iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/157788-iphone-6-reservering-bestellingen-dixons.html)

RainStarr 25-09-14 19:16

Als afhaler heb ik ook nog geen info. Jammer...

dylankusters 25-09-14 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RainStarr (Bericht 975205)
Als afhaler heb ik ook nog geen info. Jammer...

Ik ook nog niets gehoord.. Vraag me af wanneer ze in ieder geval iets laten weten... Op twitter wordt er ook niet meer gereageerd door ze

Debreker 25-09-14 19:32

Dit was de laatse tweet van dixons:

Citaat:

In de loop van de middag ontvangt iedereen een update met het verlossende woord "wel/niet" Gr,^Wen
De tweet kan je hier lezen als je wilt.

Volgens mij duurt de middag heel lang bij dixons.. :(

RainStarr 25-09-14 19:35

Ik las ook op twitter dat Dixons geen enkele iPhone 6 boven de 16 GB heeft ontvangen.

dylankusters 25-09-14 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Debreker (Bericht 975212)
Dit was de laatse tweet van dixons:

De tweet kan je hier lezen als je wilt.

Volgens mij duurt de middag heel lang bij dixons.. :(

Ja inderdaad.. Vind het echt niet kunnen wat ze doen, maar heel misschien hebben we geluk en laten ze vanavond nog iets weten.. Al acht ik de kans klein dat dat gebeurd

RainStarr 25-09-14 19:42

Hierbij informeren wij je graag omtrent de aanstaande iPhone 6 leveringen.

Vrijdag 26 september zullen wij zeer beperkt de eerste iPhone 6 reserveringen uitleveren. Indien jouw reservering bij de eerste uitlevering zit ontvang je vandaag een bevestigingsemail.

Mocht je vandaag geen bevestigingsemail ontvangen dan zit jouw reservering niet bij de eerste uitlevering en zullen we je volgende week dinsdag opnieuw informeren over jouw reservering en plaats op onze backorderlijst.

26 september zullen wij geen iPhone 6 64GB varianten uitleveren. Deze modellen hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. De 64GB varianten zullen wij naar verwachting volgende week ontvangen en uitleveren. Echter, is dit geen garantie.

Mocht je nog vragen en/of onduidelijkheden hebben vernemen wij deze graag.

joshuakemper60 25-09-14 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RainStarr (Bericht 975220)
Hierbij informeren wij je graag omtrent de aanstaande iPhone 6 leveringen.

Vrijdag 26 september zullen wij zeer beperkt de eerste iPhone 6 reserveringen uitleveren. Indien jouw reservering bij de eerste uitlevering zit ontvang je vandaag een bevestigingsemail.

Mocht je vandaag geen bevestigingsemail ontvangen dan zit jouw reservering niet bij de eerste uitlevering en zullen we je volgende week dinsdag opnieuw informeren over jouw reservering en plaats op onze backorderlijst.

26 september zullen wij geen iPhone 6 64GB varianten uitleveren. Deze modellen hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. De 64GB varianten zullen wij naar verwachting volgende week ontvangen en uitleveren. Echter, is dit geen garantie.

Mocht je nog vragen en/of onduidelijkheden hebben vernemen wij deze graag.

Weer een onjuistheid, eerst gaven ze aan dat IEDEREEN een mail zou krijgen. Met een "heugelijk" bericht.

RainStarr 25-09-14 19:48

Maar goed, als ze niets hebben kunnen ze ook niet leveren, logisch toch? Maar ik baal er ook enorm van uiteraard!

RensvandeM 25-09-14 19:48

Ik heb net de klantenservice gebeld. Ik heb nummer 88 voor een 16GB Spacegray iphone 6 en ik hoefde deze niet te verwachten. Ze hebben namelijk schokkend weinig toestellen binnen gekregen zeiden ze.

Debreker 25-09-14 19:48

heb net ook het mailtje ontvangen.. het gaat weer is lekker..

DrVagax 25-09-14 19:49

Citaat:

Mocht je vandaag geen bevestigingsemail ontvangen dan zit jouw reservering niet bij de eerste uitlevering en zullen we je volgende week dinsdag opnieuw informeren over jouw reservering en plaats op onze backorderlijst.
Wat ik absurd vind is dat alsnog iemand die 10-20 orders boven mij zat wel een email kreeg dat zijn iPhone was verstuurd. Ik wil hem ophalen bij een vestiging voor de duidelijkheid.

Dit is zo kansloos geregeld :mad:

herrmaart 25-09-14 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iampeter (Bericht 975190)
Ik heb zelf ook contact gehad met dixons. Mijn order zat erin binnen 10 minuten nadat de pre-orders starten. Intussen ook hetzelfde verhaal zoals jullie, 26/9 ineens naar onbekend. Nog voor dat gebeurde heb ik dixons om duidelijkheid gevraagd, met een veel te vaag antwoord naast de kwestie als gevolg dat meer leek op duiken.

We weten allemaal dat iphone launches moeilijk lopen bij retailers maar dixons is wat mij betreft wel over de schreef gegaan met de schijn dat zij gingen leveren zonder dat ze dat zeker wisten. dan kan je wel duiken met het excuus dat je niet weet wat Apple daadwerkelijk gaat leveren. Maar je beloofd wat en dat mag in Nederland niet zomaar.

Helemaal mee eens, echt asociaal om op deze manier extra klanten te trekken met deze leugens.

Ik heb maandag al geannuleerd en heb de mail ook ontvangen.

timkraaijvanger 25-09-14 19:51

Ergste is misschien nog wel dat ze niet hun excuses aanbieden in de mail.

Dat ze stoer een belofte doen - ook op iCulture - maar uiteindelijk niets waar kunnen maken.

DrVagax 25-09-14 19:55

Moet zeggen dat dit gewoon echt slecht is geregeld van Dixons. Zo veel vage tweets op Twitter zorgen voor veel verwarring en nu krijg ik plots een mailtje dat ik waarschijnlijk op de backorder lijst staat? Zelfs geen excuses over hun belofte dat je op de 26'ste je iPhone krijgt dat dus niet waar is voor de meeste?

Zo jammer dit.

JayWheel 25-09-14 19:56

Zojuist mail ontvangen.
Ik had een 64GB besteld. Helaas....

Hierbij informeren wij je graag omtrent de aanstaande iPhone 6 leveringen.

Vrijdag 26 september zullen wij zeer beperkt de eerste iPhone 6 reserveringen uitleveren. Indien jouw reservering bij de eerste uitlevering zit ontvang je vandaag een bevestigingsemail.

Mocht je vandaag geen bevestigingsemail ontvangen dan zit jouw reservering niet bij de eerste uitlevering en zullen we je volgende week dinsdag opnieuw informeren over jouw reservering en plaats op onze backorderlijst.

26 september zullen wij geen iPhone 6 64GB varianten uitleveren. Deze modellen hebben wij helaas nog niet mogen ontvangen. De 64GB varianten zullen wij naar verwachting volgende week ontvangen en uitleveren. Echter, is dit geen garantie.

Mocht je nog vragen en/of onduidelijkheden hebben vernemen wij deze graag.

Met vriendeljike groet,

dixons

Jennj01 25-09-14 19:58

Ik heb dat berichtje ook gekregen.. Wordt weer langer wachten, sta namelijk op plek 455 van iPhone 6 64 SG..

Vos 25-09-14 20:05

Heb ook zojuist de mail ontvangen, maar ik heb een 16 Gb besteld... :-/

Zou vanmiddag mail ontvangen: was niet waar
Kreeg vanavond een mail: dat ik MISSCHIEN een mail krijg later de avond

... nog langer wachten ;_;


PS. Wel balen dat de 64 Gb's niet binnen zijn gekomen, I feel ya.

JayWheel 25-09-14 20:37

Heb net de iPhone 64GB Silver bij Typhone besteld uit frustratie met Dixons.
Bij typhone is hij wel gewoon op voorraad. Is me telefonisch bevestigd.
Ga mijn Dixons order annuleren, prutsers.

Debreker 25-09-14 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JayWheel (Bericht 975253)
Heb net de iPhone 64GB Silver bij Typhone besteld uit frustratie met Dixons.
Bij typhone is hij wel gewoon op voorraad. Is me telefonisch bevestigd.
Ga mijn Dixons order annuleren, prutsers.

Wanneer krijg je de telefoon dan binnen? of is daar nog niks van bekend?

massp01 25-09-14 20:44

Ik lees echt niemand die een plus geleverd krijgt. Ik sta op plek 111 en heb nog niets gehoord. Wie krijgt de plus morgen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.