iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPad Air kopen op Black Friday 2013 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/148449-ipad-air-kopen-op-black-friday-2013-a.html)

Verouden3 24-11-13 12:59

iPad Air kopen op Black Friday 2013
 
Beste iCulture-lezers,

Ik ben van plan om een iPad Air te kopen (het liefst de silver Wi-Fi-versie 32/64 GB) en nou zag ik dat komende vrijdag Black Friday plaatsvindt in de VS. Ik heb begrepen dat er dan ook in Nederland kortingen zijn op Appleproducten en vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met kopen op Black Friday. Ik had de volgende vragen:

1. Hoe snel zijn de veel gewilde producten zoals de iPad uitverkocht? Kan ik 's middags/'s avonds nog bestellen?
2. Is het slimmer om online te bestellen of naar een winkel te gaan? En welke winkel heeft de beste service, kortingen, etc.?

Bedankt voor jullie tijd! Nog een fijne zondag.

meetsysteem 24-11-13 13:07

black friday 2013
 
Heb niet gewacht op Black Friday voor de aanschaf van mijn nieuwe iPad Air. Verwacht namelijk geen korting op de iPad Air zelf, hooguit op accessoires.

Heb 'm gekocht bij Dixons, daar kon ik 'm afhalen en had ik met 'gulle giften bonnen' 30 euro korting op de iPad en 5 euro korting op de smartcase.

Die gulle-gift-bonnen zijn gratis te verkrijgen. Actie loopt tot eind 2013.

Succes met de eventuele koop!

Verouden3 24-11-13 13:12

Dankuwel voor uw snelle reactie! Ik kan denk ik sowieso nog wel even afwachten tot vrijdag, en als er dan kortingen zijn is dat mooi meegenomen. Ik vraag me alleen wel af, of áls ik hem toch besluit te halen op Black Friday, alles dan uitverkocht is 's middags, en dat de tijd daarna de voorraad op is.

Ook vroeg ik me af of een smart cover voor genoeg bescherming zorgt (aangezien de smart case zoveel duurder is), maar dat is misschien een beetje off-topic.

meetsysteem 24-11-13 13:25

Mijn ervaring met blackfriday verkopen in Nederland is dat het niet storm loopt. Heb in het verleden bij MediaMarkt een iPad gekocht met dezelfde korting die die dag gold bij Apple. Gewoon om vragen, MM ging zondermeer akkoord.
Heb zelf gekozen voor de case, cover beschermt de achterkant niet. Er zijn wel goedkopere alternatieven, de mate waarin je je iPad wilt beschermen is n.m.m. vooral een persoonlijke keuze.

Verouden3 24-11-13 13:27

Dankuwel, ik zal er eens over nadenken.

ballegooier 24-11-13 13:42

Je kunt beste online bestellen bij Apple, verzendkosten heb je niet bij een iPad en je hebt 'm dan gegarandeerd voor de kortingsprijs.

Wat hierboven genoemd wordt lijkt me echter een beter aanbod.

Nfect 25-11-13 15:48

Zullen er wel kortingen zijn in de Belgische en Nederlandse apple store? Want er is precies nog niets aangekondigd voor vrijdag...

KevinKrill 25-11-13 16:17

Ivizi doet mee aan de black friday, alleen weten ze nog niet welke kortingen er zijn.

Verouden3 26-11-13 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nfect (Bericht 936698)
Zullen er wel kortingen zijn in de Belgische en Nederlandse apple store? Want er is precies nog niets aangekondigd voor vrijdag...

Ik zag vanochtend in de Apple nieuwsbrief dat er vrijdag in ieder geval kortingen zijn. Op wat en hoeveel stond er niet. :)

KevinKrill 27-11-13 09:28

Ik hoop ook op de iPad Air... de iPad 2 is wel aan vervanging toe.

Nfect 28-11-13 16:43

Zullen we vannacht vanaf 12u dan de dingen met korting kunnen kopen in de belgische of nederlandse store? Of hoe zit dit precies...

KevinKrill 28-11-13 16:54

Helaas geen kortingen wel bij aankopen een gift card cadeau

kijk even op de site van de apple store in australie.

Official Apple Store - One-day Apple shopping event Friday, 29th November, 2013

omgerekend krijg je bij een iPad Air een gift card van €50. ik ga proberen deze te gebruiken om een case te kopen voor de iPad Air.

Bubbly 29-11-13 02:00

^ Wij wonen echter niet in Australië.

https://dl.dropboxusercontent.com/s/...2002.00.12.png

KevinKrill 29-11-13 18:58

Geslaagd bij media markt. Ivizi ging niet mee in de korting van Apple. Ook niet nadat ik aangaf dat media markt dit wel doet... Dus zonder ipad bij ivizi vertrokken en naar de media markt gegaan. En daar de ipad air incl case gekocht met €35 korting. Kom regelmatig bij ivizi maar schijnbaar doen ze niet echt aan klanten binding.

Verouden3 29-11-13 21:27

Ik heb vanochtend de iPad Air 64GB bij de Apple Store met €55,- korting besteld. Toch een fijne actie van Apple. Wel jammer dat er niet ook korting op de cases zat.

Is het verder iedereen gelukt en zo ja, bij welke winkel?

Fijne avond nog!

Nfect 29-11-13 22:19

Ik heb de 16gb air besteld via de belgische online store samen met een case. En idd toch wel tof de korting, ook al was het niet zo heel veel. En zelf had ik ook gehoopt op een korting op de cases... Maar we klagen niet ;)

Freeltd 30-11-13 08:35

Damn, gisteren te laat opgevangen hier en dus niet mee op de kar gesprongen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.