//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door menaze Ik heb em! En het mooie is... mijn bestaande T-Mobile Flex met PIT abonnement werkt gewoon! Unlocken is niet helemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 22-07-08, 16:18
Bakkerbart Bakkerbart is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door menaze Bekijk bericht
Ik heb em!

En het mooie is... mijn bestaande T-Mobile Flex met PIT abonnement werkt gewoon!
Unlocken is niet helemaal nodig voor die gene met een T-Mobile abonnement.
Gekregen van Iphonehelpdesk.nl????
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 22-07-08, 18:26
menaze menaze is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkerbart Bekijk bericht
Gekregen van Iphonehelpdesk.nl????
Opgehaald bij iPhonehelpdesk, wat ze eigenlijk niet doen.
Ga morgen op vakantie en kon mijn iPhone gelukkig komen ophalen.
  #203  
Oud 22-07-08, 19:07
BARTdG BARTdG is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Wij kregen per mail de volgende opties:
1. een gelockte iPhone laten versturen en zelf unlocken;
2. wachten op de simlock-hack;
3. wachten op een Italiaanse unlocked iPhone;
4. order annuleren en geld terug krijgen.

Hoewel ik natuurlijk erg baal van de vertraging, ben ik blij dat IHD zelf contact met ons gezocht heeft.
  #204  
Oud 22-07-08, 21:17
R.A.P. The Ripper R.A.P. The Ripper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb zaterdag nog contact gehad met IHD, gevraagd of ze mij een gelockte iPhone op wilden sturen, dan unlock ik die zelf wel. Dat kon, hij zou vandaag of morgen(woensdag) verstuurd worden. Net nog een mailtje gestuurd of hij al verstuurd is, zo niet of ze 'm dan zoiezo morgen willen versturen aangezien ik bijna op vakantie ga. Nu even afwachten op een reply of op mn pakketje
  #205  
Oud 23-07-08, 14:08
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Er zijn van de 1ste gen ook iPhones in de UK en Duitsland uitgebracht, en die kun je ook niet vice versa gebruiken volgens mij...
Je iPhone zou bij de activatie al moeten zien aan het type nummer welke simkaart erin zou moeten zitten, lijkt me stug dat dat nu niet zou gebeuren.
Dat wil dan dus ook zeggen dat je er 1tje van Swisscom kan kopen, en vervolgens met t-mobile in Nederland kan gebruiken.
Ik zou het niet precies weten.. maar dat is een discussie die buiten dit topic maar gevoerd moet worden

Net bericht gehad van IPH waarom het zo lang duurt. En ze bieden me 4 opties met wat te doen.. Dezelfde opties als die BARTdG heeft gekregen..
Omdat wij niet zo een haast ermee hebben en toch liever een "officele" simlockvrije toestel te ontvangen maar gemaild of we die kunnen krijgen.
Was geen probleem en me toestellen worden 5/6 augustus aangeboden bij me aan de deur..
Ik wacht nog gewoon gezien wij er niet zoveel haast mee hebben en toch een goed toestel willen hebben...
Wordt vervolgd dus nog
  #206  
Oud 23-07-08, 14:21
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Misschien een domme vraag maar heb het topic niet meer 100% gevolgd. Heeft er nou iemand al een iPhone in de bus gekregen van IHD? Behalve dan menaze, die hem blijkbaar is gaan ophalen...
  #207  
Oud 23-07-08, 17:22
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
Misschien een domme vraag maar heb het topic niet meer 100% gevolgd. Heeft er nou iemand al een iPhone in de bus gekregen van IHD? Behalve dan menaze, die hem blijkbaar is gaan ophalen...
Nee volgens mij heeft nog niemand iets ontvangen.
Maar volgens IPH zelf kan je mailen met wat je precies wilt (gelockte of wachten op geunlockte phones) en dat regelen ze dan wel snel volgens mij..
Dus als je gelockte telefoons wilt dan moet je het IPH eventjes mailen..
  #208  
Oud 23-07-08, 18:08
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

De mijne zou maandag of dinsdag verstuurd worden. Woensdag eind van de middag is het nu en nog niks... :-(
  #209  
Oud 23-07-08, 21:25
junka junka is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik heb IPH vaak gemaild,zoals ik het weet is het nooit in stock geweest bij hun,en als ze LOCKED zijn,dan kost het wel erg duur
ik het besteld uit US voor 850$ = 541,953583 euro's plus shippin(ebay power seller)ook locked van AT&T.
Hijs vrijdag verzonden,ik hou het tracking info elke dag bij,normaal gezien moet ik het in het weekend al binnen hebben.
Dus normaal gezien heb ik het veel goedkoper gekocht en krijg em ook nog sneller binnen dan van uit IPH
  #210  
Oud 23-07-08, 21:48
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
De mijne zou maandag of dinsdag verstuurd worden. Woensdag eind van de middag is het nu en nog niks... :-(
same here, ik begin weer een beetje gefrustreerd te raken . Maar weer eens een mailtje gestuurd met de vraag wanneer mijn iPhone verstuurd is.
  #211  
Oud 24-07-08, 11:09
afthershock afthershock is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

en al iemand wat gehad van IPH? ik zit ook NOG steeds te wachten
  #212  
Oud 24-07-08, 11:56
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

hoi,
ik heb de 13e betaald en besteld bij de IPH, ook nog niks ontvangen. Ik probeer te mailen en te bellen, maar krijg geen reactie. Ik vetrouw het niet echt meer. Heeft iemand zijn geld al terug gekregen? Straks worden we opgelicht..
  #213  
Oud 24-07-08, 12:24
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
@ junka, ik ben afgelopen weken 2x in Amerika geweest voor mijn werk en AT&T verkoopt alleen Iphones met abonnementen. Hoe heb je dit gekocht dan? Ben benieuwd hoe IPH aan de voorraden komt, want nergens zijn die dingen los te krijgen. Of ze moeten particulier doorverkocht worden of zo.
Tot nu toe is het contact wat ik gehad heb met IPH goed en snel geweest. Ben je niet vergeten je ordernummer in het onderwerp te zetten? Dat wil soms wel nogal wat uitmaken.
Ik wacht nu totdat hun de standaard geunlockte toestellen leveren.. Ik vind het het wachten wel waard.
Als je wilt dat ze je geld terugstorten moet je ze gewoon mailen en het melden dan moet alles binnen een paar dagen goed komen denk ik..
  #214  
Oud 24-07-08, 12:30
Mr_Oizo Mr_Oizo is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 35
Standaard

ik heb met iDeal betaald en binnen 5 dagen zou het geld terug op mijn rekening moeten verschijnen.
  #215  
Oud 24-07-08, 12:50
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Ik heb ze gisteren vriendelijk doch dringend verzocht het gelockte toestel asap op te sturen. We zullen zien...
  #216  
Oud 24-07-08, 15:45
Annette Annette is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Castricum
Berichten: 19
Standaard

Ik heb net mijn order gecanceld bij hun en kreeg bericht dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen, had het geluk dat ik even bij de phonehouse binnenliep hier in het dorp met de vraag of ze toevallig een 16 GB hadden, ze hadden net 3 toestellen binnen en nu heb ik er eentje met t mobile en nummerbehoud.
  #217  
Oud 24-07-08, 17:18
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Heb ze zojuist weer even gebeld, want nog steeds niets ontvangen, ondanks het feit dat hij afgelopen maandag verstuurd zou worden. Heel toevallig is 'ie vandaag de deur uit gegaan. Dus morgen of zaterdag valt 'ie in de bus. We wachten af
  #218  
Oud 24-07-08, 17:42
afthershock afthershock is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

ik heb net ook gebelt maar ze blijven vaag hij zou woensdag verstuurd worden en nu zeggen ze dat ze hem vandaag gaan versturen, mijn geduld raakt echt op als ik morgen nog niks ontvangen heb cancel ik de order.

is er uberhaupt iemand die al iets ontvangen heeft???
  #219  
Oud 24-07-08, 18:02
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Vanochtend heb ik gebeld met ze. Ik had Rob gesproken, kwam er betrouwbaar over. Het probleem is inderdaad de unlock die er nog niet is. Ze zijn druk bezig een oplossing te vinden. De toestellen mag je dus ook unlocked ophalen en dan zelf wachten tot je hem kan unlocken. Het probleem is, als je dit verkeerd doet kan je het toestel zo beschadigen dat er niks meer mee gedaan kan worden. (ik heb er zelf niet zoveel verstand van). Daarom wacht ik op de lock-vrije versie. Geld terug storten doen ze absoluut niet moeilijk over. Ik heb de mondelinge toezegging dat zodra ik er vanaf zie, mijn geld terug gestort wordt.
Junka, slim gedaan zo vanuit Amerika. Scheelt inderdaad veel met die gunstige koers. Hopen dat het toestel er gauw is!
Aftershock, wacht jij op een geunlockede versie? Want deze is er dus niet..
  #220  
Oud 24-07-08, 19:26
R.A.P. The Ripper R.A.P. The Ripper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

om 17.00 uur telefonisch contact gehad, gevraagd of mijn toestel al verstuurd was, want deze zou begin deze week al verzonden worden. Werd mij verzekerd dat hij morgen verstuurd werd, heb ik volgende week dinsdag of woensdag nog niks binnen dan annuleer ik mijn bestelling. Dan bestel ik wel een iPhone 3G uit italie, betalen via Paypal zodra ik terugkom van vakantie.

Ook heb ik IHD gevraagd waarom nog niemand op dit forum zijn toestel heeft ontvangen, ook niet diegene die om een gelockt toestel hebben gevraagd. Antwoord was dat er een enorme toeloop was en dat ze zoveel vraag niet hadden verwacht. Ze kunnen de drukte dus niet echt aan, gelockte toestellen zullen ze gerust wel hebben. Als een een unlockt toestel wilt, kun je volgens mij wachten tot je een ons weegt...
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.