuurd worden. Ga daar nou maar vanuit.
  #91  
Oud 16-07-08, 10:24
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik begin het wel beu te worden, als ze gewoon eerlijk zeggen dat ze hem nog niet kunnen unlocken is het een heel ander verhaal, maar ik heb zelfs al gezegd dat ze de mijne gewoon gelockt kunnen versturen en ik heb ook nog steeds niets...
  #92  
Oud 16-07-08, 13:02
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

alle 3G Iphones op de site zijn inmiddels uitverkocht en ook vandaag zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar. Ik heb er niks gekocht want ik vertrouw deze mensen niet. Als zij hun zaakjes op orde zouden hebben, zouden ze toch wel op de vele negatieve berichten reageren?
  #93  
Oud 16-07-08, 13:05
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Ze zijn al 3 of 4 x uitverkocht bij ze en elke keer hebben ze veel nieuwe voorraad en nog nooit heeft iemand wat ontvangen.
  #94  
Oud 16-07-08, 13:28
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Ik begrijp dat er nog veel mensen zijn die hem het voordeel van de twijfel willen geven. MAAR er zijn ook veel mensen die al een voorschot, zoniet het gehele bedrag, betaald hebben. Die willen ook uitsluitsel over hun gekocht product en waar hun geld naartoe is. Dus mag deze, al dan niet dubieuze, firma toch wel een klein beetje zijn klanten tegemoet komen door hun op de hoogte te houden van de ontwikkelingen... Maar dit is natuurlijk slechts mijn persoonlijke visie...
  #95  
Oud 16-07-08, 13:55
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik heb ook het hele bedrag betaald, maar begin nu toch ook wel te twijfelen of ik het niet terug zou vragen... Probleem is dat ik dan alleen nog geen 3G heb, en hem toch wel graag wil
  #96  
Oud 16-07-08, 15:08
apache4u apache4u is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Als die webwinkel in een aparte bv is ondergebracht en die laten ze ploffen kan iedereen naar z'n centen fluiten. iPhone gebruikers op een forum zijn nu ook niet het type mensen van 2 meter bij 1 meter die wel eens even verhaal gaan halen bij betreffende persoon lijkt me. Ik tenminste niet. Dan kun je dus fluiten naar je geld en naar je iPhone.
Nogmaals, ik hoop dat ik het mis heb en dat ik door programma's als Opgelicht! , Peter R. de Vries en "The Real Hustle" verpest ben.
  #97  
Oud 16-07-08, 15:10
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Denk dat dit nog 1 of 2 weken laten doorgaan en dat dan inderdaad de stekker uit dit bedrijf gaat!
Iedereen kan dan fluiten naar zijn centen.
  #98  
Oud 16-07-08, 15:33
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Ik ben bang dat het idd zoon verhaal gaat worden.

We zullen zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apache4u Bekijk bericht
Als die webwinkel in een aparte bv is ondergebracht en die laten ze ploffen kan iedereen naar z'n centen fluiten. iPhone gebruikers op een forum zijn nu ook niet het type mensen van 2 meter bij 1 meter die wel eens even verhaal gaan halen bij betreffende persoon lijkt me. Ik tenminste niet. Dan kun je dus fluiten naar je geld en naar je iPhone.
Nogmaals, ik hoop dat ik het mis heb en dat ik door programma's als Opgelicht! , Peter R. de Vries en "The Real Hustle" verpest ben.
  #99  
Oud 16-07-08, 17:03
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apache4u Bekijk bericht
Als die webwinkel in een aparte bv is ondergebracht en die laten ze ploffen kan iedereen naar z'n centen fluiten. iPhone gebruikers op een forum zijn nu ook niet het type mensen van 2 meter bij 1 meter die wel eens even verhaal gaan halen bij betreffende persoon lijkt me. Ik tenminste niet. Dan kun je dus fluiten naar je geld en naar je iPhone.
Nogmaals, ik hoop dat ik het mis heb en dat ik door programma's als Opgelicht! , Peter R. de Vries en "The Real Hustle" verpest ben.
Praat voor jezelf
Ik heb niets besteld, maar als het nodig is wil ik wel even op de koffie gaan hoor
  #100  
Oud 16-07-08, 17:06
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ah lekker, koffie. Ik ga mee!!!



Edit:

Hmm, krijg nu ook gelijk een mailtje binnen dat de iPhones nog niet verstuurd zijn om dat unlock die ze hebben bugt...

Laatst gewijzigd door pascalletje; 16-07-08 om 17:09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.