//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ter info: deze mail kreeg ik maandagavond. [FONT=Calibri]Beste Here2Stay,[/FONT] [FONT=Calibri] [/FONT] [FONT=Calibri]We hebben zoveel mail dat we nu pas aan je eerdere toe zijn, er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #381  
Oud 30-07-08, 20:10
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Ter info: deze mail kreeg ik maandagavond.

[FONT=Calibri]Beste Here2Stay,[/FONT]
[FONT=Calibri] [/FONT]
[FONT=Calibri]We hebben zoveel mail dat we nu pas aan je eerdere toe zijn, er zijn echt 1000’en mails en er is geen doorkomen aan. Hieronder is de mail die we naar alle emailadressen hebben verzonden, wellicht in je spambox? Er zijn inderdaad mensen geweest die persoonlijk een iphone hebben gehaald, deze stonden ineens bij ons boven en er was geen weg terug, momeneel zijn we eventjes naar een andere lokatie om in alle rust te kunnen werken. Er stonden mensen aan de deur die gewoon eens een iphone kwamen bekijken met hun hele familie tot handelaren die 10-tallen iphones dachten op te kunnen kopen bij ons. Soms moesten we wel overgaan to afgave…….:S[/FONT]
[FONT=Calibri] [/FONT]
[FONT=Calibri]5 augustus ligt je iphone bij de postbode!![/FONT]
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 30-07-08, 20:21
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door here2stay Bekijk bericht
Soms moesten we wel overgaan to afgave…….
Komt op mij niet echt geloofwaardig over.
  #383  
Oud 30-07-08, 20:22
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

Over welke mail heeft hij het??
Ik heb gereageerd naar aanleiding van het oproepje op hun site over de simlockvrije iPhone's en heb geen mail gehad.
ik lees dat meerdere mensen die mail wel hebben gehad
  #384  
Oud 30-07-08, 20:41
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Okay, hier dan de beloofde foto's.

Met doosje op de MacBook


In het doosje


Ik ben kortom blij dat ik hem heb, hoop dat er snel een unlock van het dev-team komt en ga ondertussen op zoek naar een Xsim of zoiets. Ik hoop dat verder ook iedereen hier de bestelde iPhone van iPhoneHelpdesk.nl ontvangt!
  #385  
Oud 30-07-08, 20:43
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Een mail met opties waaruit je kon kiezen, die ik dus ook niet heb gehad.

Dit was mijn mail:

[FONT=Verdana]Beste Rob en/of collega,[/FONT]



[FONT=Verdana]13 juli heb ik bij jullie mijn witte Iphone besteld. Sindsdien heb ik alleen contact met jullie gezocht om te vragen of het mogelijk was de Iphone op mn werk te laten bezorgen. Na mijn 4e mail kwam daar eindelijk een reactie op. Inmiddels lees ik op verschillende fora van mensen die de Iphone hebben ontvangen, mensen die na mij hebben besteld en tot in den treure contact hebben gezocht. Daar baal ik van. Wat voor nut heeft het dan eerder te bestellen?[/FONT]

[FONT=Verdana]De mail met opties die jullie hebben gestuurd aan de bestellers gezien de vertraging.. ook die heb ik nooit ontvangen. Een reactie op onderstaande mail van gister..? Niets gehoord.[/FONT]



[FONT=Verdana]Graag zou ik nu ook een reactie ontvangen. Aangezien de Iphones momenteel volop verstuurd lijken te worden neem ik aan dat ik die ook deze week ontvang? Graag ontvang ik dan een track en trace nummer. Ik vind het ook geen probleem even langs te fietsen. Vandaag ook gedaan, helaas niemand aanwezig op nr 392. Dus nogmaals mijn vraag: wanneer wordt mijn Iphone met autolader en hoesje bezorgd?[/FONT]



[FONT=Verdana]Ik snap echt dat jullie platgebeld worden en sufgemaild, maar hopelijk tot even tijd voor deze mail.[/FONT]
  #386  
Oud 30-07-08, 20:48
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Sinds wanneer zit een iPhone in een kartonnen doos met piepschuim. Dat is een neppe Chinese iPhone.
__________________
Are you ready for this!
  #387  
Oud 30-07-08, 20:54
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Sinds wanneer zit een iPhone in een kartonnen doos met piepschuim. Dat is een neppe Chinese iPhone.
Jahoor meneer de expert gooi nog wat olie op het vuur.
  #388  
Oud 30-07-08, 20:56
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Nou, SoCool heeft wel een punt over de verpakking.
niet of ie nep is, maar de verpakking is wel apart
  #389  
Oud 30-07-08, 21:05
Pascal Romijn Pascal Romijn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

dan stuur je m terug , want met een neppe Chinese Iphone moet je niet blijven zitten (leest achterkant van zijn nieuwe Iphone : Assembled in China Aarghh ik heb er ook een !)
  #390  
Oud 30-07-08, 21:17
BARTdG BARTdG is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Sinds wanneer zit een iPhone in een kartonnen doos met piepschuim.
Sinds ze hem uit de oorspronkelijke verpakking hebben gehaald om hem in een andere verpakking te verzenden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Dat is een neppe Chinese iPhone.
Kortom: die conclusie is iets te kort door de bocht.
  #391  
Oud 30-07-08, 21:45
profie profie is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 39
Standaard

ik hoef geen iPhone uit een kartonnen doos met piepschuim! De orginele doos, die wil ik! Grr...
__________________
Groeten Profie
  #392  
Oud 30-07-08, 22:00
Bazzle Bazzle is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 25
Standaard

Ik heb hem gisteren van IHP gekregen, en die zat wel in een orginele doos. Karton met piepschuim is de verpakking van het pakket. Iphone zit gewoon in een originele doos.
  #393  
Oud 30-07-08, 22:03
wallythewalrus wallythewalrus is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Capetown
Berichten: 26
Standaard

Ach bij mij zat de originele doos er niet bij. Niet helemaal cool, maar goed, ik heb hem.
  #394  
Oud 30-07-08, 22:04
BARTdG BARTdG is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzle Bekijk bericht
Ik heb hem gisteren van IHP gekregen, en die zat wel in een orginele doos. Karton met piepschuim is de verpakking van het pakket. Iphone zit gewoon in een originele doos.
Dat kan natuurlijk ook nog.
  #395  
Oud 30-07-08, 22:51
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Wat een drama's allemaal weer, Chinese iPhones? Er staat op bij mij: designed bij Apple California assembled in China. Logisch, daar zitten alle fabrieken toch? Er zit wel een imei nummer e.d. bij.
Ze zitten gevestigd in het centrum in Amsterdam. Je komt er wel makkelijk met de auto hoor.
Nou Wally, succes met het vinden van een unlock want mij lukt het dus nog steeds niet! En die x-sims zijn dus niet veilig, daarmee kan je de sim-tray kapot maken en dus je hele iPhone. Kijk dus uit..
Wat betreft het geld terug storten: ik had 1 eerder order gecancelled en daarvan is het geld terug naar Visa geboekt maar dat duurt meestal een paar dagen. Ik heb wel een printscreen gekregen van ze, dus dat is prima in orde hoor!
  #396  
Oud 31-07-08, 11:37
eazy4me eazy4me is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

Macbooks worden ook in shanghai gemaakt dus ik weet niet wat jullie nu allemaal weer huilen. Wacht nou maar gewoon AF..
  #397  
Oud 31-07-08, 11:50
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
Wat een drama's allemaal weer, Chinese iPhones? Er staat op bij mij: designed bij Apple California assembled in China. Logisch, daar zitten alle fabrieken toch? Er zit wel een imei nummer e.d. bij.
Ze zitten gevestigd in het centrum in Amsterdam. Je komt er wel makkelijk met de auto hoor.
Nou Wally, succes met het vinden van een unlock want mij lukt het dus nog steeds niet! En die x-sims zijn dus niet veilig, daarmee kan je de sim-tray kapot maken en dus je hele iPhone. Kijk dus uit..
Wat betreft het geld terug storten: ik had 1 eerder order gecancelled en daarvan is het geld terug naar Visa geboekt maar dat duurt meestal een paar dagen. Ik heb wel een printscreen gekregen van ze, dus dat is prima in orde hoor!
Alle iphones/ipod touches worden in China geproduceerd. Bijna alle producten van Apple worden daar gemaakt.
De kans is heel groot dat IPH een partij heeft opgekocht van iemand die de iphones in OEM verpakking had liggen. Daardoor is het mogelijk dat er geen officeel doosje bij zit.
  #398  
Oud 31-07-08, 11:55
djseven's schermafbeelding
djseven djseven is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Romijn Bekijk bericht
Jahoor meneer de expert gooi nog wat olie op het vuur.
IHD krijgt commentaar en meneer romijn komt gelijk voor hun op......ben je nou zo loyaal? ik bedoel, hij is maar 1x bij jou voor de stoep geweest om een te late bestelling persoonlijk te bezorgen....dat is geen service maar zijn verplichting!
  #399  
Oud 31-07-08, 12:15
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The CarNagE Man Bekijk bericht
Alle iphones/ipod touches worden in China geproduceerd. Bijna alle producten van Apple worden daar gemaakt.
De kans is heel groot dat IPH een partij heeft opgekocht van iemand die de iphones in OEM verpakking had liggen. Daardoor is het mogelijk dat er geen officeel doosje bij zit.
Lijkt mij heeel onwaarschijnlijk

Apple leverd NIETS in oem verpakkingen.
  #400  
Oud 31-07-08, 12:24
Turqoise Turqoise is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Zo te zien is het wel een OEM. Ik denk dat het wel een echte is. Maar hij kan hem ook gewoon aan itunes hangen, dan weet je het ook snel genoeg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.