//

iPhone vrijdag ophalen in Apple Store Adam

iPhone vrijdag ophalen in Apple Store Adam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje over mijn reservering, als dat mag hier tenminste? Ik heb via 2 verschillende Apple ID(s) een iPhone gereserveerd. Dus op 2 verschillende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-14, 01:03
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard iPhone vrijdag ophalen in Apple Store Adam

Even een vraagje over mijn reservering, als dat mag hier tenminste?

Ik heb via 2 verschillende Apple ID(s) een iPhone gereserveerd. Dus op 2 verschillende email adressen met allebei wel mijn voor en achternaam, mag dit? Of krijg ik er straks geen 2 mee.

Dit deed ik omdat je per Apple id maar 1 soort iPhone mag bestellen, en niet twee verschillende.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-14, 01:07
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SergioEdelman Bekijk bericht
Even een vraagje over mijn reservering, als dat mag hier tenminste?

Ik heb via 2 verschillende Apple ID(s) een iPhone gereserveerd. Dus op 2 verschillende email adressen met allebei wel mijn voor en achternaam, mag dit? Of krijg ik er straks geen 2 mee.

Dit deed ik omdat je per Apple id maar 1 soort iPhone mag bestellen, en niet twee verschillende.
En, hierop inhakend, als mijn vriend er eentje reserveert, kan ik hem dan ophalen als ik zijn ID meeneem?
  #3  
Oud 25-09-14, 01:30
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nienques Bekijk bericht
En, hierop inhakend, als mijn vriend er eentje reserveert, kan ik hem dan ophalen als ik zijn ID meeneem?
Haha ja we hebben ongeveer de zelfde vraag.. alleen ik heb de vraag of het met 2 verschillende Apple ID's kan worden opgehaald maar wel allebei op de zelfde naam..
  #4  
Oud 25-09-14, 01:51
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nienques Bekijk bericht
En, hierop inhakend, als mijn vriend er eentje reserveert, kan ik hem dan ophalen als ik zijn ID meeneem?
Gebeld met de Apple Store in Haarlem. Apple ID is persoonsgebonden dus het moet persoonlijk afgehaald worden.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 00:53 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SergioEdelman Bekijk bericht
Haha ja we hebben ongeveer de zelfde vraag.. alleen ik heb de vraag of het met 2 verschillende Apple ID's kan worden opgehaald maar wel allebei op de zelfde naam..
Voor deze vraag moet je contact op nemen met de desbetreffende Store. Het beleid in Duitsland is anders dan het beleid hier in Nederland. Om een voorbeeld te geven, als je in Duitsland reserveert heb je de hele dag de tijd om het toestel af te halen, terwijl hier in Nederland geldt, dat als je niet op de aangegeven tijdvak bent gekomen, je geen recht meer hebt op het toestel.

Deze informatie heb ik wel van een medewerker van de Apple Store in Haarlem.

Misschien dat ze nu zo streng zijn maar na de release wat soepeler wat betreft reserveringen. Overigens zijn alle modellen beschikbaar in Duitsland, CentrO & Dusseldorf. Misschien is dat een optie?
  #5  
Oud 25-09-14, 10:16
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

Volgens Amsterdam mag een reservering ook door een ander opgehaald worden als je het Apple id weet en degene s paspoort bij je hebt.
Ik ga morgen voor een vriendin haar reservering ophalen
  #6  
Oud 25-09-14, 11:10
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard

@RWK.

Thanks voor je berichtje.

Alleen het gaat me puur om of ik op de zelfde naam met 2 verschillende apple ID's twee verschillende iphone 6's mag ophalen.. Die ik al heb gereserveerd.

En Duitsland is iets te ver voor mij, ik woon in Utrecht en ben auto loos, dus dit is de beste optie voor mij.

Neem aan dat dit toch niet kan? Ik kan momenteel even niet bellen want ik ben telefoon loos omdat ik me iPhone 5S heb verkocht haha.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 reserveren Apple store Adam woestewillem Koopinformatie Nederland 2 10-10-12 11:52
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? RootPhish Koopinformatie Nederland 131 28-09-12 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.