iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/14776-iphonehelpdesk-nl-onder-vuur-website-offline.html)

iMario 18-06-08 18:51

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline
 
De site van iPhoneHelpdesk bied de iPhone 3G al aan zonder abonnement.
Voor een iPhone 3G 8GB zou je 540 euro betalen en voor de 16GB betaal je 620 euro.
hij zou voorzien zijn van een: usb-kabel, unlocked, net-adapter, docking station, nederlandse taal, t9-nl en nl-nummerherkenning.
Ze melden ook dat er een beperkte vooraad is van 100 stuks!
de levering zal plaats vinden tussen 4 juli en 12 juli

Modbreak:
Directe link verwijderd


soCool 18-06-08 18:59

Spam, ik had dit niet van jou verwacht.

iCulture 18-06-08 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 128910)
Spam, ik had dit niet van jou verwacht.

Het is pas spam als het door de webshop-/website-eigenaar zelf wordt gepost.

iCulture 18-06-08 19:05

Overigens: ik weet niet wat jullie van iphonehelpdesk.nl vinden, maar ik vind het nogal een vage website met beloften die ze volgens mij totaal niet waar kunnen maken. Ze bieden unlocked 3G-modellen (huh?) en ook nog voor de officiële lanceringsdatum.

Stiruam 18-06-08 19:06

Nja idd niet vertrouwen dus... Ooof het is gewoon klanten lokken...

Greetz, Stiruam

truckdiver 18-06-08 19:08

direct kopen,kan je review schrijven als eerste die de g3 heeft! :D:p
misschien wel servertje bijzetten,gaat vele bezoekers lokken

soCool 18-06-08 19:11

- Website 2 maanden geleden opgericht;
- Geen KvK handelsnaam;
- Geen/Nauwelijks verwijzingen in zoekmachines.

En toch vindt de website zijn weg naar dit forum.

ArB 18-06-08 19:12

Daarom laten we hem onder geruchten staan, kan bijna niet waar zijn ;)

Stiruam 18-06-08 19:21

Geruchten noemen jullie dat :p Das een link naar een oplichter op deze pracht website :p

Greetz, Stiruam

soCool 18-06-08 19:38

Ondanks alles denk ik niet dat deze website bedoeld is voor oplichting.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 128915)
Overigens: ik weet niet wat jullie van iphonehelpdesk.nl vinden, maar ik vind het nogal een vage website met beloften die ze volgens mij totaal niet waar kunnen maken. Ze bieden unlocked 3G-modellen (huh?) en ook nog voor de officiële lanceringsdatum.

Maar je vindt het schijnbaar geen probleem om over andere soortgelijke websites een nieuwartikel te schrijven. Beetje dubbel op hè.

iCulture 18-06-08 19:40

ik heb in ieder geval de directe link verwijderd.

sossienl 18-06-08 20:22

Uit interesse toch eens een mailtje verstuurd;

Citaat:

Hi Stephan,

In andere landen is de 3G al verkrijgbaar, wij importeren deze dan ook. We verkopen al een redelijke tijd iPhones en hebben een redelijk goed netwerk op dit vlak. We hebben inmiddels enkele exemplaren in onze handen gekregen en unlocked. Het enige wat niet werkt is Visual Voicemail, we verwachten alleen dat hier later (juli, augustus, september) een patch voor komt.

Groeten,
Kim
[link verwijderd]

Wat denken we ervan?



Common.Sense 18-06-08 20:26

Er zit trouwens geen dock meer bij de nieuwe iphone....

jeekes 18-06-08 20:27

in andere landen is hij al verkrijgbaar??
kom nu
oplichterij!!

ArB 18-06-08 20:28

Beetje raar dat er al een unlock is zonder dat "we" ervanaf weten. :confused:
En verkrijgbaar in andere landen geloof ik ook niet.

Gek bericht

sossienl 18-06-08 20:29

Op de vraag welke landen ze deze dan vandaan hebben de volgende reactie;

Citaat:

Hi Stephan,

Kijk anders even op www.iphoneclub.nl hier kun je alle info vinden.

Gr,

K.
;)

Even uitgelegd dat ik lid ben van deze club, volgende mailtje

Citaat:

Ah, snap m. Wel, zoals je waarschijnlijk begrijpt zijn we 1 van de weinige verkopers die ze hebben. We proberen de voorsprong wel een beetje te behouden ;)

Als je meer wilt weten moet je anders even contact opnemen met mijn collega/baas, [naam verwijderd]. Zijn emailadres is [verwijderd] Ik kan (ik hoop dat je dat begrijpt) niet zoveel zeggen.

Gr,

Kim

MJFM 19-06-08 11:08

Hmmmm, ik vind het maar discutabel...

w.d 19-06-08 11:26

Klopt volgens mij van geen kant. Dat de 3g in andere landen al verkrijgbaar zou zijn is natuurlijk onzin. Dat er een patch voor visual voicemail uitkomt ik ook onzin, dat zit er namelijk al in. Het enige wat 'gepatched' moet worden is software bij de provider...
En dat ze beweren er zelf al 1 in handen te hebben gehad...
Vaag hoor...

PerreZ 19-06-08 12:03

Bij deze jongens heb ik mijn iphone gekocht en ik heb geen problemen gehad. Alles netjes in een kantoor en correcte service. Als de 3g echt lekkerder werkt zal ik deze gewoon bij hun halen. waarom zo'n stemmingmakerij?

truckdiver 19-06-08 12:11

zijn er dan hier geen forumleden van Amsterdam die er een bezoekje kunnen brengen en verslag uit brengen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.