//

Aankoop iphone online

Aankoop iphone online discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik zou een bod doen op iphone. 5 op de site EBAY. Ik zou een bestelling afhalen bij de verkoper. Nu vraag ik mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-14, 21:33
Erolvdv0203 Erolvdv0203 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 5
Standaard Aankoop iphone online

Hallo. Ik zou een bod doen op iphone. 5 op de site EBAY. Ik zou een bestelling afhalen bij de verkoper. Nu vraag ik mij af moet ik dan onmiddellijk nadat ik het bod gewonnen heb betalen , of zou ik het bedrag cash mogen geven aan de verkoper wanneer ik om mijn bestelling ga?! Bij de informatie staat betalingswijze: overschrijving. Maar hij verkoopt enkel product Zonder het product te verzenden, enkel af te halen. Zou het dan mogelijk zijn om die bestelling daar pas te betalen aangezien ik zeker wil zijn van het product! Iemand ervaring met ebay ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-14, 22:38
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Dat moet je aan de verkoper vragen.
  #3  
Oud 06-01-14, 00:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erolvdv0203 Bekijk bericht
Hallo. Ik zou een bod doen op iphone. 5 op de site EBAY. Ik zou een bestelling afhalen bij de verkoper. Nu vraag ik mij af moet ik dan onmiddellijk nadat ik het bod gewonnen heb betalen , of zou ik het bedrag cash mogen geven aan de verkoper wanneer ik om mijn bestelling ga?! Bij de informatie staat betalingswijze: overschrijving. Maar hij verkoopt enkel product Zonder het product te verzenden, enkel af te halen. Zou het dan mogelijk zijn om die bestelling daar pas te betalen aangezien ik zeker wil zijn van het product! Iemand ervaring met ebay ??
Als ik op ebay koop; ik zou nooit een overschrijving doen ze, ik ken die persoon niet, zo zijn er al veel mensen opgelicht.
Soms kan je af gaan op de itraders maar dan nog zal ik nooit een overschrijving doen, ik zal altijd afspreken en cash betalen, meestal breng ik ook een paar maten mee, kwestie ze nie moeten denken ze mij in de zak kunnen zetten, ze daar opeens ook mee 3 man staan om mij daar af te troggelen .

Ik raad het af om een overschrijving te doen als je via ebay koopt maar dat is maar mijn gedacht erover e .
Er zijn helaas teveel oplichters de dag van vandaag en nog iets; zorg er ook maar voor je een echte iPhone in handen krijgt dan .

Jij kan zelf een pm sture e naar die persoon en zo iets probere afspreken dan.

Hetgeen betrouwbaarder is is als je op een bekende site zit waar mensen hun stuff verkopen en waar men itraders krijgt, in belgie zit ik zo op een site, ikzelf alvast daar nog nooit problemen mee gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Online aankoop Iphone 5s verruilen voor de Applestore Amsterdam Greenfield82 Koopinformatie Nederland 3 27-10-13 18:52
aankoop in appstore lukt niet : Uw aankoop kon niet worden voltooid Shersss iPhone Apps 0 05-09-13 01:10
Aankoop Iphone comou78 iPhone algemeen 16 28-01-12 21:36
iPhone 4: Aankoop iPhone 4 Guest-20130718235855 Unlock 14 07-12-10 18:18
Aankoop iPhone Wall-in Archief 2 27-10-09 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.