//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, ik heb nergens om gevraagd, alleen afgelopen maandag is een mail gestuurd dat ik zachtjes aan wel een iphone verwacht. toen zag ik zonet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 07-08-08, 18:41
jlbolder jlbolder is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Ja, ik heb nergens om gevraagd, alleen afgelopen maandag is een mail gestuurd dat ik zachtjes aan wel een iphone verwacht. toen zag ik zonet op iphoneclub dacht ik dat er een hoop herrie was, vandaar mijn reactie zonet.

ik hoorde niets van ze, dus ik belde zonet de bank, en die mailde dat er al 633,-- gecrediteerd was door etnodating ( what the hek dat nu weer mag zijn. )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 07-08-08, 19:33
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

etnodating.nl is 1 van de site die r. van zanten beheerd en daar lopen de betalingen.
Dit weet ik omdat na het afschrijven ik hier om gevraagd had.
hij zei toen dat hier etnodating eerst had en daar de betalingen van heeft gebruikt voor iphonehelpdesk


Ik ben vandaag ook naar de politie geweest maar door te weinig mankracht konden ze mijn aangifte niet opnemen ga het het zo nog een keer proberen, erg vreemd de politie die geen tijd heeft.....

Net visa gebeld maar het schijnt te kunnen dat iphonehelpdesk zijn betalingen terug kan storen naar een CCard

Laatst gewijzigd door iamgiegel; 07-08-08 om 19:51.
  #643  
Oud 07-08-08, 20:15
danv25 danv25 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jlbolder Bekijk bericht
Ja, ik heb nergens om gevraagd, alleen afgelopen maandag is een mail gestuurd dat ik zachtjes aan wel een iphone verwacht. toen zag ik zonet op iphoneclub dacht ik dat er een hoop herrie was, vandaar mijn reactie zonet.

ik hoorde niets van ze, dus ik belde zonet de bank, en die mailde dat er al 633,-- gecrediteerd was door etnodating ( what the hek dat nu weer mag zijn. )
Wanneer heb je, je bestelling gedaan??
Kan namelijk wel als het kort geleden is. De betaling die je doet online, gaat eerst naar docdata payments een soort 'tussen bedrijf' los van mr. van Z. Die geven normaal gesproken het geld door. Omdat docdata payments de verdachte ook niet kan bereiken en het dus ook raar vind. Geven ze niks meer door en kan het geld worden geretourneerd.
  #644  
Oud 07-08-08, 20:17
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

@DANV25;

volgens mij staat er dit;

Regarding your disputed charge for €633.00 dated 01/07/08.
  #645  
Oud 07-08-08, 20:25
elifafd elifafd is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Iphonehelpdesk heeft geen directe acceptatie van creditcards, maar dit loopt allemaal via DocData in driebergen/bunnik. Ik heb mijn geld ook terug gekregen reeds rond 21 juli toen ik de boel al niet meer vertrouwde. Etnodating heeft een contract met DocData en is ook een bv van Van Z. Iphonehelpdesk.nl heeft wel een aanvraag voor acceptatie ingediend bij DocData maar nog niet gekregen. Het vreemde is dat Etnodating een andere bv is dan phonehelpdesk
  #646  
Oud 07-08-08, 21:06
mulle1978 mulle1978 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Mensen kijk eens voor de gijn op iPhoneHelpdesk.nl | De Helpdesk voor een iPhone of support voor een iPhone daar kun je nog een Iphone bestellen....daar draait gewoon de hele iphonhelpdesk SITE!!!

staat op -------------.nl (het bericht verandert de domeinnaam automatisch)

Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-08-08 om 21:08. Reden: dubbele post
  #647  
Oud 07-08-08, 21:41
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Modbreak:
Een laatste waarschuwing. Er wordt hier allemaal persoonlijke informatie van mensen neergezet zonder dat er gecontroleerd of deze personen in verband kunnen worden gebracht met de iPhoneheldesk. Blijft dit zo doorgaan dan ga ik de topic sluiten

__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #648  
Oud 07-08-08, 21:49
danv25 danv25 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht

Modbreak:
Een laatste waarschuwing. Er wordt hier allemaal persoonlijke informatie van mensen neergezet zonder dat er gecontroleerd of deze personen in verband kunnen worden gebracht met de iPhoneheldesk. Blijft dit zo doorgaan dan ga ik de topic sluiten

De persoon in kwestie heeft wel degelijk een verband. Hij heeft de hele website gemaakt en check ---------.nl maar.
Anders had ik het ook niet geplaatst!
  #649  
Oud 07-08-08, 21:52
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danv25 Bekijk bericht
De persoon in kwestie heeft wel degelijk een verband. Hij heeft de hele website gemaakt en check ----------.nl maar.
Anders had ik het ook niet geplaatst!
Een website maken is nog steeds niet dat deze persoon iets met de iPhones verkoop te maken heeft.
  #650  
Oud 07-08-08, 21:54
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Ja goed gezocht, maar zet het even in het andere topic, als dit topic gesloten wordt zijn we minder geholpen.
Er staat ook veel onjuiste informatie en daar is dit forum + topic niet voor dus details liever op internetoplichting.nl en overige zaken hier bespreken.
Thnx
  #651  
Oud 07-08-08, 22:01
mulle1978 mulle1978 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik zal er niks persoonlijks meer opzetten excuses..

Laatst gewijzigd door mulle1978; 07-08-08 om 23:02.
  #652  
Oud 07-08-08, 22:32
maxtox maxtox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Allemaal raar.. ik heb enkele maanden geleden een Iphone ( oude model) gekocht bij iPhoneHelpdesk.nl prima service opdat moment ...... Ben op het kantoor langs geweest in Amsterdam om hem op te halen. (werkt 3 man ) .. het is vreemd dat het nu allemaal mis gaat.
  #653  
Oud 07-08-08, 22:32
nestor nestor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

ja niet normaal he! blijkt maar weer hoe makkelijk je de boel om de tuin kan leiden, blijft bizar dat er zoveel mensen zijn gedupeerd door deze ...... en ergste van alles is dat ik nu nog steeds geen iphone heb. had de oude al aangeboden gekregen maar ik moest zo nodig wachten op de 3g. heb nu spijt!!!!
  #654  
Oud 07-08-08, 22:57
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Hier *alleen* verder over iPhonehelpdesk. Het is geen 'Waar vind ik een goedkope iPhone' topic!
  #655  
Oud 07-08-08, 22:58
nestor nestor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Hier *alleen* verder over iPhonehelpdesk. Het is geen 'Waar vind ik een goedkope iPhone' topic!

ja zal ik doen, maar het niet krijgen en dus zoeken naar is toch ook indirect gelinkt aan iphonehelpdesk ?
  #656  
Oud 07-08-08, 23:11
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nestor Bekijk bericht
ja zal ik doen, maar het niet krijgen en dus zoeken naar is toch ook indirect gelinkt aan iphonehelpdesk ?
Er zijn voldoende andere topics hiervoor bedoeld. Deze thread gaat over de afwikkeling van iPhonehelpdesk.
  #657  
Oud 07-08-08, 23:11
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nestor Bekijk bericht
ja zal ik doen, maar het niet krijgen en dus zoeken naar is toch ook indirect gelinkt aan iphonehelpdesk ?
Nee deze topic is alleen iphonehelpdesk en geen Ik zoek dan maar een andere iPhone topic
  #658  
Oud 07-08-08, 23:15
nestor nestor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Nee deze topic is alleen iphonehelpdesk en geen Ik zoek dan maar een andere iPhone topic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Er zijn voldoende andere topics hiervoor bedoeld. Deze thread gaat over de afwikkeling van iPhonehelpdesk.

Ik snap het helemaal, maar de frustratie is groot door a) iphonehelpdesk en b) het niet hebben van een Iphone 3g


maar zal dat niet meer in dit topic los laten!
  #659  
Oud 08-08-08, 00:26
steelx01 steelx01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxtox Bekijk bericht
Allemaal raar.. ik heb enkele maanden geleden een Iphone ( oude model) gekocht bij iPhoneHelpdesk.nl prima service opdat moment ...... Ben op het kantoor langs geweest in Amsterdam om hem op te halen. (werkt 3 man ) .. het is vreemd dat het nu allemaal mis gaat.
Hetzelfde, ze waren heel erg vriendelijk, en gewoon eerlijk. Eigenlijk denk ik diep verstopt nog steeds dat het allemaal opgelost wordt.
  #660  
Oud 08-08-08, 09:39
flabberfiets flabberfiets is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard IphoneHelpDesk verdwenen??

Ik heb bij de IphoneHelpDesk een Iphone 3g besteld! (en betaald!)
sinds 7 augustus is de site offline!! (slik)
weet iemand hoe dit zit!? Vrees het ergste!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.