iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Bodyguardz Ultratough Full body protector iPhone 6 plus (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/158428-bodyguardz-ultratough-full-body-protector-iphone-6-plus.html)

martijnsnoek 25-09-14 21:29

Bodyguardz Ultratough Full body protector iPhone 6 plus
 
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar de Bodyguardz Ultra tough full body protection skin voor de iPhone 6 plus.
De enige waar ik hem vanaf morgen kan krijgen is Appelhoes.nl volgens hun website. Maar ik heb al meermaals getracht te bellen en te emailen maar krijg totaal geen reactie, en heb daarom besloten hier absoluut niet te kopen.

Daarom de vraag waar kan ik deze skin verkrijgen in Nederland of belgie, via internet of in de winkel.

Ik wil graag mijn iPhone 6 plus vanaf dag 1 goed beschermd hebben.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

ths1986 04-10-14 02:09

Ik weet niet of je al wat had gevonden, maar is dit misschien wat: BodyGuardz iPhone 6 Plus Full Body kopen? - DressMyiPhone.nl

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar het ziet er in mijn ogen goed uit. Laat me even weten of je m ook daadwerkelijk hier gaat bestellen en hoe je bevindingen zijn van het product als de webshop. Ik ben zelf namelijk ook opzoek naar een full body skin voor een iPhone 6+

Vincee 04-10-14 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martijnsnoek (Bericht 975287)
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar de Bodyguardz Ultra tough full body protection skin voor de iPhone 6 plus.
De enige waar ik hem vanaf morgen kan krijgen is Appelhoes.nl volgens hun website. Maar ik heb al meermaals getracht te bellen en te emailen maar krijg totaal geen reactie, en heb daarom besloten hier absoluut niet te kopen.

Daarom de vraag waar kan ik deze skin verkrijgen in Nederland of belgie, via internet of in de winkel.

Ik wil graag mijn iPhone 6 plus vanaf dag 1 goed beschermd hebben.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Heb al vaker bij Appelhoes besteld. Prima geregeld daar. Voor 21:00 uur besteld is de volgende dag in huis, mits uit voorraad leverbaar uiteraard. Check dat dus even.

Heb er vorige week nog de bodyguardz screenprotector besteld. Deze werd ook keurig de volgende dag geleverd.

divingpukkie 04-10-14 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vincee (Bericht 977510)
Heb al vaker bij Appelhoes besteld. Prima geregeld daar. Voor 21:00 uur besteld is de volgende dag in huis, mits uit voorraad leverbaar uiteraard. Check dat dus even.

Heb er vorige week nog de bodyguardz screenprotector besteld. Deze werd ook keurig de volgende dag geleverd.

Hier ook alleen maar goede ervaringen met Appelhoes.nl. Altijd netjes de ene dag besteld en de volgende dag in huis.

cello38 04-10-14 14:28

Zo dit is vet! hier zat ik ook te zoeken maar kon nergens vinden!

Super ga het ook gelijk bestellen!

Venusalsa 06-10-14 12:09

Ik had ergens gelezen (volgens mij in een antwoord op een review op Bodyguardz eigen site) dat BodyGuardz deze opnieuw had uitgebracht voor betere maten/passendheid voor de iPhone 6.

Ik ben benieuwd welke Appelhoes verkoopt. Ik heb ze een paar dagen terug een berichtje gestuurd hierover om dit na te vragen.
Mijn vraag ging echter wel over de Ultratough voor de voorzijde, niet full body.

Zodra ik het hoor zal ik het hier delen. Maar misschien dat iemand die hem al binnen heeft hier al wat over kwijt kan :)

sont 06-10-14 16:41

Ik heb de full body protector van BodyGuardz genomen van Appelhoes.nl nadat ik een full body protector van Invisible shield had gekocht bij Ipodhoes.nl en die dus geen full body was maar een back en front protector.
De protector van Bodyguardz heeft wel meer bescherming, zij- en bovenkanten maar niet volledig zoals bij de Iphone 5S.
De onderkant waar de lightning aansluiting zit en de luidsprekers zijn NIET voorzien van bescherming.
Vrijdag komt mijn Sena Ultraslim sleeve (zwart) binnen en met deze combinatie beperk ik denk ik de meeste krassen.
Oh ja ...de Service van Appelhoes is TOP! Koop er al jaren en nooit geen problemen gehad. Na de eerste aankoop al een kortingsvoucher gekregen voor een eventuele volgende koop. Dat doen er niet veel, kan ik je zeggen.

spikker 17-05-15 18:04

Hoe is jullie verdere ervaring met deze full body protector van bodyguardz?
Of zijn er al betere alternatieven.


Met vriendelijke groet,
Martijn


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.