//

iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS

iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga m toch maar annuleren, ten eerste gun ik dixons het geld niet en ten tweede verkoopt apple ze nu zelf met 5-7 dagen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 26-09-14, 07:15
Joran98 Joran98 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik ga m toch maar annuleren, ten eerste gun ik dixons het geld niet en ten tweede verkoopt apple ze nu zelf met 5-7 dagen levertijd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 26-09-14, 07:28
juan-89 juan-89 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb m gisteravond ook besteld bij Typhone. Rond half 8 heb ik gebeld met de vraag wanneer hij geleverd zou worden als ik hem op dat moment zou bestellen. Dat zou dan zaterdag worden. Na het plaatsen van m'n bestelling is via twitter nog bevestigd dat 64gb SG klaar stond voor verzending.
Als ik het per e-mail bevestigd heb dat m'n iPhone verstuurd is dan ga ik hem bij Dixons annuleren. Dixons doet alsof het een overmacht-situatie betreft, maar ze hebben ruim een week lang een keiharde datum genoemd. Vlak voor het sluiten van de klantenservice, op de dag voor officiële release sturen ze een ellendige mail dat mensen hun telefoon toch niet tegemoet kunnen zien. Op dat moment ergens anders bestellen lijkt dan ook geen zin meer te hebben. Het is echt heel misleidend zoals Dixons heeft gehandeld.
  #243  
Oud 26-09-14, 08:01
Debreker Debreker is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 13
Standaard

Ik ga de iphone denk ik ook maar annuleren bij dixons
  #244  
Oud 26-09-14, 08:16
massp01 massp01 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Ik wacht nog tot twaalf uur. Als ik niet hoor van Dixons dan annuleer ik ook.
  #245  
Oud 26-09-14, 08:20
DaMook's schermafbeelding
DaMook DaMook is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 18
Stuur een bericht via ICQ naar DaMook
Standaard

Ik sta op plek 208 voor de 64gb SG 6, maar ik ga ook annuleren. Zometeen eerst een andere keten bellen die hem mogelijk wel hebben en anders bij apple zelf. Dan weet ik iig zeker dat ik hem dan heb. Dixons heeft me zwaar teleurgesteld deze keer .
__________________
iPhone 2g 16GB US, iPhone 3GS 32 GB NL, iPad Wi-Fi 16GB US, iMac.
  #246  
Oud 26-09-14, 08:33
RobertGTT RobertGTT is offline
• iOS 8.1.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Zojuist de boel geannuleerd en bij Apple besteld. Levering 10-14 oktober.. dat is beter dan ONBEKEND.
  #247  
Oud 26-09-14, 08:46
timkraaijvanger timkraaijvanger is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb mijn order bij Dixons zojuist geannuleerd. Via Twitter, ging vrij makkelijk (binnen 10 min reactie terug).

Ik sta overigens #206 op de lijst: spacegrey 64gb iphone 6

Dus, iedereen die onder mij staat, schuift weer een plekje op
  #248  
Oud 26-09-14, 08:56
massp01 massp01 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard

Net een collega uit Limburg aan de lijn gehad. Apple Duitsland heeft er genoeg. Hij heeft net gereserveerd en kan vanmiddag ophalen.
  #249  
Oud 26-09-14, 09:08
Jennj01's schermafbeelding
Jennj01 Jennj01 is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Een vraagje over de garantie die Dixons biedt aan alle Apple producten. Deze is 3 jaar als ik goed heb begrepen. Maar Apple zelf biedt 1 jaar. Is het toch niet handig om bij Dixons (of andere resellers) te bestellen vanwege de garantie? Als men iets langer moet wachten voor 2 jaar langere garantie, is dat dan niet waard? Of klopt het niet dat Apple alleen 1 jaar garantie geeft?
  #250  
Oud 26-09-14, 09:15
timkraaijvanger timkraaijvanger is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennj01 Bekijk bericht
Een vraagje over de garantie die Dixons biedt aan alle Apple producten. Deze is 3 jaar als ik goed heb begrepen. Maar Apple zelf biedt 1 jaar. Is het toch niet handig om bij Dixons (of andere resellers) te bestellen vanwege de garantie? Als men iets langer moet wachten voor 2 jaar langere garantie, is dat dan niet waard? Of klopt het niet dat Apple alleen 1 jaar garantie geeft?
Als het over een Macbook gaat, ben ik het met je eens.

De vraag is hoe lang je een telefoon gaat gebruiken. De meeste mensen op dit forum zullen hun iPhone jaarlijks of tweejaarlijks vervangen. In dat geval is een garantie van drie jaar minder interessant.

Bij Apple is het zo, dat als er sprake is van een probleem, zij kosteloos vernieuwen. Kijk maar naar het incident met de iPhone 5-batterij. Ook al is de garantie verlopen, dan nog houdt Apple rekening met haar klanten.
  #251  
Oud 26-09-14, 09:30
DaMook's schermafbeelding
DaMook DaMook is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 18
Stuur een bericht via ICQ naar DaMook
Standaard

Zojuist (al voor annuleren bij dixons) bij typhone besteld, net ook nog even gebeld en ik heb hem morgen of anders maandag binnen.

iPhone 6 64GB SG .

Ze zei ook dat zolang de site zegt dat ze op voorraad zijn dat ze ook echt op voorraad zijn.
  #252  
Oud 26-09-14, 09:52
Amikrot's schermafbeelding
Amikrot Amikrot is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Meise
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMook Bekijk bericht
Zojuist (al voor annuleren bij dixons) bij typhone besteld, net ook nog even gebeld en ik heb hem morgen of anders maandag binnen.

iPhone 6 64GB SG .

Ze zei ook dat zolang de site zegt dat ze op voorraad zijn dat ze ook echt op voorraad zijn.
Zo vreemd dat sommige winkels zoveel iPhone 6 64GB blijken te hebben en andere helemaal geen 64GB versies beschikbaar hebben.. Zelfs in de lokale premium resellers hebben ze bijna overal enkel 16GB modellen..
  #253  
Oud 26-09-14, 10:02
deglazenwasser deglazenwasser is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amikrot Bekijk bericht
Zo vreemd dat sommige winkels zoveel iPhone 6 64GB blijken te hebben en andere helemaal geen 64GB versies beschikbaar hebben.. Zelfs in de lokale premium resellers hebben ze bijna overal enkel 16GB modellen..
ja dat is raar.... begrijp niet dat een partij als typhone wel ruim voldoende voorraad lijkt te hebben... en partijen als icentre en dixons een matige ~100 stuks 16 GB binnen gekregen lijkt hebben... en nota bene de online apple store ook 'pas' tussen 5 en 7 werkdagen kan leveren

hoe betrouwbaar is typhone eigenlijk? ik lees best veel klachten over de aftersales en garantieafhandeling
  #254  
Oud 26-09-14, 10:05
Vos Vos is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 40
Standaard

Heb zojuist een SMS + Email ontvangen dat ik mijn order kan komen AFHALEN.!!!!!!!

Terwijl ik gisteren helemaal geen bericht had ontvangen (standaard bericht van Dixons wel)
  #255  
Oud 26-09-14, 10:08
Debreker Debreker is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vos Bekijk bericht
Heb zojuist een SMS + Email ontvangen dat ik mijn order kan komen AFHALEN.!!!!!!!

Terwijl ik gisteren helemaal geen bericht had ontvangen (standaard bericht van Dixons wel)
welke iphone heb je besteld?
  #256  
Oud 26-09-14, 10:09
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vos Bekijk bericht
Heb zojuist een SMS + Email ontvangen dat ik mijn order kan komen AFHALEN.!!!!!!!

Terwijl ik gisteren helemaal geen bericht had ontvangen (standaard bericht van Dixons wel)
16GB versie?
  #257  
Oud 26-09-14, 10:13
deglazenwasser deglazenwasser is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennj01 Bekijk bericht
Een vraagje over de garantie die Dixons biedt aan alle Apple producten. Deze is 3 jaar als ik goed heb begrepen. Maar Apple zelf biedt 1 jaar. Is het toch niet handig om bij Dixons (of andere resellers) te bestellen vanwege de garantie? Als men iets langer moet wachten voor 2 jaar langere garantie, is dat dan niet waard? Of klopt het niet dat Apple alleen 1 jaar garantie geeft?
Apple bied 1 jaar fabrieksgarantie, de Nederlandse wet zegt minimaal 2 jaar... maar die verplichting geld voor de winkel en niet voor de fabrikant. Heb je een garantiegeval moet je je melden bij de verkoper...

ik wacht toch liever even een paar dagen extra en koop gewoon bij Dixons of Apple zelf (indien je bij de (online) apple store in NL koopt moeten ze gewoon 2 jaar geven volgens de wet.

ik heb nu een bestelling lopen bij dixons en bij apple zelf... moge de beste winnen en de andere gaat retour....

zie ook: http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
  #258  
Oud 26-09-14, 10:13
DrVagax's schermafbeelding
DrVagax DrVagax is offline
• iOS 6.1.5
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 9
Standaard

Order gecancelled bij Dixons..
Dixons verdient mijn geld niet.
  #259  
Oud 26-09-14, 10:14
Vos Vos is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 40
Standaard

Ik heb "Apple iPhone 6, 16 GB, Spacegrijs" besteld op donderdag avond 23:20.
Kreeg tot gisteren te zien ophalen op "26-9"
Gisteren middag plots veranderde de status in "Onbekend" sterker nog: staat er nog!
Gister avond (standaard) Email ontvangen dat Dixons je nog een mail stuurt als je in de eerste batch zit -- niet ontvangen.
Zojuist (10:10) een Email + SMS gekregen dat ik hem kan komen afhalen in het winkelcentrum bij Dixons zelf.... écht vanuit het niets dit!!

Ben wel blij natuurlijk, maar ben niet blij dat Dixons mij zolang in twijfel heeft gebracht.

Daarnaast zie ik op twitter een stormvloed aan mensen die hun bestelling annuleren -- terwijl als ze misschien even langer hadden gewacht -- het tóch konden afhalen? Maar dat laatste ga ik niet over natuurlijk.
  #260  
Oud 26-09-14, 10:20
DrVagax's schermafbeelding
DrVagax DrVagax is offline
• iOS 6.1.5
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vos Bekijk bericht
Ik heb "Apple iPhone 6, 16 GB, Spacegrijs" besteld op donderdag avond 23:20.
Kreeg tot gisteren te zien ophalen op "26-9"
Gisteren middag plots veranderde de status in "Onbekend" sterker nog: staat er nog!
Gister avond (standaard) Email ontvangen dat Dixons je nog een mail stuurt als je in de eerste batch zit -- niet ontvangen.
Zojuist (10:10) een Email + SMS gekregen dat ik hem kan komen afhalen in het winkelcentrum bij Dixons zelf.... écht vanuit het niets dit!!

Ben wel blij natuurlijk, maar ben niet blij dat Dixons mij zolang in twijfel heeft gebracht.

Daarnaast zie ik op twitter een stormvloed aan mensen die hun bestelling annuleren -- terwijl als ze misschien even langer hadden gewacht -- het tóch konden afhalen? Maar dat laatste ga ik niet over natuurlijk.
Welk nummer was jij?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5S voorraad bij Dixons pinokkia Koopinformatie Nederland 4 15-11-13 11:14
iPhone 4s bestellingen in NL iAPpel Koopinformatie Nederland 0 21-10-11 16:30
Garantie iPhone oordopjes bij Dixons Dennis² iPhone accessoires en onderdelen 5 27-01-10 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.