//

Apple Ipod Air

Apple Ipod Air discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag een Apple Ipod Air aanschaffen. Kunnen jullie mij jullie ervaringen vertellen en misschien de nadelen? Ik zat zelf te denken om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-14, 15:39
Ron24 Ron24 is offline
• iOS 3.1.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard Apple Ipod Air

Hoi,

Ik wil graag een Apple Ipod Air aanschaffen. Kunnen jullie mij jullie ervaringen vertellen en misschien de nadelen?

Ik zat zelf te denken om deze over te nemen:

Apple iPad Air 5 w Retina Display 64GB Black Wi-Fi € 400 - Apple iPad - Te koop op Aanbod.be

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-14, 17:16
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Een iPod Air bestaat niet - Je bedoelt natuurlijk de iPad Air.

De advertentie is helaas niet erg betrouwbaar omdat er alleen een foto van de doos op staat en als beschrijving staan enkel de technische specs welke je zo van het internet af kunt plukken. Er staat niets bij over de staat van het product en dat is jammer.


Verder is de iPad air wel een goede keus. Als je een 9,7 inch display te groot vindt kun je nog kiezen voor een iPad Mini Retina, die is net zo snel maar dan iets kleiner.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple producten in Air New Zeeland Safety Video m-etops Chat en geruchten 0 11-11-12 23:28
Air Video in combinatie met Apple TV Moesje18 iPhone Apps 1 23-03-11 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.