//

iPhone 6 en het bestellen online

iPhone 6 en het bestellen online discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Aangezien de iPhone 6 binnenkort te bestellen is, had ik een vraag over het betalen via de online Apple Store (store.apple.com/nl/). Ik las ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-14, 13:52
KCO KCO is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard iPhone 6 en het bestellen online

Hallo allemaal,

Aangezien de iPhone 6 binnenkort te bestellen is, had ik een vraag over het betalen via de online Apple Store (store.apple.com/nl/).

Ik las een tijd geleden dat je betalingen kon verrichten via ideal, enkel was dat nog niet mogelijk voor klanten van de Rabobank (artikel: Betalen met iDeal in online Apple Store nu mogelijk - iCulture). Is het nu, een jaar later, inmiddels wel mogelijk om een iPhone 6 of andere Apple producten online te kopen via ideal met een Rabobank rekening?

(excuus als dit het verkeerde forum-onderdeel is, ik kon er geen vinden over de online Apple Store)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-14, 15:46
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KCO Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Aangezien de iPhone 6 binnenkort te bestellen is, had ik een vraag over het betalen via de online Apple Store (store.apple.com/nl/).

Ik las een tijd geleden dat je betalingen kon verrichten via ideal, enkel was dat nog niet mogelijk voor klanten van de Rabobank (artikel: Betalen met iDeal in online Apple Store nu mogelijk - iCulture). Is het nu, een jaar later, inmiddels wel mogelijk om een iPhone 6 of andere Apple producten online te kopen via ideal met een Rabobank rekening?

(excuus als dit het verkeerde forum-onderdeel is, ik kon er geen vinden over de online Apple Store)
Ik zou zeggen, probeer het gewoon.
Bestel de iPhone die jij zou willen en als het niet werkt zie je dat wel bij de betalingspagina!

Heb zelf geen Rabobank dus ik weet niet hoe dat precies zit.

edit:
sorry, ik bedoel, "bestel" een hoesje o.i.d, iPhone kan nog helemaal niet.. haha.
En dan breek je de bestelling af voordat je hebt betaald! Als die rabobank niet weergeeft, heb je je antwoord .
__________________
  #3  
Oud 14-09-14, 11:48
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KCO Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Aangezien de iPhone 6 binnenkort te bestellen is, had ik een vraag over het betalen via de online Apple Store (store.apple.com/nl/).

Ik las een tijd geleden dat je betalingen kon verrichten via ideal, enkel was dat nog niet mogelijk voor klanten van de Rabobank (artikel: Betalen met iDeal in online Apple Store nu mogelijk - iCulture). Is het nu, een jaar later, inmiddels wel mogelijk om een iPhone 6 of andere Apple producten online te kopen via ideal met een Rabobank rekening?

(excuus als dit het verkeerde forum-onderdeel is, ik kon er geen vinden over de online Apple Store)
Dit vroeg ik mij ook af en heb vorige week een bestelling geplaatst (maar niet afgerond) en ik kon gewoon Rabobank kiezen op de iDeal pagina, dus geen probleem!
  #4  
Oud 15-09-14, 21:34
KCO KCO is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor de tip! Zal het voor de volgende keer onthouden. Bedankt AeronNL voor het testen en super dat het inmiddels mogelijk is!

Weet iemand toevallig of je de iPhone gelijk om 00:01 bij wijze van spreken kan bestellen of moeten we wachten tot 08:00 tot de Apple Stores zelf ook open zijn voor het bestellen van een iPhone 6 op de online store?
  #5  
Oud 19-09-14, 10:14
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KCO Bekijk bericht
Bedankt voor de tip! Zal het voor de volgende keer onthouden. Bedankt AeronNL voor het testen en super dat het inmiddels mogelijk is!

Weet iemand toevallig of je de iPhone gelijk om 00:01 bij wijze van spreken kan bestellen of moeten we wachten tot 08:00 tot de Apple Stores zelf ook open zijn voor het bestellen van een iPhone 6 op de online store?
Graag gedaan hoor, vroeg het me ook af en wilde niet op het moment supreme voor verassingen komen te staan!

Ik kan mij herinneren dat ik bij de iPhone 5 nog niet kon bestellen om 0:00 uur.
Ben die nacht dus naar de Apple Store Amsterdam gegaan, maar las later dat het vanaf 8:00 uur kon. Maar meen mij te herinneren dat er mensen waren die al voor 8:00 uur hadden besteld, dus ik hoop dat er dit keer meer informatie naar buiten komt vanuit Apple.
Ik zou erg balen als ik om 8:00 uur wil bestellen en het blijkt dat dit al om 7:00 uur kon, want dan zit je sowieso niet bij de eerste lichting.
Komende dagen maar goed het forum en de website in de gaten houden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Online iPhone bestellen - vodafone - menn0w Vodafone 4 19-12-13 09:28
iPhone 5s Online bestellen kojoko iPhone algemeen 0 19-10-13 03:00
Iphone 3Gs online bestellen Woutair Orange 4 23-10-09 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.