iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iphone 5 is het de moeite waard om te upgraden naar 5s (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/151599-iphone-5-de-moeite-waard-om-upgraden-naar-5s.html)

gizmobinky 10-02-14 16:46

iphone 5 is het de moeite waard om te upgraden naar 5s
 
ik ben op het moment in het bezit van een iphone 5 en ik zit er over te denken om een iphone 5s aan te schaffen maar is het wel de moeite waard is hij echt beter dan de iphone 5.

ik heb al een aantal filmpjes bekeken en reviews {iphone 5 vs 5s} maar wordt hier ook niet veel wijzer van.

ik hoop dat iemand mij kan helpen met die vraag.


alvast bedankt.

Guest-20180925190238 10-02-14 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gizmobinky (Bericht 949336)
ik heb al een aantal filmpjes bekeken en reviews {iphone 5 vs 5s} maar wordt hier ook niet veel wijzer van.

Van filmpjes heb ik niet veel verstand, helaas. :o

Maar, is of was het de moeite waard om een Windows PC met een 32 bits Pentium processor te upgraden naar een Windows PC met een 64 bits Core i3/5/7 processor?

gizmobinky 10-02-14 17:09

dus een iphone 5s is razendsnel ten opzichte van een 5:D of zoiets.
michien heeft iemand hier ooit een 5 gehad en nu een 5s heeft en denkt bij zichzelf heb ik hier nou 200 euro meer voor betaald was dat nou de moeite waard.
wat ik bedoel is de camera echt veel veel beter is ie sneller zitten er meer opties op enz enz..

Guest-20180925190238 10-02-14 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gizmobinky (Bericht 949339)
michien heeft iemand hier ooit een 5 gehad en nu een 5s heeft en denkt bij zichzelf heb ik hier nou 200 euro meer voor betaald was dat nou de moeite waard.

Ik heb ze beiden, de iPhone 5 en 5s. En de iPhone 5s is echt een stuk sneller. Wat de camera betreft zie ik niet veel verschil. De Touch ID en M7 coprocessor zijn in ieder geval opties die niet op de iPhone 5 zitten.

arjan95 10-02-14 17:26

Hangt er vanaf wat je ermee wilt gaan doen. Als je vooral een beetje Whatsappt / Facebookt en soms een spelletje speelt is het verschil vrij klein. Als je veel zware games speelt, volop youtube kijkt en andere grote apps gebruikt is het verschil duidelijker te merken.

Maar ik zou gewoon nog wachten hoor. Als je een telefoon 2 jaar hebt, dan begint het pas tijd te worden om naar een nieuwe te kijken (mijn mening, je mag ook eerder upgraden).

gizmobinky 10-02-14 19:56

ik gebruik hem het meest om muziek te streamen een beetje youtube kijken en foto's maken en normaal dagelijks gebruik.
het zit hem dus voonamelijk in de snelheid en geheugen processor en het ontgrendelen met Touch ID.

ik zag op marktplaats iphone's 5s nieuw al voor 500 a 550 euro ik weet niet of dat wel te vertrouwen is ik hoor wel eens vreemde verhalen over marktplaats en iphone's.

bedankt voor de uitleg nu weet ik al veel meer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.