//

iPhone 6 ordernummer overzicht

iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 Heb ook via t-mobile verlengd, maar geen ordernummer ontvangen. Meer mensen die dit hebben? Wel een bevestiging van contractverlenging maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-09-14, 13:55
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 Bekijk bericht
Heb ook via t-mobile verlengd, maar geen ordernummer ontvangen. Meer mensen die dit hebben? Wel een bevestiging van contractverlenging maar geen ordernummer.
Ik heb hem de 16e besteld, de 18e kreeg ik een sms met mijn ordernummer. Als je niet kan wachten kan je altijd nog de klantenservice bellen, daar is je ordernummer al bekend!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 21-09-14, 15:16
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mac1nluv Bekijk bericht
@Danny

Zou het voor de Hi.nl bestellers niet handiger zijn als er 2 cijfers worden toegevoegd... of de eerste 2 worden weggelaten... Heb sowieso het idee dat de eerste twee cijfers staan voor het type abo (nieuw, verlenging, etc).

Nu staat er bij alle nieuwe abo's het orderno 4161000, wat niet echt inzichtgevend is.
Dat is een goed idee, maar het probleem is dat de lengte dan overal wordt veranderd. Ik weet niet precies hoe de ordernummers er van KPN uit zien. Anders vroeg ik ze inderdaad om de cijfers van 3 t/m 10 in te vullen ipv 1 t/m7.
  #43  
Oud 21-09-14, 15:52
HerbertF HerbertF is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvd90 Bekijk bericht
Aan de hi.nl-bestellers: gelijk na mijn order (eerste nacht, 0:25 uur) ontving ik netjes de orderbevestiging, inclusief mail. Tot nu toe echter is mijn bestelling niet te vinden via statushi.nl. Heb ook gebeld, maar er wordt verzocht om 2 werkdagen af te wachten i.v.m. de storing; zij "kunnen ook niet alles zien momenteel".

Iemand anders met hetzelfde probleem? Ik vertrouw de automail met de orderbevestiging inmiddels niet meer. Ik mag hopen dat mijn order niet opnieuw ingelegd moet worden volgende week, want we weten allemaal wat dat betekent

Order 41610000XX van 0:25 uur, iPhone 6 SG 64GB, nieuwe klant, nummerbehoud.
Voor mij was dit ook zo, heb vrijdag ook gebeld met de klantenservice en kreeg dezelfde mededeling. Heb later die dag wel nog een bevestiging gehad via de mail en SMS, maar toen kon ik mijn order ook nog niet zien op statushi.nl. Inmiddels staat hij daar wel op en ik denk dat de orders dus inderdaad wel binnen zijn gekomen, maar de verwerking wat vertraging op was gelopen..

@ Danny: ik kan via Safari en Chrome op mijn iPhone mijn status niet bijwerken, wanneer ik klik op de verschillende statussen laat hij deze wel zien, maar wanneer ik klik op "klik hier om bij te werken" gebeurt er niets..
kan het momenteel niet op een computer testen.
  #44  
Oud 21-09-14, 18:31
HerbertF HerbertF is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Zojuist via de computer heb ik mijn status wel aan kunnen passen, de datum komt er automatisch bij te staan zie ik, maar voor wie het wil weten; mijn bestelling was afgelopen vrijdag (19 sept.) al in behandeling genomen en heb een 3S nummer van PostNL. Verder staat er dat hij nu nog niet leverbaar is.
  #45  
Oud 22-09-14, 14:31
dvd90 dvd90 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Standaard

Inmiddels is duidelijk geworden dat mijn hi.nl order, waarvan ik wel per mail de bevestiging had ontvangen, "om onbekende reden" geannuleerd is, nog in de nacht van donderdag op vrijdag.

Hi.nl "kan" (lees: wil) er niet voor zorgen dat mijn order er alsnog tussengeschoven wordt, ondanks dat ze de (geannuleerde) order dus wel kunnen zien. Blijkbaar zijn er op deze manier, die nacht, 700 orders uitgevallen.

Oftewel: heb je wél een bevestiging per mail inclusief ordernummer, maar kun je nog steeds (lees: per vandaag, maandag) niet traceren op statushi.nl? Tijd om je zorgen te maken.

Ohja: je krijgt je geld aan het einde van deze week automatisch teruggestort.
  #46  
Oud 22-09-14, 15:18
JeremyNL JeremyNL is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

Weet iemand toevallig van vorige keer nog wanneer je gecontact werd door AMP als je op releasedag je bestelling kreeg? Hoeveel dagen was dat van tevoren?
  #47  
Oud 22-09-14, 15:21
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Vrijdag verlengd (T-mobile) met een grijze 6 64GB

Wel een bevestiging gekregen per mail, maar geen ordernummer.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je een ordernummer krijgt???
  #48  
Oud 22-09-14, 17:02
Mac1nluv Mac1nluv is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvd90 Bekijk bericht
Inmiddels is duidelijk geworden dat mijn hi.nl order, waarvan ik wel per mail de bevestiging had ontvangen, "om onbekende reden" geannuleerd is, nog in de nacht van donderdag op vrijdag.

Hi.nl "kan" (lees: wil) er niet voor zorgen dat mijn order er alsnog tussengeschoven wordt, ondanks dat ze de (geannuleerde) order dus wel kunnen zien. Blijkbaar zijn er op deze manier, die nacht, 700 orders uitgevallen.
Wat een rotstreek, zeg! En wat ga je nu doen?
  #49  
Oud 22-09-14, 17:13
lomarga lomarga is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 17
Standaard

Ik kan het niet meer precies terugzien omdat je bericht krijgt via SMS en die heb ik niet meer. Zo was het twee jaar terug voor mij:

21/09/2012 's morgens besteld
28/09/2012 contact met AMP logistics
02/10/2012 afgeleverd.

Toestel had wel eerder afgeleverd had kunnen worden, maar ivm werk op de donderdag en vrijdag van eerste uitleveringen en maandag, werd het dinsdag.

Als het een beetje op dezelfde snelheid gaat, verwacht ik het toestel vrijdag of maandag.
Krijg terwijl ik dit tik een SMS van T-mobile over de bestelling, waar te volgen en ordernummer. Maar die had ik vrijdag al in de mail. De status is nog onveranderd op 2 - in behandeling.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2014 om 16:30 ----------

In die bevestigingsemail van T-Mobile staat toch al je ordernummer?
Tenminste... in de kopregel van het 1e bericht staat bij mij:

"Rond uw bestelling af (ordernummer: 33135xx)"

In de verdere email wordt het niet meer vermeld.

Laatst gewijzigd door lomarga; 22-09-14 om 17:31.
  #50  
Oud 22-09-14, 18:31
Vertrigo Vertrigo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 45
Standaard

Ik vind het opvallend dat bij vodafone de meeste ordernummers beginnen met 106. De mijne begint toch echt met 060.. Tot op heden helaas nog geen wijzigingen in de status sinds de bestelling..
  #51  
Oud 22-09-14, 19:27
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vertrigo Bekijk bericht
Ik vind het opvallend dat bij vodafone de meeste ordernummers beginnen met 106. De mijne begint toch echt met 060.. Tot op heden helaas nog geen wijzigingen in de status sinds de bestelling..
Dan lijkt het erop dat jij de eerste aan de beurt hoort te zijn, goed nieuws toch? Tenzij natuurlijk de eerste cijfers voor het type abonnement etc. staat. Niet dat ik je droom wil crushen hoor!

Het gaat snel met de inschrijvingen. Inmiddels zitten we al op 64 stuks, verdeeld over 4 providers. Mijn excuses dat ik laat of niet reageer op berichten. Ik ben erg druk, vandaar ook dat het dit jaar allemaal via de website verloopt

Ik hoop dat we binnenkort aanpassingen zien in de statussen!

iPhone 6 Ordernummer overzicht || dannyhtek.nl
  #52  
Oud 22-09-14, 19:54
knoesss knoesss is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vertrigo Bekijk bericht
Ik vind het opvallend dat bij vodafone de meeste ordernummers beginnen met 106. De mijne begint toch echt met 060.. Tot op heden helaas nog geen wijzigingen in de status sinds de bestelling..
Ik heb dat ook, mijne begint met 001, maak me stiekem toch ook zorgen. Maar hoop maar op het beste!
  #53  
Oud 22-09-14, 19:59
Vertrigo Vertrigo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 45
Standaard

De meeste telefonische zullen 's nachts zijn geweest. Ik heb de mijne 's ochtends rond een uur of 6 besteld.. Zou natuurlijk mooi zijn als ik een van de eerste ben, ik verwacht 't alleen niet haha!
  #54  
Oud 22-09-14, 20:00
knoesss knoesss is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 14
Standaard

Ik heb via de webshop besteld rond 00:15, had bevestiging in de mail om 00:33.
  #55  
Oud 22-09-14, 20:51
dvd90 dvd90 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mac1nluv Bekijk bericht
Wat een rotstreek, zeg! En wat ga je nu doen?
Stilletjes in een hoekje huilen en wachten totdat de pijn voorbij is.

Het erge is nog dat ik uiteindelijk alsnog bij Hi ga moeten bestellen omdat ze voor mij dermate veel goedkoper zijn (Spotify-deal bij Hi Eindeloos) i.c.m. KPN-netwerk. Het Vodafone-netwerk heeft mij afgelopen jaar meer dan teleurgesteld.

Vodafone wil me (na 15 jaar) overigens toch niet behouden (als gewaardeerde klant krijg ik 2 euro korting per maand) omdat ik gemiddeld niet voldoende buiten mijn bundel ga.
  #56  
Oud 22-09-14, 22:20
aarajax aarajax is offline
• iOS 8.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Zo te zien heeft iemand die bij T-mobile verlengd heeft al status 3 (Of een foutje gemaakt bij het invullen)
  #57  
Oud 22-09-14, 22:37
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aarajax Bekijk bericht
Zo te zien heeft iemand die bij T-mobile verlengd heeft al status 3 (Of een foutje gemaakt bij het invullen)
Er staan er nu al een paar meer (kpn)
  #58  
Oud 22-09-14, 23:05
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally Bekijk bericht
Er staan er nu al een paar meer (kpn)
Bij kpn heb je niet echt een status, je hebt in het orderoverzicht 5 opties waarvan er bij iedereen die ik ken nu de 1e 3 opties aangevinkt zijn, vandaar dat er mensen zijn die voor status 3 gekozen hebben denk ik. Het overzicht is natuurlijk gemaakt voor T-Mobile.
  #59  
Oud 23-09-14, 00:32
PriscilBites PriscilBites is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard

Checken jullie ook zo absurd veel of je status niet ineens verander is?
  #60  
Oud 23-09-14, 09:59
knoesss knoesss is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 14
Standaard

Kreeg net onderstaande mail van Vodafone, meer mensen gehad?

Beste Dhr x xxxx,

Je bestelling met ordernummer ONLINE-20140919-0019XXXXX-XX is nog niet op voorraad en kan daarom nog niet worden verwerkt.


Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, informeren we je daarover en starten we met de nummerbehoud aanvraag. We kiezen ervoor om de nummerbehoud aanvraag pas te doen zodra er ook voorraad voor je bestelling is gereserveerd, zodat je geen risico loopt om tijdelijk onbereikbaar te zijn.

We verwachten dat we je binnen 5 dagen meer kunnen vertellen over de levering.


Met vriendelijke groet,

Vodafone
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile dannyhtek Koopinformatie Nederland 1770 09-11-12 21:10
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.