//

Aanschaf 2e hands iPhone 5

Aanschaf 2e hands iPhone 5 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben nieuw op dit forum en ben van plan over te stappen op iPhone. Ben namelijk helemaal klaar met al die vastlopers ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-03-14, 11:10
luuktelindert luuktelindert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Heelweg (GLD)
Berichten: 1
Standaard Aanschaf 2e hands iPhone 5

Beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum en ben van plan over te stappen op iPhone. Ben namelijk helemaal klaar met al die vastlopers en uitval-momentjes van mijn huidige Galaxy S2. Nou zat ik te denken aan een 2e hands iPhone 5. Vroeg me een aantal dingen af:

- Is het verstandig om anderhalf jaar na uitkomen v.d. iPhone 5 deze nog aan te schaffen?
- Hoelang zal deze dan nog meegaan?
- Wat zijn jullie ervaringen met 2e hands toestellen (raden jullie het aan/af?)
- Raden jullie de overstap naar iPhone sowieso aan?

Bij voorbaat dank,

Luuk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-14, 12:33
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

- Is het verstandig om anderhalf jaar na uitkomen v.d. iPhone 5 deze nog aan te schaffen? Jahoor, is zeker nog een topmodel
- Hoelang zal deze dan nog meegaan? Zeker nog aantallen jaren. 3 jaar gok ik met de software updates.
- Wat zijn jullie ervaringen met 2e hands toestellen (raden jullie het aan/af?) Als je gewoon een goede hebt maakt dit niks uit, heb altijd nog goede ervaringen gehad, maar controleer het toestel wel bij aankoop, (geluid, trillen, camera etc)
- Raden jullie de overstap naar iPhone sowieso aan? Dit is een iPhoneclub, dus ja. Ervaar het zelf
  #3  
Oud 21-03-14, 01:27
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luuktelindert Bekijk bericht
Beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum en ben van plan over te stappen op iPhone. Ben namelijk helemaal klaar met al die vastlopers en uitval-momentjes van mijn huidige Galaxy S2. Nou zat ik te denken aan een 2e hands iPhone 5. Vroeg me een aantal dingen af:

- Is het verstandig om anderhalf jaar na uitkomen v.d. iPhone 5 deze nog aan te schaffen?
- Hoelang zal deze dan nog meegaan?
- Wat zijn jullie ervaringen met 2e hands toestellen (raden jullie het aan/af?)
- Raden jullie de overstap naar iPhone sowieso aan?

Bij voorbaat dank,

Luuk
Welkom op het forum!

Heb je al een keer met een iPhone gespeeld? Als er mensen om je heen zijn met een iPhone zou ik je eerst aanraden even daarmee te spelen.

Het is al eerder beantwoord, maar een iPhone 5 is goed aan te raden. Niemand weet echter hoelang de updates nog doorgaan voor dit toestel, maar dit zal niet gauw ophouden. Het is een vlotte toestel en zelfs op iOS 7 blijft hij perfect zijn werk doen. Daarnaast ligt het ook aan jou hoe goed jij je iPhone onderhoudt

Het aanraden van tweedehands toestellen ligt niet aan ons. Als je op marktplaats kijkt staan ze er vol mee, maar je weet niet wat er met die toestellen gebeurt is. Ik zou je adviseren om op deze forum te kijken. Dit is iPhoneclub, en hier vind ik het toch iets betrouwbaarder dan op marktplaats.

De overstap van Android naar iPhone is aan te raden. Een iPhone is gebruiksvriendelijker dan Android, maar Android kan men naar eigen wens aanpassen. Dit kan ook met een iPhone, maar daar moet men voor jailbreaken.


  #4  
Oud 24-03-14, 12:43
iPhoneGuru iPhoneGuru is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Rosmalen
Berichten: 10
Standaard

Kwam laatst tweedehandsmobiel.com tegen. Hier verkopen ze ook tweedehands iPhone 5 met garantie
Reageren

Labels
2e hands, iphone 5, levensduur, overstap



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 aanschaf krika iPhone algemeen 0 24-10-13 22:46
Aanschaf Iphone 5 los Static iPhone algemeen 4 20-05-13 11:58
aanschaf iphone jessia Archief 1 21-05-09 12:23
Aanschaf Iphone..!! wildeknak iPhone algemeen 1 10-01-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.