//

Hoe krijg ik de iPad mini retina zo snel mogelijk?

Hoe krijg ik de iPad mini retina zo snel mogelijk? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Ik wacht echt al máánden op de nieuwe iPad mini, nu is hij er eindelijk en wil ik hem natuurlijk zo snel mogelijk in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-13, 22:09
TaRainbow TaRainbow is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 4
Standaard Hoe krijg ik de iPad mini retina zo snel mogelijk?

Hey! Ik wacht echt al máánden op de nieuwe iPad mini, nu is hij er eindelijk en wil ik hem natuurlijk zo snel mogelijk in handen krijgen! Over de voorraden in verschillende winkels zijn natuurlijk geen feiten bekend, maar misschien kunnen jullie me met ervaring en logisch nadenken helpen.
Is het nu het slimste om hem in de apple store te bestellen? (En hem dan misschien pas 1 december krijgen...) Of te wachten tot ik hem kan ophalen bij de Apple store/Dixons oid, als ze nieuwe voorraad hebben (maar wanneer is dat??)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-13, 22:18
monique2331 monique2331 is offline
• iOS 7.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 44
Standaard

Hallo

Bij de Dixons online kan je de ipad mini 16G retina nu bestellen maar niet bekend wanneer geleverd en is verkrijgbaar in 2 winkels. In amsterdam en in sittard
  #3  
Oud 13-11-13, 22:25
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TaRainbow Bekijk bericht
Hey! Ik wacht echt al máánden op de nieuwe iPad mini, nu is hij er eindelijk en wil ik hem natuurlijk zo snel mogelijk in handen krijgen! Over de voorraden in verschillende winkels zijn natuurlijk geen feiten bekend, maar misschien kunnen jullie me met ervaring en logisch nadenken helpen.
Is het nu het slimste om hem in de apple store te bestellen? (En hem dan misschien pas 1 december krijgen...) Of te wachten tot ik hem kan ophalen bij de Apple store/Dixons oid, als ze nieuwe voorraad hebben (maar wanneer is dat??)
Je kan hem reserveren en ophalen in de Store. Dat lijkt mij voor nu de beste oplossing.
__________________
  #4  
Oud 13-11-13, 22:27
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique2331 Bekijk bericht
Hallo

Bij de Dixons online kan je de ipad mini retina nu bestellen en is verkrijgbaar in 2 winkels. In amsterdam en in sittard
Ik zit even bij Dixons online te kijken of je hem ook daadwerkelijk snel kunt krijgen maar bij de 2 keuzes die ik zonet probeerde (16GB Wi-Fi zwart of zilver) krijg ik "levertijd onbekend" te zien. Die twee dagen lijkt me dus erg optimistisch. Ik denk dat de beste kans om m snel te hebben is om bij de Apple online store te bestellen. Levertijd 5 - 10 werkdagen. Gisteren zag je op ipadclub ook de mogelijkheid om m in Amsterdam te reserveren. Dan heb je de kans dat je m in de ochtend online reserveert en in de middag op kunt halen. Ik ben echter bang dat voorraden beperkt zijn en dat TS het via een aantal kanalen zal moeten proberen.

https://ireserve.apple.com/NL/nl_NL/...uctReservation

[edit]
Ik zie dat je je reactie van "2 dagen" al aangepast hebt!
  #5  
Oud 13-11-13, 22:41
TaRainbow TaRainbow is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique2331 Bekijk bericht
Hallo

Bij de Dixons online kan je de ipad mini 16G retina nu bestellen maar niet bekend wanneer geleverd en is verkrijgbaar in 2 winkels. In amsterdam en in sittard
Vergeten te zeggen: Ik wil de 32gb space grey. Ik had al gezien dat ze de 16gb wel hebben maarja...

Apple store staat verzendklaar in 5-10 dagen, maar toen ik hem besteld had (heb ik geannuleerd in de hoop hem eerder te krijgen) schreven ze dat hij pas geleverd wordt tussen 27 november en 3 december.

Reserveren bij de apple store wil ik graag doen maar toen ik vandaag keek, en gister avond waren ze allemaal al op, geen idee wanneer ze nieuwe voorraad krijgen. ik ga morgenochtend nog eens kijken
  #6  
Oud 13-11-13, 22:46
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Morgenochtend weer even opnieuw kijken inderdaad. En vwb de online store, het gaat om 5 - 10 *werk*dagen. Dus die 27 november is inderdaad de eerste datum dat ze m zouden kunnen verzenden. Dan komt er nog een dag of 2 bovenop voordat ie daadwerkelijk bij je binnenkomt (en er moet iemand thuis zijn om m in ontvangst te nemen!). Overigens kun je m meteen bij de online store bestellen en, wanneer je m toch sneller elders weet te krijgen, weer annuleren. Er wordt wel een extra reservering op je creditcard gedaan dus je bestedingsbedrag wordt tijdelijk wat lager. Het bedrag wordt echter pas daadwerkelijk afgeboekt wanneer ie verzonden wordt.

De voorraden van het apparaat zijn blijkbaar erg beperkt dus het zal een beetje een strijd worden om m snel te hebben. Maar als je m via meerdere kanalen probeert te krijgen zou het moeten lukken.
  #7  
Oud 29-11-13, 21:44
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Ik ben vandaag ook geslaagd met mijn iPad mini Retina. Voor mij zelf wilde ik een 64 GB kopen en voor een collega van mijn 16 GB. Echter liet het reserverings systeem van Apple niet toe dat ik een 16 GB en een 64 GB kon halen in de Apple Store Leidseplein. Vanochtend heb ik dat ook uitgelegd aan de medewerker van de Apple Store. Helaas konden ze geen uitzondering maken waardoor ik alleen een 64 GB model kon halen. Het was behoorlijk druk in de Apple Store vandaag vanwege Black Friday. Ik moest een half uur wachten.

Ik moest terug naar Amsterdam Centraal en zag tegenover het centraal station een iCentre vestiging. Ik liep naar binnen en tot mijn verbazing was het helemaal leeg daarbinnen. Ik ging naar de medewerker van iCentre toe en vroeg of ze een iPad mini Retina Space Grey 16 GB hadden. Als antwoord kreeg ik ja meneer ik zal het apparaat even pakken voor u. Hierdoor heb ik mijn collega blij gemaakt. Ik wil dit als tip aan jullie geven als je niet slaagt bij Leidseplein.
  #8  
Oud 02-12-13, 12:30
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Heeft iemand al een cellular versie kunnen bemachtigen?
  #9  
Oud 02-12-13, 15:06
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik heb gister een iPad mini Retina 32GB SG bij de Media Markt Den Haag aangeschaft. Ze hebben er genoeg op voorraad voor de geïnteresseerden. Er waren ook een paar 3G/4G versies beschikbaar.

Ik zou een gok wagen bij een lokale Media Markt met een aparte Apple afdeling. De Dixons en Mycom hadden hem niet op voorraad.
  #10  
Oud 04-12-13, 14:20
Lils Lils is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

Saturn heeft er ook genoeg, laatst heb ik daar een iPad Mini Retina 32GB Wit gehaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 heeft defect...hoe snel krijg ik nieuwe? borgqueenx iPhone algemeen 2 18-08-10 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.