//

Hi kan bestellingen niet aan (iPhone 6)

Hi kan bestellingen niet aan (iPhone 6) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vannacht via de website van hi.nl besteld. Bestelling wordt bevestigd, inclusief ordernummer, maar vervolgens geen bevestiging via e-mail. Vanochtend met klantenservice aan de lijn gehangen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-14, 08:25
bru410 bru410 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard Hi kan bestellingen niet aan (iPhone 6)

Vannacht via de website van hi.nl besteld. Bestelling wordt bevestigd, inclusief ordernummer, maar vervolgens geen bevestiging via e-mail. Vanochtend met klantenservice aan de lijn gehangen. Het systeem kon het niet aan. KPN gaat vandaag beslissen wat te doen met orders die wel gedaan zijn maar door systeem niet bevestigd zijn. #puinhoop

Wie heeft hier nog meer last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-14, 12:33
HerbertF HerbertF is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

De site lag er voor mij ook enkele minuten uit, later wel kunnen bestellen (00:15) en wel een bevestigingsmail gehad met ordernummer.
Heeft de klantenservice je verder nog informatie gegeven? Ik nam aan dat aangezien ik de mail heb gehad mijn order wel door is gekomen.. echter staat er op mijn Hi nog steeds dat ik kan verlengen.
  #3  
Oud 19-09-14, 15:00
HerbertF HerbertF is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Zojuist toch ook even contact gehad met Hi en mij is nu verteld dat de verwerking wat langer duurt, maar de orders wel goed ontvangen zijn.
  #4  
Oud 19-09-14, 15:48
bru410 bru410 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik dezelfde reactie. Dus even afwachten!
  #5  
Oud 20-09-14, 17:44
bru410 bru410 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard orderbevestiging ontvangen

Orderbevestiging ontvangen, maar niet duidelijk of er een iPhone 6 op 26 september wordt bezorgd...

Zijn er anderen die wel een specifieke bevestiging hebben gekregen dat de iPhone 6 op 26 september wordt bezorgd?
  #6  
Oud 25-09-14, 14:35
replay35 replay35 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard

Ik had een 64GB Iphone PLUS besteld bij Hi, kreeg gewoon een melding dat die morgen zou komen. Heb hem echter geannuleerd, dus waarschijnlijk heeft iemand anders hem morgen i.p.v over een paar weken
Reageren

Labels
bestelling, hi.nl, iphone 6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s kan niet opladen en niet aan nishan803 iPhone algemeen 5 01-05-15 23:31
iPhone kan niet aan! Geen eens een appel-logo!? Cdrazar iPhone algemeen 13 21-01-11 12:44
Mobistar.be neemt nu weer bestellingen aan demuuk Koopinformatie België 2 06-09-10 21:56
iphone 3g heb ik gereset en kan nu niet meer aan dennis02 iPhone algemeen 1 02-09-10 15:06
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt jevousaime3 Jailbreak 4 27-10-09 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.