//

iPhone 6 bij Apple Store Amsterdam

iPhone 6 bij Apple Store Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) .. ik blijf die reserveer pagina in de gaten houden. Tot wanneer kan je de bestelling in de online applestore annuleren, mocht het reserveren toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 02-10-14, 11:09
ReinierK ReinierK is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard

.. ik blijf die reserveer pagina in de gaten houden. Tot wanneer kan je de bestelling in de online applestore annuleren, mocht het reserveren toch lukken?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 02-10-14, 11:15
Jennj01's schermafbeelding
Jennj01 Jennj01 is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leandertjee Bekijk bericht
En nu al niet meer haha, te laat ;(
alleen nog 16gb

Als die beschikbaar is, kan je hem dat ook bestellen of reserveren (dmv telefoon bijvoorbeeld) of moet je echt gelijk naar de shop gaan?
Je moet hem dan online reserveren. Door middel van je apple ID. De tijd aangeven hoe laat je hem wilt ophalen. Wel je geldige ID meenemen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2014 om 11:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReinierK Bekijk bericht
.. ik blijf die reserveer pagina in de gaten houden. Tot wanneer kan je de bestelling in de online applestore annuleren, mocht het reserveren toch lukken?
Het liefs annuleren wanneer hij nog niet is verzonden. Je krijg je geld terug binnen 7 werkdagen mits je met iDeal hebt betaald. Ik had ook mijn bestelling geannuleerd en belde gelijk Apple zelf om te vragen hoe het zat met de terugbetaling. Ik kreeg gelijk de volgende dag mijn geld terug.

Wanneer de telefoon is verzonden en je wil hem annuleren zou je toch moeten wachten tot de telefoon bij jou is afgeleverd. Zodat je hem kan retourneren (komen kosten bij om hem terug te sturen).
  #243  
Oud 02-10-14, 16:54
ReinierK ReinierK is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard

Bedankt voor de info Jennj01! Ik heb betaald met Ideal dus braaf wachten is in mijn ogen de meest logische optie.
  #244  
Oud 10-10-14, 17:56
Plhsnt Plhsnt is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plhsnt Bekijk bericht
Dank voor de link!
Vanochtend vroeg gekeken: in Amsterdam was de iPhone 6 Plus space grey 16GB op voorraad.
Gereserveerd en vanochtend opgehaald.

Ging als een speer, niet in de rij hoeven staan.
Uiteindelijk heb ik toch spijt gekregen van mijn aankoop. Niet vanwege de grootte van de telefoon, maar wel vanwege de grootte van het geheugen.
Ik heb tot nu toe (3GS, 4, 4S, 5, 5S) altijd wel genoeg gehad aan 16 GB, maar nu had ik constant meldingen dat mijn telefoongeheugen vol was. Komt dat door ander gebruik of door iOS 8?

Afijn, weer de link gebruikt. Even de voorraad in de gaten gehouden... Et voila: rond 9:30 uur werd de iPhone 6 Plus met 128 GB weer voorradig.
Direct gereserveerd en vanmiddag de 16GB ingeleverd en de 128 GB meegenomen.

Ideaal die voorraadindicatie, de reserveringsmogelijkheid, en het retourbeleid bij de Apple Store.

Ik snap werkelijk niet dat mensen die telefoon nog online bestellen en zich dan kapot ergeren aan de levertijd. Bij de Apple Store komt elke telefoon in elke kleur en met elke geheugenmogelijkheid iedere dag in voorraad.
  #245  
Oud 10-10-14, 23:53
dejong12 dejong12 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Niet iedereen woont in de buurt van Amsterdam/Rotterdam/Den Haag.
  #246  
Oud 11-10-14, 02:25
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReinierK Bekijk bericht
Bedankt voor de info Jennj01! Ik heb betaald met Ideal dus braaf wachten is in mijn ogen de meest logische optie.
Je hebt meer rechten dan je denkt bij kopen op afstand. Als je de retourknop gebruikt in de bestelbevestiging, dan krijg je dacht ik een retourcode met Antwoordnummer (gratis verzenden). Hoe dan ook, dit is wat de wet zegt.
Bron ConsuWijzer.nl

%
U betaalt de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Dit hoeft alleen als de verkoper u van te voren heeft geïnformeerd over die kosten. Heeft de verkoper u niet laten weten dat u verzendkosten moet betalen als u het product terugstuurt? Dan moet de verkoper de verzendkosten die u maakt om het product terug te sturen betalen.

U krijgt uw aankoopbedrag terug als u gebruik maakt van uw bedenktijd. Hebt u bezorgkosten betaald om het product thuis afgeleverd te krijgen? Dan moet u die kosten ook terugkrijgen.
%
  #247  
Oud 11-10-14, 16:28
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plhsnt Bekijk bericht
Ik snap werkelijk niet dat mensen die telefoon nog online bestellen en zich dan kapot ergeren aan de levertijd. Bij de Apple Store komt elke telefoon in elke kleur en met elke geheugenmogelijkheid iedere dag in voorraad.
Erg kort door de bocht. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om de Apple store te bezoeken dan wel de reserveringspagina continu in de gaten te houden. Daarnaast zijn zeker niet altijd alle modellen op voorraad. Dit varieert steeds per dag.

Maar eerlijk toegegeven: als ik eerder afwist van die pagina's met geprogrammeerde bots dan zou ik ook via de Apple store gekocht hebben. Echter, water onder de brug, maandag krijg ik mijn toestel geleverd via UPS
  #248  
Oud 11-10-14, 16:59
Plhsnt Plhsnt is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Standaard

@harriepopov

Je hebt er natuurlijk gelijk in dat niet iedereen in de gelegenheid is die site in de gaten te houden, maar dat is tegelijkertijd ook mijn punt: ik heb er dus nul-komma-nul moeite voor hoeven doen, omdat die bot je op de hoogte houdt van de voorraad.

En zoals anderen inderdaad ook al aangaven: niet iedereen woont in de buurt van een Apple Store. Maar een heleboel anderen wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TVschermen bij Geniusbar Apple store Amsterdam Mosselman Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 13-11-13 19:07
iPad Air bij Apple Store Amsterdam blingbling Koopinformatie Nederland 3 27-10-13 15:25
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam blingbling Koopinformatie Nederland 3281 07-12-12 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.