//

iPhone 6 reserveringen/bestellingen bij Coolblue

iPhone 6 reserveringen/bestellingen bij Coolblue discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er besteld toen er nog de groene knop op stond. Nadien was dit ren blauwe envelop. Mocht dit niet zo zijn (26/9) dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-09-14, 08:59
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Standaard

Ik heb er besteld toen er nog de groene knop op stond. Nadien was dit ren blauwe envelop. Mocht dit niet zo zijn (26/9) dan verwacht ik wel dat ze dit direct nadat de fout was opgemerkt aan de klanten laten weten!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-09-14, 09:30
joshuakemper60 joshuakemper60 is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YLA G Bekijk bericht
Ik heb er besteld toen er nog de groene knop op stond. Nadien was dit ren blauwe envelop. Mocht dit niet zo zijn (26/9) dan verwacht ik wel dat ze dit direct nadat de fout was opgemerkt aan de klanten laten weten!
Coolblue heeft überhaupt nog niet gecommuniceerd over hoe en wat.... Doet de dixons toch netter! Maar wellicht komt het nog
  #23  
Oud 24-09-14, 17:44
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

Pfff, ik heb inderdaad nog helemaal niks, noppes, nada van Coolblue mogen vernemen
  #24  
Oud 24-09-14, 19:17
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Ik heb mijn 799 euro vandaag teruggekregen van Coolblue op mijn CCard
  #25  
Oud 24-09-14, 19:43
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

@Popsie: Dat hebben ze keurig afgehandeld.

Verder lees ik op Twitter het volgende antwoord (24-09-2014 om 16:13 uur) op de vraag of er al meer bekend is over de pre-order:
Op dit moment verwachten we vrijdag de pre-orders af te kunnen leveren, we wachten alleen nog op levering van Apple.
  #26  
Oud 25-09-14, 10:43
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

Jeej! Er staat nu bij mijn orderstatus dat mijn bestelling is ingepakt. Ook heb ik er zojuist een sms over gekregen!
  #27  
Oud 25-09-14, 10:57
Thermometer Thermometer is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackiphone Bekijk bericht
Jeej! Er staat nu bij mijn orderstatus dat mijn bestelling is ingepakt. Ook heb ik er zojuist een sms over gekregen!
Nice! Dan hebben ze ze dus binnen gekregen. Welk model heb je besteld en hoe laat? Dat is waarschijnlijk belangrijk om te weten hoe hoog je staat in de lijst, mochten ze daar zelf niks over communiceren.
  #28  
Oud 25-09-14, 11:04
wtrbuit wtrbuit is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook een bevestiging gehad dat een van mijn twee orders is ingepakt. Dit betreft een iPhone 6 16GB Goud. Mijn andere bestelling betreft een iPhone 6 64GB Zilver. Nog even afwachten of deze ook komt.

Overigens zijn deze rond 10:50 besteld vorige week vrijdag.

Iemand die een 64GB versie heeft besteld en deze bevestigd heeft gekregen?
  #29  
Oud 25-09-14, 11:23
joshuakemper60 joshuakemper60 is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Nee, ik heb de 64GB Space Grey en de status is nog steeds "Uw bestelling is in goede orde ontvangen". Ik heb een DM via Twitter gestuurd aan Coolblue:
Begrijp dat jullie moe worden van alle iPhone 6 vragen... maarre is er al bekend of ik hem morgen in bezig heb ? 110889XX

Ben benieuwd maar vrees het ergste
  #30  
Oud 25-09-14, 11:29
Amikrot's schermafbeelding
Amikrot Amikrot is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Meise
Berichten: 27
Standaard

Zijn er ook al Belgen die bij coolblue.be besteld hebben en waar reeds orders werden ingepakt? Mijn status is nog altijd op 'order goed ontvangen'. Heb wel even contact gehad met Coolblue België via twitter en ze verwachten de iPhone 6 vandaag normaal binnen te krijgen en vanaf morgen uit te leveren (ze durven echter nog geen beloftes maken).
  #31  
Oud 25-09-14, 11:29
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

Apple iPhone 6 16 GB Goud
19-09-2014 om 07:59 uur besteld.
Ordernummer: 11088842
Vandaag 09:43 uur sms gehad:
We hebben uw PDAshop.nl-bestelling (11088842) ingepakt. We houden u verder op de hoogte via e-mail.
  #32  
Oud 25-09-14, 11:38
joshuakemper60 joshuakemper60 is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Antwoord van Coolblue (pdashop.nl),

"We verwachten de toestellen morgen te leveren, Joshua, echter kunnen we nog geen garanties bieden. We houden je op de hoogte."

Ik moet wel zeggen dat ze snel reageren op alle vragen.... zo ken ik ze weer, ik had namelijk echt alleen maar goede ervaringen met coolblue.
  #33  
Oud 25-09-14, 11:59
zinloos zinloos is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 128
Standaard

Iemand al een inpakbevestiging van een 6 plus gehad ?
  #34  
Oud 25-09-14, 12:08
joshuakemper60 joshuakemper60 is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Coolblue gaf een aanvullende reactie op mijn vraag:
Wanneer verwachten jullie hierover te kunnen communiceren? Dank voor het snelle antwoord!

We hopen hier binnen nu en een uur meer over te kunnen laten weten via de e-mail, Joshua. Houd je e-mail inbox in de gaten.
  #35  
Oud 25-09-14, 12:32
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joshuakemper60 Bekijk bericht
Coolblue gaf een aanvullende reactie op mijn vraag:
Wanneer verwachten jullie hierover te kunnen communiceren? Dank voor het snelle antwoord!

We hopen hier binnen nu en een uur meer over te kunnen laten weten via de e-mail, Joshua. Houd je e-mail inbox in de gaten.
Dit hebben ze mij ook gemeld. Ze zullen wel gestoord worden van alle mensen die gaan lopen vragen om een status-update, maar aan de andere kant kunnen ze dat verwachten met een lancering van een iPhone.

Een mailtje ontvangen klinkt echter niet echt positief. Je ontvangt namelijk geen email maar een SMS als je pakket is ingepakt. Met andere woorden, als je een email gaat krijgen zit je dus niet bij de eersten. Maargoed, dat is speculatie.
  #36  
Oud 25-09-14, 12:35
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
Dit hebben ze mij ook gemeld. Ze zullen wel gestoord worden van alle mensen die gaan lopen vragen om een status-update, maar aan de andere kant kunnen ze dat verwachten met een lancering van een iPhone.

Een mailtje ontvangen klinkt echter niet echt positief. Je ontvangt namelijk geen email maar een SMS als je pakket is ingepakt. Met andere woorden, als je een email gaat krijgen zit je dus niet bij de eersten. Maargoed, dat is speculatie.
Ik heb op hetzelfde tijdstip als m'n sms ook mailtje ontvangen:

Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 11088842 is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 13:18 ----------

Update

25-9 om 13:14 uur mail ontvangen:
Verzendbevestiging

Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 11088842 is vandaag verzonden naar het volgende adres: xxxx


De bestelling zal worden aangeboden door PostNL onder afzender "Coolblue B.V.".
  #37  
Oud 25-09-14, 14:23
JesseV JesseV is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 1
Standaard

Da's mooi jammer van coolblue:
  #38  
Oud 25-09-14, 14:23
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Ik kreeg dus een mail dat hij niet werd verzonden.

Het is u niet ontgaan: de iPhone 6 is een mooi apparaat. Daarom heeft u een pre-order voor het toestel bij ons gedaan. Binnenkort heeft u uw iPhone op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.

Hij komt. Iets later.
Apple leverde ons onvoldoende toestellen om morgen alle pre-orders uit te leveren. Dat lossen we zo netjes mogelijk op. De telefoons die wij binnenkrijgen, leveren we nu op volgorde van bestelling. Niet zo leuk, maar wel zo eerlijk. Naar verwachting wordt uw nieuwe smartphone uiterlijk donderdag 16 oktober bij u bezorgd.

We houden u op de hoogte.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Apple bieden wij onze oprechte excuses aan. We doen er alles aan om te zorgen dat u uw iPhone snel in huis heeft. Zodra het toestel beschikbaar is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Als u het toestel heeft besteld i.c.m. een abonnement nemen we contact met u op voor een afleverafspraak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
  #39  
Oud 25-09-14, 14:26
Amikrot's schermafbeelding
Amikrot Amikrot is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Meise
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reversion Bekijk bericht
Ik kreeg dus een mail dat hij niet werd verzonden.

Het is u niet ontgaan: de iPhone 6 is een mooi apparaat. Daarom heeft u een pre-order voor het toestel bij ons gedaan. Binnenkort heeft u uw iPhone op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.

Hij komt. Iets later.
Apple leverde ons onvoldoende toestellen om morgen alle pre-orders uit te leveren. Dat lossen we zo netjes mogelijk op. De telefoons die wij binnenkrijgen, leveren we nu op volgorde van bestelling. Niet zo leuk, maar wel zo eerlijk. Naar verwachting wordt uw nieuwe smartphone uiterlijk donderdag 16 oktober bij u bezorgd.

We houden u op de hoogte.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Apple bieden wij onze oprechte excuses aan. We doen er alles aan om te zorgen dat u uw iPhone snel in huis heeft. Zodra het toestel beschikbaar is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Als u het toestel heeft besteld i.c.m. een abonnement nemen we contact met u op voor een afleverafspraak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Heb excact dezelfde mail gekregen.. Jammer! Coolblue stelt teleur!
  #40  
Oud 25-09-14, 14:28
Thermometer Thermometer is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard

Valt me tegen van Coolblue. Heb 2 jaar geleden daar ook een iPhone 5 besteld. Daar had ik geluk dat ik bij de eerste lading zat, maar ook veel mensen daar hadden pech.

Voor al het goede wat ik te zeggen heb over Coolblue, vind ik het een geniepige manier om snel klanten binnen te halen.. Veel zullen hun iPhone niet cancelen dus wint Coolblue er veel mee. Als ze nou gewoon eerlijk waren dat ze niet weten hoeveel er binnen komen, maar ze die wel binnenkomen vrijdag bezorgd krijgen, dan was dat beter geweest.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s met gratis Apple tv3 bij coolblue!!! DaveD30 Koopinformatie Nederland 5 03-09-12 10:31
Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3) fillem Koopinformatie Nederland 3 02-09-10 16:36
Opgelet : Bestellingen bij Defekt24.de croiman Koopinformatie Nederland 0 26-07-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.