//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb daar ook een bestelling gedaan, en ik ben ook een hele tijd aan het lijntje gehouden waardoor ik ook mijn bestelling heb geannuleerd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 19-07-08, 08:41
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik heb daar ook een bestelling gedaan, en ik ben ook een hele tijd aan het lijntje gehouden waardoor ik ook mijn bestelling heb geannuleerd.
Mij werd in het begin verteld dat ze vertraging hadden vanwege de enorme drukte, en op 16 Juli werd er pas verteld dat ze ze gewoon nog niet konden unlocken.
Omdat ik zo lang voor jan *** aan het lijntje ben gehouden heb ik mijn bestelling op 16 Juli geannuleerd, en heb ik vandaag mijn geld teruggestort gekregen op mijn creditcard.
Ik geloof wel dat ze iPhones hebben, maar hun manier van mensen aan het lijntje houden vind ik niet netjes.
Ook kunnen ze gerust op de pwngetool wachten, maar de jongens van het dev-team hebben al aangegeven dat er nog GEEN unlock komt voor de 3G, dus hoe ze dat op gaan lossen ben ik wel benieuwd naar.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 19-07-08, 08:53
elifafd elifafd is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Er is ons telefonisch op 10 juli nog meedegedeeld dat de telefoons binnen waren en dat de eerste geunlocked waren.

Verder zie je verder terug in dit forum diverse meldingen van mensen aan wie keihard is gezegd dat ze aan het versturen zijn.
  #163  
Oud 19-07-08, 09:33
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Ja duhhh. Geregistreerde merknamen/handelsnamen worden helemaal niet geregistreerd bij de KVK, maar bij het benelux merkenbureau. Bij de KVK staat alleen de handelsnaam/bedrijfsnaam geregistreerd. Zowel Mr Z BV als die andere staan daat keurig geregistreerd. FYI een BV kan je niet zomaar oprichten hier zit een hele notariële procedure aan vast inclusief een check bij justitie. Daarnaast moet de oprich(s)ter minimaal 18.000 euro storten als startkapitaal en geeft de bank vervolgens een bankgarantie af. Been there, done that.
Voor illegale praktijken worden veel simpeler (en goedkopere!) wegen gevolgd. Gewoon kopen bestaande, lege BV (kost hooguit 750 euro) en klaar ben je.


Citaat:
Voor de rest ben ik van mening dat je gewoon even geduld moet hebben. Dat je met je verhaal gaat lopen schreeuwen op ieder forum, schiet ook een beetje door. Ze wachten op de PwnageTool 2.0. Dat is duidelijk en die kan elk moment beschikbaar zijn.
Jij draait de zaak effe lekker om!

Stel je voor dat je bij Apple/T-Mobile alleen via Internet kunt bestellen en er wordt geen voorbehoud gemaakt t.a.v. leverduur. Als na een maand nog steeds niets is geleverd en je aan't lijntje wordt gehouden en ook weet je dat ze hun garantie (simlockvrije telefoon) absoluut niet kunnen nakomen dan zou letterlijk de pleuris uitbreken. Grote koppen hier, krantenkoppen, TV ,etcetera. Ook van jouw kant!

Maar hier stel je doodleuk "stel je niet zo aan, rustig wachten".


Curieuze opstelling.
  #164  
Oud 19-07-08, 09:40
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Overigens staat er op de site: "Wij zijn bezig met de unlocks (ondervinden hier wat problemen) en de verzendingen." Hoezo niet eerlijk communiceren?
Ze kunnen daar niet mee bezig zijn want er is geen unlock beschikbaar! Nog beter bewijs dat hun communicatie niet conform de werkelijkheid is er niet!

Ook de woorden "ondervinden wat problemen' zijn wel heel erg eufemistisch. Ze ondervinden maar 1 probleem en dat kun je niet betitelen met het woordje 'wat" en dat is simpel dat er geen unlock nog is en dus hebben ze een heel groot probleem.


Probleem bij dat bedrijf (en soortgelijke) is dat ze zo snel mogelijk een lucratieve hap uit de iPhone handel wilden hebben. Gevolg is dat ze met valse voorstellingen trachten mensen zo snel mogelijk aan zich te binden. Iemand die al betaald heeft (of voorschot) kun je namelijk erg lang aan't lijntje houden.

Maar woorden als 'eerlijkheid', 'betrouwbaarheid' en soortgelijk zijn absoluut niet van toepassing.
  #165  
Oud 19-07-08, 12:21
iRr iRr is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb vandaag nog telefonisch contact gehad met iPhonehelpdesk. Het probleem is dat er blijkbaar geen simlockvrije toestellen uit Italië meer verkrijgbaar zijn. Er wordt mij verzekerd dat iedereen keurig zijn bestelling uitgeleverd gaat krijgen, de mogelijkheid bestaat op dit moment zowiezo om een unlocked exemplaar toegezonden te krijgen wat ik er van begrijp.

Ik denk eerlijk gezegd dat men daar eenvoudigweg compleet overdonderd is door het feit dat er sprake lijkt van een hype, terwijl de unlock op zich laat wachten. Verkeerd gegokt dus eigenlijk.

Ben erg benieuwd, wat mij betreft nog steeds het voordeel van de twijfel, men kom tot op heden nl. nog steeds alle afspraken tot het opnemen van contact na. Het zal blijken wat er gebeurd als de unlock beschikbaar komt.

Ik heb in ieder geval gevraagd om een gelockte versie te krijgen, dit is toegezegd. Sta bij twee andere adressen ook nog steeds op de lijst. T-Mobile kan ook nog niet leveren, dus hier op wachten kan er ook nog wel bij. Ik houd jullie op de hoogte.

Laatst gewijzigd door iRr; 19-07-08 om 12:36.
  #166  
Oud 19-07-08, 13:49
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRr Bekijk bericht
Ik denk eerlijk gezegd dat men daar eenvoudigweg compleet overdonderd is door het feit dat er sprake lijkt van een hype, terwijl de unlock op zich laat wachten. Verkeerd gegokt dus eigenlijk.
Inderdaad ja, men heeft de vraag ernaar onderschat en is er waarscheinlijk van uit gegaan dat de unlock tool sneller beschikbaar zou zijn.

Ik heb gisteren ook contact gehad met Iphonehelpdesk en mijn toestel word so wie so maandag opgestuurd. Als de unlock tool uit is unlocked en anders krijg ik hem gelocked geleverd.
  #167  
Oud 20-07-08, 09:59
Imtek Imtek is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Pwnage 2.0 is vrijgegeven, dus ze kunnen aan de slag
  #168  
Oud 20-07-08, 10:03
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Lijkt me stug dat ze er iets mee kunnen, je kan namelijk (nog) geen 3G mee unlocken...
Ben benieuwd hoe dit afloopt.
  #169  
Oud 20-07-08, 10:41
Imtek Imtek is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Ja ik heb mijn order gecanceld, ik wacht het rustig af tot ze wel alles op orde hebben. Tot die tijd heb ik liever het geld op me bankrekening (al reactie gehad dat het terug gestort gaat worden).
  #170  
Oud 20-07-08, 10:43
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Als je je geld toch terug hebt, kun je eens overwegen om er 1tje in Belgie te gaan halen. Is goedkoper en al simlockvrij! Heb ik ook gedaan, en heb er absoluut geen spijt van
  #171  
Oud 20-07-08, 10:49
Imtek Imtek is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Ja, maar waar he

Maar afstandje noord-holland belgie is nogal wat, dus dan liever van iemand die al heen gaat

Is die uit belgie dan nog niet steeds op land gelocked trouwens ?

Laatst gewijzigd door Imtek; 20-07-08 om 10:52.
  #172  
Oud 20-07-08, 10:53
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Voor 25,- euro aan benzine/diesel kun je denk ik wel op en neer Dan ben je net zo duur uit en heb je er 1tje die zeker simlockvrij is...
Je moet trouwens wel reserveren in Belgie, want daar gaan ze ook als warme broodjes...
  #173  
Oud 20-07-08, 12:47
Neworder78 Neworder78 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Imtek Bekijk bericht
Ja, maar waar he

Maar afstandje noord-holland belgie is nogal wat, dus dan liever van iemand die al heen gaat

Is die uit belgie dan nog niet steeds op land gelocked trouwens ?
Die uit Belgie is niet landlocked. Probleem is alleen dat ze vaak maar 1 gsm per persoon meegeven. Dus als je wilt dat iemand hem voor je meeneemt dan dient die persoon iig al me zn 2`en te zijn.
  #174  
Oud 21-07-08, 11:23
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Door de enorme belangstelling en problemen met het unlocken van de iPhones lopen onze verzendingen uit (onze excuses hiervoor), iedereen die een iphone heeft besteld tot de datum 14 juli 2008 ontvangt standaard ter tegemoetkoming bij de iPhone een autolader een leren hoesje voor de iPhone.

Uitleg vertraging verzendingen: Zoals je wellicht weet importeren we de iphones uit het buitenland en zit er dan een simlock op. Om deze simlock van de iphone te halen is een hack nodig, deze is er momenteel niet maar hier word hard aan gewerkt. We verwachten echter de komende week een doorbraak en hopen dat iedereen ons even de ruimte geeft om dit deze week te kunnen verwerken.

Iedereen die ene iphone besteld heeft en zelf de unlock wil doen kan een mail sturen (+ ordernummer), we zullen de bestelling dan verzenden. Indien je een iphone hebt besteld en wilt wachten totdat de unlock er is hoef je niets te doen. Excuses voor de vertraging, we doen vreselijk ons best.
Het berichtje is zo te zien aangepast. En zover ik lees zullen ze gewoon de iphones opsturen als je eventjes mailt dat je niet wilt wachten.
Hier wacht ik geduldig af tot donderdag (uitloop met TNT, je weet het nooit met ze namelijk )
  #175  
Oud 21-07-08, 11:41
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

De mijne zou vandaag of morgen opgestuurd worden (locked). Dus woensdag of donderdag zou hij er moeten zijn. Ik wacht af.
  #176  
Oud 21-07-08, 11:43
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Carnage,

Hou mij eens op de hoogte als je wilt of je hem ontvangen hebt ja/nee.

thanx,

D
  #177  
Oud 21-07-08, 11:45
djseven's schermafbeelding
djseven djseven is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 89
Standaard

heeft iemand van jullie al een gelockte 3g gehad?
  #178  
Oud 21-07-08, 11:51
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djseven Bekijk bericht
heeft iemand van jullie al een gelockte 3g gehad?
Die worden vandaag verstuurd volgens hen... Nee dus...
  #179  
Oud 21-07-08, 12:01
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk bericht
Carnage,

Hou mij eens op de hoogte als je wilt of je hem ontvangen hebt ja/nee.

thanx,

D
Tuurlijk.. Zodra hij binnen is dan zet ik het hier neer.
Ook als ie niet binnen is dan post ik eventjes iets..
Ben wel benieuwd uit welk land ze hem dan halen. Gezien er niet veel landen zijn waar hij los met simlock wordt verkocht volgens mij voor deze prijs..
Maar ach we zien het wel vanzelf
  #180  
Oud 21-07-08, 13:11
Mr_Oizo Mr_Oizo is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 35
Standaard

bestelling geannuleerd!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:22.