iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 6 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/157676-iphone-6-ordernummer-overzicht.html)

Vertrigo 23-09-14 09:45

Ik heb exact hetzelfde mailtje ontvangen ;)

knoesss 23-09-14 09:50

ah ok, ik denk dat dit standaard is als je nummerbehoud hebt aangevraagd en je bestelling is nog niet op voorraad.

Ik verwacht morgen toch eigenlijk wel meer nieuws, lijkt mij dat ze de telefoons woensdag binnenkrijgen en dan kunnen verwerken, dan kunnen deze donderdag naar de vervoerders en vrijdag geleverd worden.

Vertrigo 23-09-14 09:58

@knoesss, als jij via Nummerbehoud - Bekijk de status van je nummerbehoud aanvraag - Vodafone.nl de status van je nummerbehoud opvraagt, is er dan bij jou ook nog niets bekend over je nummerbehoud?

knoesss 23-09-14 10:01

@vertrigo, zelfde inderdaad:

Momenteel is er geen informatie beschikbaar over nummerbehoud. Probeer het later nog eens...

Vertrigo 23-09-14 10:29

Wellicht dat dat het verschil in ordernummers ook meteen verklaart? haha

Mad_Wally 23-09-14 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PriscilBites (Bericht 973815)
Checken jullie ook zo absurd veel of je status niet ineens verander is? :p

Je zult toch zeker wel gelijkertijd een sms/email ontvangen? Checken toch niet nodig?

knoesss 23-09-14 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally (Bericht 973995)
Je zult toch zeker wel gelijkertijd een sms/email ontvangen? Checken toch niet nodig?

Toch doe ik het elk uur :)

PriscilBites 23-09-14 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally (Bericht 973995)
Je zult toch zeker wel gelijkertijd een sms/email ontvangen? Checken toch niet nodig?

Tsja goed punt maar stel nou dat je nou net even niet dat ene hele belangrijke smsje krijg? En mail zie ik pas later waardoor je net te laat ben voor een levering op vrijdag.

Niks aan toeval overlaten, is het al vrijdag????

Mad_Wally 23-09-14 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PriscilBites (Bericht 974008)
Tsja goed punt maar stel nou dat je nou net even niet dat ene hele belangrijke smsje krijg? En mail zie ik pas later waardoor je net te laat ben voor een levering op vrijdag.

Krijg je hem toch gewoon een weekje later :eek:

PriscilBites 23-09-14 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally (Bericht 974012)
Krijg je hem toch gewoon een weekje later :eek:

Mijn huidige telefoon trekt het niet nog een weekje, dat hij het überhaupt nog een soort van kan bellen en gebeld worden is al een hele kunst na een diepe plons in het water paar weken terug.

Beetje zonde om een ander toestel te regelen voor een paar dagen.

Vertrigo 23-09-14 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knoesss (Bericht 973952)
@vertrigo, zelfde inderdaad:

Momenteel is er geen informatie beschikbaar over nummerbehoud. Probeer het later nog eens...

In 't mailtje staat overigens: 'Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, informeren we je daarover en starten we met de nummerbehoud aanvraag.'

Vandaar nog geen informatie beschikbaar over nummerbehoud..

stschuurhuis 23-09-14 17:31

Zojuist gebeld door de online pakket dienst over de speciale kpn nachtlevering, ze komen donderdagnacht tussen 00:00 en 03:00 afleveren.

berenisze 23-09-14 18:10

Net mijn bestelling toegevoegd op de lijst en Ik heb exact hetzelfde mailtje ontvangen van Vodafone als eerder vermeldt staat over de voorraad.

Mad_Wally 24-09-14 11:10

Spannend he

J_K 24-09-14 12:47

Ik heb mijn bestelling ook op de lijst gezet. Het eerste deel van het HI ordernummer is 4161000. Klopt het dat de volgende nummers aangeven wat de bestel volgorde is? Dus nummer 050 achter het ordernummer zou dan de 50ste bestelling zijn?

Verder is er nog steeds geen verandering bij HI. Nog steeds stap 2.

PindaPowerrr 24-09-14 13:08

In de lijst is er al 1 iemand die status 3 heeft bij t-Mobile....
Weet niet of dat een foutje is, maar had al wel vandaag verwacht dat de statussen allemaal naar 3 zouden gaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 12:10 ----------

@dannythek

Mijn status kan ik niet veranderen ( St3pHaN)
Zou je deze kunnen verwijderen dan meld ik me order met deze account aan! Thnx!

Mug 24-09-14 14:09

op tmobile forum staat nu dat levertijd vanaf besteldatum 19e 2-3 weken is.. jammer dat er zo veel onduidelijkheid is!

PriscilBites 24-09-14 14:19

duidelijkheid is geen sterk punt bij t-mobile, ze doen altijd een beetje vaag over leveringen. Ook aan de telefoon kunnen ze niks vertellen.

JORDYVDBRINK 24-09-14 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PriscilBites (Bericht 973815)
Checken jullie ook zo absurd veel of je status niet ineens verander is? :p

Ja, en ik voel me er best kansloos mee... :confused::confused::confused: Maarja, wie weet staat er ineens: 3) In magazijn! :eek:

PriscilBites 24-09-14 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JORDYVDBRINK (Bericht 974509)
Ja, en ik voel me er best kansloos mee... :confused::confused::confused: Maarja, wie weet staat er ineens: 3) In magazijn! :eek:

Dat zou deze regenachtige dag toch een stuk mooier maken! :cool:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 14:28 ----------

Deze reactie van AMP vond ik op het t-mobile forum:

Beste Vincent van Toor,

Zodra het toestel leverbaar is ontvangt u van ons een e-mail om de bezorging in te plannen. Dit zal vandaag of morgen gebeuren. Er is gezegd dat we vandaag de orders binnen krijgen en dat we dan de afspraken kunnen bevestigen. Helaas is nog niks zeker en kan ik u dus geen beloftes doen. Alles is nog onder voorbehoud! De eerste bezorgingen vinden in ieder geval vrijdag plaats.

Met vriendelijke groet,



***
Medewerker Contactcenter


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.