//

Waar?

Waar? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een vraagje; waar bestel je een Iphone in Amerika? Ik lees dat veel van jullie hem hebben gekocht bij de Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-08, 20:00
ZoDra ZoDra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Papecity
Berichten: 6
Question Waar?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje; waar bestel je een Iphone in Amerika? Ik lees dat veel van jullie hem hebben gekocht bij de Apple Store. Nu ben ik aangemeld bij AccesUS en heb ik geprobeerd om er eentje via de Apple Store te kopen, maar die optie is er niet meer. Ik krijg de melding dat je daar alleen maar de nieuwe serie kan bestellen die op 11 juli uitkomt. Via E-bay heb ik ook gekeken, maar dat durf ik niet aan, vertrouw dat niet helemaal... (of heeft er iemand een betrouwbare link?)
Ik wil graag de eerste serie IPhones (16GB), maar waar? Ik zou het echt niet weten.
Misschien een beetje een newbie vraag, maar ik hoop dat jullie me advies kunnen geven. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-08, 20:06
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

probeer het hier op het forum
  #3  
Oud 01-07-08, 20:08
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Het wordt denk ik erg moeilijk nog aan een oude iphone te komen. Een collega van mijn oom die in Amerika woont is ook op zoek naar een oude iphone voor mij maar Apple krijgt die volgens mij niet meer binnen dus OP = OP. Na 11 juli wordt het helemaal moeilijk om er een in de Apple Store te kopen ( of dit wel mogelijk is? ). Als je perse een oude iphone wil kan je eens proberen om op dit forum te kijken. Wat je ook kan doen is wachten op de nieuwe iphone in amerika zonder abbonement (Coming Soon..) , en die proberen simlockvrij te maken, hier is nog niet zoveel over bekend..
  #4  
Oud 01-07-08, 21:50
ZoDra ZoDra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Papecity
Berichten: 6
Standaard

1x is genoeg...

Laatst gewijzigd door ZoDra; 01-07-08 om 21:51. Reden: 3x gepost...
  #5  
Oud 01-07-08, 21:51
ZoDra ZoDra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Papecity
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Broeckie Bekijk bericht
Het wordt denk ik erg moeilijk nog aan een oude iphone te komen. Een collega van mijn oom die in Amerika woont is ook op zoek naar een oude iphone voor mij maar Apple krijgt die volgens mij niet meer binnen dus OP = OP. Na 11 juli wordt het helemaal moeilijk om er een in de Apple Store te kopen ( of dit wel mogelijk is? ). Als je perse een oude iphone wil kan je eens proberen om op dit forum te kijken. Wat je ook kan doen is wachten op de nieuwe iphone in amerika zonder abbonement (Coming Soon..) , en die proberen simlockvrij te maken, hier is nog niet zoveel over bekend..
Kun je aan die oom vragen of hij, als hij ze vindt, er meteen 2 meeneemt?
Maar wel balen dat het zo moeilijk zal worden... Ik hou het forum gewoon goed in de gaten en ook de info over de nieuwe. Zit niet veel anders op dan denk ik. Bedankt voor je reactie in ieder geval!
  #6  
Oud 01-07-08, 21:53
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Het helpt denk ik zowiezo niet als je het 2 keer vraagt . Maare die Amerikaanse collega is op zoek naar 5 iphones (het maximale aantal dat je in 1 winkel mag kopen), voor allemaal verschillende mensen. Ik zou niet weten voor wie die allemaal zijn. Als hij er 1 teveel heeft denk ik misschien aan jou, reken er maar niet op
  #7  
Oud 04-07-08, 17:46
ZoDra ZoDra is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Papecity
Berichten: 6
Standaard

Nou hopen dan maar dat 1 van die 5 afziet van de koop.
In ieder geval bedankt.
  #8  
Oud 04-07-08, 17:58
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Hier op het forum is de iPhone van Gonny van der Zwaag te koop, staat helemaal ondereaan bij Te Koop aangeboden.

Misschien is dat wat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar in Frankrijk?? Robbert1965 Koopinformatie Rest Europa 1 19-08-10 09:42
Waar of niet waar mulderslag Archief 2 22-02-10 08:42
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet LuigiStyla Koopinformatie Nederland 75 19-06-09 16:25
Waar? Sparke91 Koopinformatie Nederland 5 17-03-08 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.