//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paalpizzle Laat maar eens weten, hoe en hoe snel ze reageren. binnen 2 uur een mailtje terug met een bericht dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 18-07-08, 17:02
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paalpizzle Bekijk bericht
Laat maar eens weten, hoe en hoe snel ze reageren.
binnen 2 uur een mailtje terug met een bericht dat hij inderdaad gelockt verstuurd kan worden en dat hij dan maandag of dinsdag verstuurd wordt. Ik ben benieuwd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 18-07-08, 17:05
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Ga ze ook wel even mailtje sturen dat indien er geen unlock is, de mijne maandag verstuurd kan worden.
  #143  
Oud 18-07-08, 17:20
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Ik heb ze woensdag twee keer een mailtje gestuurd, 1 keer via het contact formulier om naar de status te vragen en later nog een keer om te vragen of ze het toestel gelockt konder op sturen maar ondertussen nog steeds geen reactie gehad.

Beetje vreemd aangezien iedereen hier binnen een aantal uur een mailtje of reactie terug krijgt.
  #144  
Oud 18-07-08, 17:21
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Binnen 5 min antwoord:

Hi Chantal, dat is prima. Maandag of dinsdag gaat hij dan mee.

Groeten,
Floor
  #145  
Oud 18-07-08, 17:40
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzle Bekijk bericht
Beetje vreemd aangezien iedereen hier binnen een aantal uur een mailtje of reactie terug krijgt.
Ach op 1 mail heb ik ook geen reactie ontvangen. Bij de tweede mail heb ik mijn ordernummer in het subject gezet. En wie weet, misschien lezen ze hier mee. Ik ben wel benieuwd of er ook daadwerkelijk iets komt...Ik laat het wel weten
  #146  
Oud 18-07-08, 18:18
Mr_Oizo Mr_Oizo is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 35
Standaard

zojuist telefonisch contact gehad en hoogstens dit weekend ontvangen zij de unlock tool van dev team themselves. Volgende week gaan de verzendingen de deur uit.
  #147  
Oud 18-07-08, 18:21
lekzzz lekzzz is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Nou we zullen het zien, ben benieuwd. ik wacht ondertussen wel af
  #148  
Oud 18-07-08, 18:56
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Hier ook een bestelling gedaan bij deze shop. Na het lezen van dit topic toch een beetje sceptisch over het hoe en alles dus toch eventjes gemaild.
Kreeg binnen 5 minuten antwoord van Floor wat ik dus positief vindt.
Na verschillende berichten lezen over dat hun wachten op de unlock toch nog eventjes voor 5 uur gemaild of het mogelijk is om ze met sim-lock te versturen en nog voor 5 uur een antwoord terug dat ze maandag of dinsdag verstuurd worden.
Ik zal het zien.

De Unlock tool van Dev Team wordt niet naar individuele mensen gestuurd dus zodra hun hem hebben dan staat ie ook op de Dev Team site
Dus waarom wachten mensen totdat hun de tool hebben en gewoon zelf doen!
  #149  
Oud 18-07-08, 19:06
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Toch vreemd, als je de blog van de dev-team een beetje volgt komt er GEEN unlock voor de 3G.
Ik hoop voor jullie dat het anders is...

Edit;

Ik bedoel ook dat er NOG geen unlock komt, sorry.

Laatst gewijzigd door pascalletje; 18-07-08 om 19:20.
  #150  
Oud 18-07-08, 19:18
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Toch vreemd, als je de blog van de dev-team een beetje volgt komt er GEEN unlock voor de 3G.
Ik hoop voor jullie dat het anders is...
Volgens mij staat er dat er voorlopig geen unlock komt, omdat ze het nog niet voor elkaar krijgen. Activatie en Jailbreak lukt wel. De unlock komt nog wel, het is niet onmogelijk, want zoals je op het forum kunt lezen kan het met een X-SIM wel. iPhone 3G unlock met X-SIM werkt / iPhone Dev Team update > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #151  
Oud 18-07-08, 20:37
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

De unlock komt.. maar omdat ze problemen hebben met de baseband is ie er nog niet..
Dan maar met een X-Sim straks proberen
  #152  
Oud 18-07-08, 21:30
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:31.
  #153  
Oud 18-07-08, 21:40
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Volgens floor worden die van mij maandag/dinsdag verstuurd.. Klinkt nog goed vind ik
Nog even wachten voordat we klagen..
  #154  
Oud 19-07-08, 01:20
xefuzion xefuzion is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Vanwege de enorme belangstelling is de 3G niet op te halen bij onze vestiging, je kunt alleen online bestellen. We hebben ongeveer 6 a 7 werkdagen verzendtijd.

Dan vraag ik me toch af waarom ik het niet kan ophalen? ik woon er 10 minuten vandaan :S.
  #155  
Oud 19-07-08, 02:11
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xefuzion Bekijk bericht
Vanwege de enorme belangstelling is de 3G niet op te halen bij onze vestiging, je kunt alleen online bestellen. We hebben ongeveer 6 a 7 werkdagen verzendtijd.

Dan vraag ik me toch af waarom ik het niet kan ophalen? ik woon er 10 minuten vandaan :S.
Omdat er anders de hele dag door mensen op de stoep staan? Gewoon even geduld hebben. Hoop verwende mensen, 1 dag te laat en hop meteen zeuren.
  #156  
Oud 19-07-08, 06:05
xefuzion xefuzion is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Omdat er anders de hele dag door mensen op de stoep staan? Gewoon even geduld hebben. Hoop verwende mensen, 1 dag te laat en hop meteen zeuren.
Ik heb hem daar niet besteld dus ik weet niet waar je het over hebt.
  #157  
Oud 19-07-08, 08:13
elifafd elifafd is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Mensen pas op!
Ik heb mijn bestelling geannuleerd om de volgende reden.
Ik heb op 24 juni 2008 de 3G besteld en betaald via creditcard. De handelswijze (voorwaarden) bij creditcard betalingen zijn dat als de kaart belast wordt er binnen 3 weken geleverd moet zijn. Een meer gebruikte werkwijze is dat een creditcard pas wordt belast op het moment dat men gaat verzenden.
Echter wat bleek donderdag, de creditcard was reeds op 24 juni 2008 voor het volledige bedrag belast en ondertussen was het al 17 juli 2008. We worden aan het lijntje gehouden door iphonehelpdesk.nl komt eraan.... komt eraan.
Bij creditcard betalingen heb je 1 maand de tijd om te reclameren en dat wordt alles dus wel erg kort dag. Nu blijkt dat de afschrijving is gedaan door een bedrijf met de naam etnodating.nl (??? ik ben gelukkig getrouwd dacht ik...en mijn vrouw ook)
Rob van Z. van iphonehelpdesk.nl blijkt ook de eigenaar te zijn van etnodating.nl (whois sidn) zowel bij iphonehelpdesk.nl als etnodating.nl wordt er verwezen naar 2 bv's Mr. Ed bv en Mr Z bv. Nu zou volgens de algemene-voorwaarden van iphonehelpdesk.nl, de naam iphonehelpdesk.nl een handelsnaam zijn van Mr Z bv, maar dat is niet waar. Geen van beide namen, iphonehelpdesk.nl noch etnodating.nl, zijn geregistreerde handelsnamen bij de Kamer van Koophandel.
Nu blijkt etnodating.nl geen directe contractant te zijn van de creditcard maatschappijen maar blijkt dit te lopen via DocData uit Driebergen. Contact opgenomen met DocData en hier blijkt etnodating.nl wel een contract te hebben maar het contract van iphonehelpdesk.nl is nog helemaal niet goedgekeurd. Tevens heb ik contact gehad met mijn bank (Postbank) in zake deze, en die vertrouwden de zaak ook niet helemaal en heeft de afdeling Fraude-preventie verzocht om een onderzoek te starten. Ook DocData schrok nogal van mijn bevindingen en zouden ook het eea gaan uitzoeken, ik heb hen oa gewezen op het forum van OneMoreThing en van Macfreak.
Ondertussen is mijn order gecancelled en heeft DocData mijn bedrag gestorneerd.
  #158  
Oud 19-07-08, 08:31
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elifafd Bekijk bericht
Nu zou volgens de algemene-voorwaarden van iphonehelpdesk.nl, de naam iphonehelpdesk.nl een handelsnaam zijn van Mr Z bv, maar dat is niet waar. Geen van beide namen, iphonehelpdesk.nl noch etnodating.nl, zijn geregistreerde handelsnamen bij de Kamer van Koophandel.
Ja duhhh. Geregistreerde merknamen/handelsnamen worden helemaal niet geregistreerd bij de KVK, maar bij het benelux merkenbureau. Bij de KVK staat alleen de handelsnaam/bedrijfsnaam geregistreerd. Zowel Mr Z BV als die andere staan daat keurig geregistreerd. FYI een BV kan je niet zomaar oprichten hier zit een hele notariële procedure aan vast inclusief een check bij justitie. Daarnaast moet de oprich(s)ter minimaal 18.000 euro storten als startkapitaal en geeft de bank vervolgens een bankgarantie af. Been there, done that.

Voor de rest ben ik van mening dat je gewoon even geduld moet hebben. Dat je met je verhaal gaat lopen schreeuwen op ieder forum, schiet ook een beetje door. Ze wachten op de PwnageTool 2.0. Dat is duidelijk en die kan elk moment beschikbaar zijn.
  #159  
Oud 19-07-08, 09:26
elifafd elifafd is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

@Channie.

Ondanks je grote mond twijfel ik wel degelijk aan je kennis. Een bv oprichten gaat veel makkelijker dan je denkt, bovendien dient de 18k euro slechts 1 dag op de rekening te staan voor de bankverklaring, een bankgarantie is iets heel anders. De check van justitie houd in dat jij de afgelopen 5 jaar niet voor financiele delicten bent veroordeeld en dat de bv net verbonden wordt aan criminele activteiten.
Bovendien bij de Kamer van Koophandel maakt men wel degelijk gebruik van handelsnamen van bedrijven dit heeft niets te maken met geregistreerde merken zoals je bij het Benelux Merkenbureau kan laten registreren.
Iphonehelpdesk.nl heeft algemene voorwaarden op de site staan waarin hij duidelijk vermeld dat iphonehelpdesk.nl een handelsnaam is van de bv en dat liegt hij.

Bovenstaande en het gebruik van een ander bedrijf voor het incasseren van het geld, is ook de reden dat zowel de Postbank als DocData een onderzoek gaan instellen.
Deze hele situatie is voor beide bedrijven (Postank en DocData) zeer onwenselijk.

Als iphonehelpdesk.nl dan zonodig moet wachten op de pwnage 2.0 tool dan moeten zij dat eerlijk communiceren, zij beweren nu aan iedereen dat er al diverse telefoons zijn verstuurd en dat is een leugen.
Zij (iphonehelpdesk.nl) zaaien op dit moment bij zoveel partijen twijfel dat zij deze discussie, als zij werkelijk gaan doen wat zij beloven, makkelijk kunnen voorkomen door gewoon open kaart te spelen. Zij hebben aan meerdere partijen beweerd een eigen werkbare crack te hebben.
  #160  
Oud 19-07-08, 09:35
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elifafd Bekijk bericht
Als iphonehelpdesk.nl dan zonodig moet wachten op de pwnage 2.0 tool dan moeten zij dat eerlijk communiceren, zij beweren nu aan iedereen dat er al diverse telefoons zijn verstuurd en dat is een leugen.
En van die leugen heb je keiharde bewijzen?

Overigens staat er op de site: "Wij zijn bezig met de unlocks (ondervinden hier wat problemen) en de verzendingen." Hoezo niet eerlijk communiceren?

Overigens vind ik het heel erg dubieus dat een commercieel bedrijf als DocData dergelijke informatie aan derden gaat doorgeven. Het zou voor mij een reden zijn (indien ik daar klant zou zijn) voor een heel pittig gesprek met de directie. Mja dat is mijn mening...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.