//

Nummerbehoud

Nummerbehoud discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben geinteresseerd in het kopen van een iPhone 3G. Op dit moment heb ik tijdelijk een prepaid kaartje van KPN. Zou ik op 11 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-08, 00:41
iNtalex iNtalex is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 12
Standaard Nummerbehoud

Ik ben geinteresseerd in het kopen van een iPhone 3G. Op dit moment heb ik tijdelijk een prepaid kaartje van KPN. Zou ik op 11 juli de iPhone kunnen kopen bij T-Mobile en meteen mijn huidige nummer overzetten? Of moet ik vantevoren iets regelen om het nummer om te zetten?

Ik ga sowieso morgen even langs de T-Mobile shop maar wellicht hebben jullie alvast wat informatie voor mij.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-08, 00:47
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik ga er vanuit dat je je nummer kan behouden.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 02-07-08, 10:19
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNtalex Bekijk bericht
Ik ben geinteresseerd in het kopen van een iPhone 3G. Op dit moment heb ik tijdelijk een prepaid kaartje van KPN. Zou ik op 11 juli de iPhone kunnen kopen bij T-Mobile en meteen mijn huidige nummer overzetten? Of moet ik vantevoren iets regelen om het nummer om te zetten?

Ik ga sowieso morgen even langs de T-Mobile shop maar wellicht hebben jullie alvast wat informatie voor mij.
daar gaat een aantal weken over heen.heb het toen gehad van t-mobile naar vodavone.het moet eerst goedgekeurd worden zodra dat gedaan is moet het nummer vrij gegeven worden door de provider,zodat de andere provider hem in hun systeem kan zetten.
  #4  
Oud 02-07-08, 13:44
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door THEBLUEDEVIL Bekijk bericht
daar gaat een aantal weken over heen.heb het toen gehad van t-mobile naar vodavone.het moet eerst goedgekeurd worden zodra dat gedaan is moet het nummer vrij gegeven worden door de provider,zodat de andere provider hem in hun systeem kan zetten.
Dan hebben we in belgie toch iets dat sneller is. Dus wanneer je hier van prepay naar abbo gaat dan blijft de nummer dus behouden. Ook wanneer je veranderd naar een andere provider. Duurt maar een paar uur.
  #5  
Oud 02-07-08, 13:58
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Dan hebben we in belgie toch iets dat sneller is. Dus wanneer je hier van prepay naar abbo gaat dan blijft de nummer dus behouden. Ook wanneer je veranderd naar een andere provider. Duurt maar een paar uur.
kan zijn dat dat per provider verschillend is maar ik moest minimaal een week wachten.heb toen ook gezegd doe me maar een nieuw nummer.me foon die ik toen had was zo af dat ik het er geen week meer mee volhield
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone microsim nummerbehoud Nienkek Vodafone 4 21-02-11 10:36
nummerbehoud leed bij t-mobile maca Odido (T-Mobile) 92 22-10-10 16:10
Geen Service bij nummerbehoud Pim_D Odido (T-Mobile) 3 29-08-10 15:03
Nummerbehoud KPN->Vodafone? Rub3n Vodafone 3 22-02-10 00:50
Contract opzeggen met nummerbehoud verschel Odido (T-Mobile) 1 03-02-09 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.