iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/158436-apple-online-store-be-nl-besteld-welke-leveringstermijn.html)

JEROENDB 06-10-14 12:41

TNT heeft mijn pakje ook gevonden, maar ipv 10/10 wordt het 13/10.

uw referentie xxxxxxxxxx
ophaaldatum 06 Oct 2014
bestemming LEUVEN
verwachte afleverdatum 13 Oct 2014

Ik mag hopen dat dit een vergissing is, worden die met de boot verstuurd?

jvb 06-10-14 12:43

Bij mij staat er nog steeds het volgende:
Verzonden 3 oktober

Status Onderweg naar klant – Verzending vertraagd 7 okt
Gesch. levering 10 oktober 2014
Leveringnummer xxxxxxxxxxx
Vervoerder Standaardlevering

Opmerking: De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).

Ik hoop dat hij toch vandaag of morgen aankomt (net als bij de rest die op 3 oktober zijn verzonden...) Hij moet ook in regio Groningen zijn.

Lastig zo het wachten. Maar het zal een flinke stap voorwaarts zijn ten opzichte van mijn trouwe iPhone 4 die al meer dan 4 jaar meegaat.

AppleHarry 06-10-14 12:47

Iemand toevallig in de buurt van Roosendaal in afwachting van UPS ? Of zelfs als geweest ?

JzAero 06-10-14 12:48

Bij mij ook, wel jammer weer. Kon er al een op 26 sept ophalen in Duitsland en vorige week woensdag hadden ze hier in het dorp een paar op voorraad. Allebei afgewezen en nu weer uitstel. Wel stom dat ze de iPhones allemaal uit China laten vliegen, in plaats van voorraad te houden. Nu dus 13 oktober als geplande levering..

yasinsta 06-10-14 12:52

Moeten we nou nog langer wachten op onze levering. Verwacht 13 oktober. Niet normaal.


Exception
The status >Exception< means that an unforeseen event avoids the delivery of your package. Some examples of status exceptions include a customs delay, no one to accept delivery of your package, etc.

iJoris 06-10-14 13:06

Bij mij staat ie gelukkig nog op vrijdag :P
Alleen wel raar van die error.

m4rtijn76 06-10-14 13:19

Apple geeft bij mij ook nog steeds aan dat er op de 10de wordt geleverd. De TNT tracker geeft aan dat de geschatte bezorgdatum de 13de is. Ik hoop dat Apple de beste schatting geeft, anders ben ik toch wel weer aardig teleurgesteld....

PoloSwelsen 06-10-14 13:26

Vind het sowieso al apart dat de levering nu nog tot vrijdag duurt. Moet toch volgende werkdag gewoon mogelijk zijn te leveren.

iPhoneAlot 06-10-14 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chipbroker (Bericht 977950)
kun je hem ook traceren bij TNT ?

Ik heb wel een traceercode, maar geen link om die te gebruiken...

PoloSwelsen 06-10-14 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 977988)
Ik heb wel een traceercode, maar geen link om die te gebruiken...

Je kunt de link gebruiken die onderaan op pagina 11 staat. Daar moet je die code invoeren.

iJoris 06-10-14 13:30

Deze link dee het voor mij: Traceer uw zending

m4rtijn76 06-10-14 13:31

Apple geeft nu ook aan dat er de 13de geleverd gaat worden ipv de 10de :(

PoloSwelsen 06-10-14 13:32

bah bah bah, wat een onzin is het toch!

m4rtijn76 06-10-14 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PoloSwelsen (Bericht 977987)
Vind het sowieso al apart dat de levering nu nog tot vrijdag duurt. Moet toch volgende werkdag gewoon mogelijk zijn te leveren.

Ze komen rechtstreeks uit China, dus volgende dag is wat optimistisch, maar een week vind ik dan wel weer erg lang! UPS kan het in ieder geval een stuk sneller.

PoloSwelsen 06-10-14 13:36

2,5 week zul je bedoelen. Apple heeft hem verzonden en laat het blijken alsof hij onderweg is naar je huis. Dit blijkt dus niet het geval want mn phone gaat nog de hele wereld over. Laatste keer dat ik online bij Apple heb besteld. Service van 3x niks!

Stijnv 06-10-14 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijnv (Bericht 977964)
Mijn "Belgische" iPhone 6 (64GB, spacegrijs) heeft sinds gisterenavond de status "Verzending wordt voorbereid". Was besteld op 26/09 rond 8u.

Update: Verzonden! (met UPS, Apple zegt momenteel 13/10)

NH2505 06-10-14 13:44

Ik heb mijn bestelling geannuleerd op de applestore, iemand tipte me dat Mobistar terug voorraad heeft, en ja hoor mijn 6 plus 64 GB spacegrey zat er tussen (ik denk zelfs nog steeds voorraad), morgen wordt ie geleverd! Voor degenen die nog willen vlug bestellen, doe het nu!

m4rtijn76 06-10-14 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PoloSwelsen (Bericht 977999)
2,5 week zul je bedoelen. Apple heeft hem verzonden en laat het blijken alsof hij onderweg is naar je huis. Dit blijkt dus niet het geval want mn phone gaat nog de hele wereld over. Laatste keer dat ik online bij Apple heb besteld. Service van 3x niks!

Daar klopt dus niks van. Ik kreeg gisteren avond een mail dat de iPhone was verstuurd. Als je goed op de Apple site kijkt dan geven ze aan dat je eerst moet wachten totdat de iPhone beschikbaar is (in mijn geval 5-7 werkdagen) en dat hij daarna per express wordt verstuurd. (leverdatum tussen 8 en 10 oktober)

Mijn 6+ was dus na 5 werkdagen beschikbaar (besteld op de 26ste om 01:07) en zoals Apple aangaf. Het verzenden via TNT zorgt ervoor dat alles uitloopt.

Status nu aangepast van Exception naar In Transit

mlusthof 06-10-14 13:52

Mijn iPhone 6 is zojuist (13:45) afgeleverd in Groningen. Overigens geen melding 'Out for Delivery' van UPS gehad. Dat zegt dus niet zo veel.

Vincee 06-10-14 13:53

Eerste afleverpoging gedaan. Verdomme! Afleveradres was op de zaak van m'n moeder, die op maandag altijd dicht zit. Briefje opgehangen dat er pakketten konden worden afgeleverd op het adres om de hoek, waar we dus zelf wonen. Dit accepteren ze bij UPS blijkbaar niet omdat het 'niet thuis' briefje er 10 cm naast hing zojuist.

Nu helaas tot morgen wachten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.