iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 6 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/157676-iphone-6-ordernummer-overzicht.html)

JORDYVDBRINK 24-09-14 14:34

Dat ze opschieten ;)

Basse 24-09-14 14:44

Net een sms van Hi ontvangen (14:29 uur) dat mijn iPhone 6 128GB Silver (icm met een nieuw abonnement) weer op voorraad is en dat er z.s.m. contact met mij opgenomen zal worden. Op de bestelstatustool van KPN is mijn status ook gewijzigd.

Zojuist heb ik ook een mail van Hi en van koerier OPD ontvangen. Via de mail van OPD heb ik net de dag en het tijdstip aan kunnen geven voor bezorging. (voor vrijdag 26 sept was alleen nog maar vanaf 12:00 uur vrij voor mij)

Hopelijk ontvangen jullie allemaal snel soortgelijke mailtjes.

PindaPowerrr 24-09-14 14:44

Vandaag of morgen zullen we vast wel een mail krijgen voor een afspraak, tenminste voor degene die hoger in de lijst genoteerd zijn!
De zenuwen worden met het uur erger, 2 jaar geleden waren ze eerder binnen!!!
Nu waarschijnlijk donderdag afspraak maken , vrijdag in huis...
Het leuke van alles is dat dit er gewoon allemaal bij hoor, als je hem vrijdag binnen heb dan ben je binnen een paar uur al gewend eraan :p

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 13:46 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basse (Bericht 974520)
Net een sms van Hi ontvangen (14:29 uur) dat mijn iPhone 6 128GB Silver (icm met een nieuw abonnement) weer op voorraad is en dat er z.s.m. contact met mij opgenomen zal worden. Op de bestelstatustool van KPN is mijn status ook gewijzigd.

Zojuist heb ik ook een mail van Hi en van koerier OPD ontvangen. Via de mail van OPD heb ik net de dag en het tijdstip aan kunnen geven voor bezorging. (voor vrijdag 26 sept was alleen nog maar vanaf 12:00 uur vrij voor mij)

Hopelijk ontvangen jullie allemaal snel soortgelijke mailtjes.

Nice man , dan zullen ze nu de magazijnen aan het bevoorraden zijn! En zullen er zometeen nog meer mailtjes verstuurd worden :)

PriscilBites 24-09-14 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basse (Bericht 974520)
Net een sms van Hi ontvangen (14:29 uur) dat mijn iPhone 6 128GB Silver (icm met een nieuw abonnement) weer op voorraad is en dat er z.s.m. contact met mij opgenomen zal worden. Op de bestelstatustool van KPN is mijn status ook gewijzigd.

Zojuist heb ik ook een mail van Hi en van koerier OPD ontvangen. Via de mail van OPD heb ik net de dag en het tijdstip aan kunnen geven voor bezorging. (voor vrijdag 26 sept was alleen nog maar vanaf 12:00 uur vrij voor mij)

Hopelijk ontvangen jullie allemaal snel soortgelijke mailtjes.

Mooi, je dag kan niet meer stuk!

Mad_Wally 24-09-14 16:39

Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan.
Er ligt dus straks een toestel klaar bij T-mobile die ik niet ga ophalen :(
Ik hoop maar dat het nu snel gaat met de uitleveringen! En voor iemand anders een kans om snel een toestel te scoren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 16:44 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mug (Bericht 974504)
op tmobile forum staat nu dat levertijd vanaf besteldatum 19e 2-3 weken is.. jammer dat er zo veel onduidelijkheid is!

Waar staat dat dan? Graag link ik kan het niet vinden.

JeremyNL 24-09-14 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally (Bericht 974555)
Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan.
Er ligt dus straks een toestel klaar bij T-mobile die ik niet ga ophalen :(
Ik hoop maar dat het nu snel gaat met de uitleveringen! En voor iemand anders een kans om snel een toestel te scoren[COLOR="SlateGrey"]

Hmm vaag dat ik en volgens mij anderen nog niks gehoord hebben dan. Had mijn bestelling dinsdag via de pre-order al kunnen doen. Vond het al niet geloofwaardig dat t-mobile nog steeds niks wist :d

Wegottaknow 24-09-14 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally (Bericht 974555)
Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan.

Zou ik mogen weten wat dat veel betere aanbod is? Want ik heb dat al meer gelezen en T-Mobile zelf geeft aan dat de aanboden die zij gedaan hebben aan de mensen die de 16de konden voorbestellen het beste zijn.

PindaPowerrr 24-09-14 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow (Bericht 974567)
Zou ik mogen weten wat dat veel betere aanbod is? Want ik heb dat al meer gelezen en T-Mobile zelf geeft aan dat de aanboden die zij gedaan hebben aan de mensen die de 16de konden voorbestellen het beste zijn.


Ik behoor tot de groep mensen die vanaf de 16e al konden bestellen doormidden van een "persoonlijk aanbod"
Dit is wat ik heb besteld en wat ik moet betalen :

iPhone 6 Plus 16GB

Onbeperkt Bellen/SMSEN
5GB data internet
Muziek Pakket
----------------------------
57 euro per maand

247 euro bijbetalen voor het toestel

Mad_Wally 24-09-14 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow (Bericht 974567)
Zou ik mogen weten wat dat veel betere aanbod is? Want ik heb dat al meer gelezen en T-Mobile zelf geeft aan dat de aanboden die zij gedaan hebben aan de mensen die de 16de konden voorbestellen het beste zijn.

-verlenging-
90 belminuten
2 GB internet
iPhone 6 64GB

43 euro p/m
216 euro eenmalig + 40 euro korting op eerste factuur

Totale kosten over twee jaar 1208 euro

brva07 24-09-14 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally (Bericht 974555)
Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan.
Er ligt dus straks een toestel klaar bij T-mobile die ik niet ga ophalen :(
Ik hoop maar dat het nu snel gaat met de uitleveringen! En voor iemand anders een kans om snel een toestel te scoren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 16:44 ----------



Waar staat dat dan? Graag link ik kan het niet vinden.

https://forum.t-mobile.nl/status-bes...phone-6-246094

Mad_Wally 24-09-14 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brva07 (Bericht 974594)

O ik had dat kleine balkje gemist:o

dannyhtek 24-09-14 19:53

Ik verwacht in verloop van de volgende dagen diverse status-veranderingen! Tevens staat de teller inmiddels op 133 inschrijvingen. Dat is een record tegenover de afgelopen jaren. De volgende keer zal de website voor elke provider tot de max worden geoptimaliseerd. Dit jaar had ik er net iets te weinig tijd voor! Desalniettemin; TOP!

Chesto 24-09-14 19:58

- Chesto
- Ordernummer 32964xx
- Iphone 6 - 16 Gb/Spacegrijs
- T-Mobile Verlenging
- Internet
- 16 september 2014

STATUS 3!!! :)

Vertrigo 24-09-14 20:26

Bij vodafone gebeurd er zo te zien vrijwel niets helaas.. :eek:

gjhvs 24-09-14 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vertrigo (Bericht 974665)
Bij vodafone gebeurd er zo te zien vrijwel niets helaas.. :eek:

Bij T-Mobile ook nog weining.. ik zie volgens mij 2 statuswijzigingen sinds vanmiddag 17.00 uur.

stschuurhuis 24-09-14 20:29

Mijn kpn nachtlevering gaat niet door, op één of andere manier niet ingeschreven blijkbaar.
Zag net wel dat er een postnl barcode aan mijn bestelling is gekoppeld, hopen dat dat vrijdag een levering betekend.

dannyhtek 24-09-14 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gjhvs (Bericht 974668)
Bij T-Mobile ook nog weining.. ik zie volgens mij 2 statuswijzigingen sinds vanmiddag 17.00 uur.

Er zijn zojuist diverse status aanpassingen gedaan, zag ik. Wellicht ben jij ook een van de gelukkige? :-)

Chesto 24-09-14 20:36

Net een mail gekregen van AMP en afspraak gemaakt voor Zaterdag!!!. Heerlijk weekend voor de boeg :))

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:37 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek (Bericht 974636)
Ik verwacht in verloop van de volgende dagen diverse status-veranderingen! Tevens staat de teller inmiddels op 133 inschrijvingen. Dat is een record tegenover de afgelopen jaren. De volgende keer zal de website voor elke provider tot de max worden geoptimaliseerd. Dit jaar had ik er net iets te weinig tijd voor! Desalniettemin; TOP!

Goed bezig kerel, eer van je werk!!! 👍😉

dannyhtek 24-09-14 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis (Bericht 974669)
Mijn kpn nachtlevering gaat niet door, op één of andere manier niet ingeschreven blijkbaar.
Zag net wel dat er een postnl barcode aan mijn bestelling is gekoppeld, hopen dat dat vrijdag een levering betekend.

Wauw dat is balen.. Had je wel bericht gekregen dat je een v/d gelukkige was? Ik las dat er maar tegen de 100 mensen hun bestelling 's nachts konden verwachten.

Achja, er zit in iedergeval vaart in je bestelling! :-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:38 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chesto (Bericht 974677)
Net een mail gekregen van AMP en afspraak gemaakt voor Zaterdag!!!. Heerlijk weekend voor de boeg :))

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:37 ----------



Goed bezig kerel, eer van je werk!!! 👍😉

Cheers bro :D

JeremyNL 24-09-14 20:51

@Chesto Top, lekker hoor! Bezorging op vrijdag was nu al vol dus? :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.