//

iPhone 3G - gaatje in het net van koppelverkoop?

iPhone 3G - gaatje in het net van koppelverkoop? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zonet gelezen dat je de iPhone 3G bij T-mobile kunt kopen met een abonnement van 44,95 euro per maand + 1 euro voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-08, 22:43
Multipen Multipen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard iPhone 3G - gaatje in het net van koppelverkoop?

Ik heb zonet gelezen dat je de iPhone 3G bij T-mobile kunt kopen met een abonnement van 44,95 euro per maand + 1 euro voor de iPhone zelf, maar T-mobile kan je iPhone na aanschaf wel simlockvrij maken, hiervoor brengt het wel kosten in rekening die afhangen van je toestel.
Als je het binnen de eerste 3 maanden laat doen kost het je 120 euro.
Als je je iPhone dan simlockvrij laat maken binnen de eerste maand heb je een iPhone gekocht voor 44,95+1+120=165,95 euro zonder verdere verplichting.
Nu is het jullie taak om mij te wijzen op mijn blunder in de berekening, want zo goedkoop kan toch niet?

alvast bedankt
(bron:Apple iPhone 3G review (4/5) | Mobile | Tweakers.net)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-08, 22:49
Jp2x Jp2x is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 33
Standaard

je hebt dan toch evengoed nog je abonnement, die moet je dan ook nog afkopen...
  #3  
Oud 10-07-08, 22:55
Multipen Multipen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jp2x Bekijk bericht
je hebt dan toch evengoed nog je abonnement, die moet je dan ook nog afkopen...
dus je geraakt niet van dat abonnement af dan?
jammer, ik kreeg even hoop om als belg een goedkope iPhone te hebben
  #4  
Oud 11-07-08, 01:12
Xeronage Xeronage is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik zit nog te denken aan gedoe met valse namen enzovoorts....Hoe gaat de controle daar op?
  #5  
Oud 11-07-08, 01:22
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Multipen Bekijk bericht
Ik heb zonet gelezen dat je de iPhone 3G bij T-mobile kunt kopen met een abonnement van 44,95 euro per maand + 1 euro voor de iPhone zelf, maar T-mobile kan je iPhone na aanschaf wel simlockvrij maken, hiervoor brengt het wel kosten in rekening die afhangen van je toestel.
Als je het binnen de eerste 3 maanden laat doen kost het je 120 euro.
Als je je iPhone dan simlockvrij laat maken binnen de eerste maand heb je een iPhone gekocht voor 44,95+1+120=165,95 euro zonder verdere verplichting.
Nu is het jullie taak om mij te wijzen op mijn blunder in de berekening, want zo goedkoop kan toch niet?

alvast bedankt
(bron:Apple iPhone 3G review (4/5) | Mobile | Tweakers.net)
Als je dat zelf niet snapt dan moet je gewoon op die basis er eentje gaan halen daan kom je er snel genoeg achter.
  #6  
Oud 11-07-08, 01:46
MMaster23 MMaster23 is offline
 
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xeronage Bekijk bericht
Ik zit nog te denken aan gedoe met valse namen enzovoorts....Hoe gaat de controle daar op?

valsheid in geschrift is strafrechtelijk strafbaar en kun je jaren voor in de gevangenis gaan.

Overigens moet je door een credit check heen en moet een geldig legitimatie bewijs hebben.

T-Mobile kent geen afkopen. Geloof mij .. ik heb ze al zoveel gebeld afgelopen 2 weken in de hoop van mijn 24m contract af te komen .. no go. Ook al geef je ze bij wijze van 5000 euro .. contract is contract.
  #7  
Oud 12-07-08, 23:14
Mkipz Mkipz is offline
• iOS 6.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MMaster23 Bekijk bericht
valsheid in geschrift is strafrechtelijk strafbaar en kun je jaren voor in de gevangenis gaan.

Overigens moet je door een credit check heen en moet een geldig legitimatie bewijs hebben.

T-Mobile kent geen afkopen. Geloof mij .. ik heb ze al zoveel gebeld afgelopen 2 weken in de hoop van mijn 24m contract af te komen .. no go. Ook al geef je ze bij wijze van 5000 euro .. contract is contract.
heel simpel om van je contract af te komen bij t-mobile hoor... zeggen dat je in huis geen ontvangst heb maar zodra je buiten het huis staat wel, en dat je dan geen bereik heb dus niet gebelt kan worden of zelf bellen..
  #8  
Oud 12-07-08, 23:22
MMaster23 MMaster23 is offline
 
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 13
Standaard

Hmm gaat niet zo makkelijk .. ze hebben een index van alle plaatsen in nederland en kun je ook als een interactieve map opvragen. het probleem is echter dat de dekking hier niet beter kan zijn en zij weten dat ook :\
  #9  
Oud 13-07-08, 00:59
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xeronage Bekijk bericht
Ik zit nog te denken aan gedoe met valse namen enzovoorts....Hoe gaat de controle daar op?
Sorry hoor maar dat is echt een infantiele gedachte! Denk je nu echt serieus dat ze zo stom zijn?
  #10  
Oud 13-07-08, 01:02
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mkipz Bekijk bericht
heel simpel om van je contract af te komen bij t-mobile hoor... zeggen dat je in huis geen ontvangst heb maar zodra je buiten het huis staat wel, en dat je dan geen bereik heb dus niet gebelt kan worden of zelf bellen..
Binnen/buiten huis is geen criterium want T-Mobile heeft geen enkele verantwoordelijkheid voor wat jij binnen jouw woning kunt. Wellicht heb je hem afgeplakt met aluminium!

En buiten de woning/gebouw (die zijn er volop waar niemand enige GSM ontvangst heeft) hebben ze gewoon 99% bereik.
  #11  
Oud 13-07-08, 02:17
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Mijn schoonzus heeft vorig jaar een nieuw T-Mobile contract afgesloten.
Ze woont in Kortenhoef (klein plaatsje in de buurt van Hilversum) en was i.d.d. niet tot nauwelijks bereikbaar.
Na 2 weken aanmodderen heeft ze haar beklag gedaan en na een meting is het contract zonder problemen terstond ontbonden.
De telefoon (ok, simpel Nokia geval) mocht ze gewoon houden en ze heeft toen een Hi sim-only abo genomen.

Ik ga van de week eens testen of ik met mijn T-Mobile daar nu wel ontvangst heb, zo niet laat ik mijn zwager
(andere naam, zijn niet getrouwd) een iPhone abo voor me afsluiten
(meteen het duurste tarief, is de iPhone lekker goedkoop. 1 maandje abo kan er dan wel bij )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
net een iphone en hoe werkt het met apps espedi iPhone Apps 1 09-07-10 23:21
Hoe zit het nu met de koppelverkoop? parathion Orange 9 24-09-09 01:49
SMTP fout [Het Net mailaccount] eQuation iPhone algemeen 0 23-04-09 14:41
Jailbreak voor Firmware 2.0.1 schijnbaar op het net gserban Archief 96 08-08-08 22:17
geraak niet op het Wi-Fi net perrepub Wi-Fi 5 28-02-08 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.