//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Ik weet niet wat een x-sim is, maar het is zeg maar een soort hoesje waar je je simkaart inschuift ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 26-07-08, 23:49
junka junka is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
Ik weet niet wat een x-sim is, maar het is zeg maar een soort hoesje waar je je simkaart inschuift en dit geheel in de telefoon steekt. Zo kan je toch bellen, totdat de iPhone gehackt is (tot de simlock eraf is)
ja dat is em.... X-sim
idd wel te duur op marktplaats voor 40 euro,
kopen op ebay in $ veel goedkoper
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 27-07-08, 00:01
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Ik heb het dus zelf nog niet, maar dit werd mij verteld op IPH en deze krijgen ze volgende week binnen. Blijft vaag en ondefinitief. Zeker omdat ik dus niks kan nu met die telefoon . Ik ga niet via mplaats, want ik hoor het van IPH te krijgen. Je betaald voor een simlockvrij toestel nl.
  #243  
Oud 27-07-08, 00:48
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:30.
  #244  
Oud 27-07-08, 00:57
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Beste allemaal,

Ik heb vandaag 2 Iphones (unlocked) gekregen (ik had ze besteld natuurlijk :lol: ) van Rob (Iphonehelpdesk.nl). Hij kwam ze zelf langsbrengen, omdat hij zich rot voelde over de vertraging. Hij was al in Utrecht , Rotterdam en andere plaatsen geweest om Iphones af te geven. En morgen ging hij nog verder.

Ik vind dit service van de bovenste plank. Ok ook ik was best wel een beetje bang dat ik alleen aan het lijntje gehouden werd, maar ondanks dat hij wat laat was, heb ik toch nu datgene waar veel mensen nog naar op zoek zijn. Rob heeft hier zijn uiterste best voor gedaan. Hij is al een hoop dagen onderweg (van Belgie via Duitsland en weer terug ) om alle mensen te voorzien van unlocked Iphones omdat de hack nog even op zich laat wachten.

Tevens gaat Iphonehelpdesk.nl testen met de chip hack zoals hierboven al beschreven. Maar daar schuilt een gevaar dat de chip beschadigd raak en dan kan je helemaal niet meer bellen.

Uit dit alles kan ik alleen maar concluderen dat Rob en Iphonehelpdesk.nl hun uiterste best doen om iedereen zo snel mogelijk een unlocked Iphone te bezorgen.

groet,
Pascal
  #245  
Oud 27-07-08, 01:25
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Romijn Bekijk bericht
Beste allemaal,

Ik heb vandaag 2 Iphones (unlocked) gekregen (ik had ze besteld natuurlijk :lol: ) van Rob (Iphonehelpdesk.nl). Hij kwam ze zelf langsbrengen, omdat hij zich rot voelde over de vertraging. Hij was al in Utrecht , Rotterdam en andere plaatsen geweest om Iphones af te geven. En morgen ging hij nog verder.
Dat is mooi morgen ben ik thuis. Overigens was ik vandaag ook een groot gedeelte van de dag thuis, vlak bij R'dam, maar heb niemand gezien. Vreemd trouwens dat hij langskomt. Had hij dit afgesproken met je? Of kwam hij op de gok langs?

Rob, als je dit leest (het schijnt), waarom is mijn iPhone afgelopen maandag niet verstuurd (zoals beloofd) en waarom wordt er niet gereageerd op mijn mailtjes?
  #246  
Oud 27-07-08, 01:35
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Romijn Bekijk bericht
Ik heb vandaag 2 Iphones (unlocked) gekregen (ik had ze besteld natuurlijk :lol: ) van Rob (Iphonehelpdesk.nl). Hij kwam ze zelf langsbrengen, omdat hij zich rot voelde over de vertraging. Hij was al in Utrecht , Rotterdam en andere plaatsen geweest om Iphones af te geven. En morgen ging hij nog verder.
Ik vind dit service van de bovenste plank. Ok ook ik was best wel een beetje bang dat ik alleen aan het lijntje gehouden werd, maar ondanks dat hij wat laat was, heb ik toch nu datgene waar veel mensen nog naar op zoek zijn. Rob heeft hier zijn uiterste best voor gedaan. Hij is al een hoop dagen onderweg (van Belgie via Duitsland en weer terug ) om alle mensen te voorzien van unlocked Iphones omdat de hack nog even op zich laat wachten.
Tevens gaat Iphonehelpdesk.nl testen met de chip hack zoals hierboven al beschreven. Maar daar schuilt een gevaar dat de chip beschadigd raak en dan kan je helemaal niet meer bellen.
Uit dit alles kan ik alleen maar concluderen dat Rob en Iphonehelpdesk.nl hun uiterste best doen om iedereen zo snel mogelijk een unlocked Iphone te bezorgen.
groet,
Pascal
Je zult vast wel "boos" worden maar is het niet erg vreemd dat iemand die nog nooit eerder een bericht heeft geplaatst plotsklaps hier komt vertellen dat die "jongens" zo lief en aardig en vooral heel betrouwbaar zijn?????????


(voor mij stinkt het kilometers)

PS: hoe unlockt hij iPhones als er nog geen unlock is?????
waarom langsbrengen, is KPN/TNT/TPG/etc op de fles?????
  #247  
Oud 27-07-08, 01:41
steelx01 steelx01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Dan kunnen ze die 13 euro verzendkosten in d'r zak steken denk ik
  #248  
Oud 27-07-08, 01:41
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Viel me ook al op. Zelfde verhaal op OMT en 1e bericht van Pascal (Wat doet een Windows gebruiker op een forum als OMT?). Op de gok van Amsterdam (of regio) naar Rotterdam of Utrecht rijden op de gok doe je echt niet op je vrije zaterdag.

Feit is dat ik mijn iPhone niet heb, Rob zowel mijn e-mailadres als telefoonnummer heeft en niks van zich laat horen.
  #249  
Oud 27-07-08, 02:05
R.A.P. The Ripper R.A.P. The Ripper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik vind dit ook nogal verdacht, dat een nieuwe gebruiker op dit forum registreert en opeens vertelt dat deze zn toestellen persoonlijk heeft ontvangen. Ik heb vandaag een mail gestuurd naar IPH waarom er niet gereageerd wordt op e-mail, waarom mij al drie keer toegezegd is dat mijn toestel de volgende dag gelijk verzonden zou worden, en waarom ik bij al die drie keren het praatje kreeg van de unlockproblemen en ik ze keer op keer moest vertellen dat ik een gelockt toestel hebben wilde. Inmiddels alweer 2 dagen verder sinds het laatste contact met IPH, had het toestel wederom gister al ontvangen moeten hebben, maar nog steeds niks binnen. Gisteren anderhalf uur lang geprobeerd ze te bellen om te bevestigen of ze mijn toestel inderdaad hebben verzonden zoals ze zeiden, maar geen gehoor. De lijn was in gesprek of ze lieten 'm gewoon rinkelen. Contact met de klanten is er echt niet bij. Ik heb de voorraadstatus eens bij zitten houden van IPH, en hun voorraad is inmiddels al meerdere keren uitverkocht geweest. Dat zou dus betekenen dat 'Rob' honderden zo niet duizenden klanten in Nederland af zou moeten gaan om ze hun toestel te brengen. Lijkt me van niet dus. Indien ik volgende week woensdag nog niks heb ontvangen ga ik persoonlijk heen om mijn toestel op te halen, indien ze hier niet mee akkoord gaan geef ik de bank opdracht om het hele bedrag terug te vorderen en dan zal ik ze eens lekker in de schijnwerpers zetten bij Radar, Opgelicht en de Consumentenbond. Ze moeten echt niet denken dat we achterlijk zijn en smoesje na smoesje slikken.
  #250  
Oud 27-07-08, 02:22
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Aan de mensen die altijd maar sceptisch zijn :

Ja ach ik kan natuurlijk een foto maken van mijn Iphone met duidelijk KPN (ipv T-mobile) in beeld, maar dan ga je vast weer zeuren dat de foto nep is enzo. Ik vind het altijd zo jammer dat mensen zo achterdochtig zijn. Als je er niet in gelooft moet je het niet doen, maar ook niet op fora lopen zeuren. Ik heb op 2 fora dit bericht gezet omdat ik voor de moeite die Rob gedaan heeft , dit wel het minste was.

Ik heb hem gebeld en kreeg m gewoon aan de telefoon. Ik kan m nu ook bellen met mijn 16 GB Witte Iphone (unlockt , nooit geweten dat het een bestaand nederlands woord was) ! Dit soort reacties zijn de reden dat ik nog nooit gepost heb op de 2 fora's.

Ik denk niet dat Rob alle mensen persoonlijk langs gaat, maar zeg eens waarom vraag je niet je geld terug, dan koop je er eentje bij T-mobile. Zoals je wel hebt kunnen lezen zijn er al mensen die hun geld terug hebben gehad, dus hoezo opgelicht. Maar goed het is al 1:18 en echt meer heb ik toch niet toe te voegen dus ....
  #251  
Oud 27-07-08, 02:32
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:30.
  #252  
Oud 27-07-08, 02:41
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepy87 Bekijk bericht
Dat was zojuist de meest trieste actie in de geschiedenis van trieste acties, om zo je "bedrijfje" te redden.. Iemand sturen op dit forum, en dan zo voorspelbare lap tekst neer te kwakken. Bij deze is IPH door de mand gevallen. En maar rente trekken van al dat geld... Helden
Wat is voorspelbaar ? Als jij kan voorspellen wat ik ga posten, dan moet jij misschien mijn teksten plaatsen. Heb jij ook een Iphone besteld bij dit "bedrijfje" ? Nee : waarom loop je het dan af te kraken. Ja: dan zou ik maandag nog eens bellen en je ongenoegen kenbaar maken.

Ik heb ook aangegeven dat ik het gevoel kreeg dat ik aan het lijntje gehouden werd, maar als ik ze dan toch (helaas later) krijg dan mag er toch wel een bedankje af ?

het "bedrijfje" krijgt van mij totaal geen schoonheidsprijs, maar voor de moeite wel een bedankje.

groet,
Pascal

nb chips heb ik me toch weer laten verleiden tot een reactie en het is al 1:51. Nu stop ik echt.

Laatst gewijzigd door Pascal Romijn; 27-07-08 om 02:54.
  #253  
Oud 27-07-08, 10:17
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:50.
  #254  
Oud 27-07-08, 12:43
sirtalis sirtalis is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepy87 Bekijk bericht
Dude.. Stop nou maar weer met kletsen.. Niemand gelooft je, je maakt het nu alleen nog maar ongeloofwaardiger.. Aangeven die boel en snel..
Inderdaad! Het stinkt aan alle kanten. Ik snap bovendien niet dat mensen bestellen op een amateuristische site, die van de spelfouten aan elkaar hangt, en bomvol reclame staat. Ik hoop van harte dat iedereen zijn geld terugkrijgt alvorens de 'eigenaars' in het gevang verdwijnen.

Laatst gewijzigd door sirtalis; 27-07-08 om 12:47.
  #255  
Oud 27-07-08, 13:48
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Pascal, als dit echt waar is wat jij zegt zijn ik, en veel medegebruikers, ontzettend GENAAID!
Als hij ge-unlockte telefoons heeft, waarom heb ik er dan geen gekregen? Ik was daar om half 3 om mijn telefoon op te halen, waar ik vervolgens niks mee kan omdat er een sim-lock op zit!!! hij was al vanaf 'sochtends daar in Amsterdam, dus wanneer moest hij bij jou langsgaan?
En btw, dan mag je de rest wel even vertellen hoe jouw telefoon simlock vrij is gemaakt?? Er bestaat geen unlock kennelijk, niemand is er zeker van, en waarom jij wel?
  #256  
Oud 27-07-08, 13:50
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepy87 Bekijk bericht
Tsja, dat wist je dat je em kocht..
Nee, omdat mij verteld werd dat het gemakkelijk simlockvrij gemaakt kon worden. Hij zei dat ik er alleen niet mee kon bellen, maar als ik hem aanzet vraagt het toestel gelijk om mijn simkaart. Ik kan 1 iemand bellen en dat is 112, misschien moet ik dat maar doen
  #257  
Oud 27-07-08, 13:51
R.A.P. The Ripper R.A.P. The Ripper is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Pascal Romijn, met alle respect, maar hoe weten wij dat jij bij IHD hoort, ik bedoel je hebt je pas gister geregistreerd op dit forum, en de 3 berichten in dit topic zijn ook de enigste die geplaatst zijn door jou. In welk topic heb je dan over je ongenoegen gepraat of over de vertraging dat je je iPhone nog niet had? Indien alles waar is wat je zegt ben ik natuurlijk erg blij dat je eindelijk je iPhone hebt, maar probeer ook ons wantrouwen te begrijpen, een nieuw lid die plots gister registreert en komt vertellen dat deze zijn iPhone heeft gekregen, en ook nog op opmerkelijke manier, die opeens lof heeft voor IHD komt bij ons toch heel vreemd en moeilijk te vertrouwen over.....
  #258  
Oud 27-07-08, 13:56
joepy87 joepy87 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

.............

Laatst gewijzigd door joepy87; 21-08-08 om 21:30.
  #259  
Oud 27-07-08, 13:58
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

De enigen die volgens mij tot nu toe hun iPhone 3G hebben gekregen, zijn degene die persoonlijk langs zijn gegaan. Misschien ga ik dat binnenkort ook maar eens doen...
  #260  
Oud 27-07-08, 14:01
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
De enigen die volgens mij tot nu toe hun iPhone 3G hebben gekregen, zijn degene die persoonlijk langs zijn gegaan. Misschien ga ik dat binnenkort ook maar eens doen...
Ja maar dan zit je dus met een telefoon zonder simlock.. Maar goed dan heb je wel een iPhone 3G om mee te patsen bij 112.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.