iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 6 besteld bij Amac (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/158962-iphone-6-besteld-amac.html)

DuforneeS 06-10-14 14:52

iPhone 6 besteld bij Amac
 
Nu de bestellingen van de online Apple Store aardig uitgeleverd beginnen te worden, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het staat bij de APR's. Iemand die besteld heeft bij Amac en al iets gehoord heeft?

mister x 06-10-14 17:15

Heb de 23e bij Amac Leiden een 64GB SG iPhone 6 besteld, daarna nog even contact met ze gehad in de week na de release en ze zeiden ze er genoeg besteld hadden maar dat Apple simpelweg niets laat horen mbt de leveringen. Daarna niets meer gehoord...

RicoGrace 07-10-14 09:11

Ik heb 25 sept een pre-order geplaatst in Spijkenisse, de 6+ 64 SG.

Ik heb ook niks gehoord, maar ik maak me geen illussies dat hij er deze week is. Ik verwacht zelf in de loop van volgende week.

Heb geen contact verder opgenomen om te vragen of ze al wat wisten.

mister x 07-10-14 20:53

Duurt mij te lang, heb een 6 64GB SG bij de Apple store in Amsterdam gehaald! Nu alleen nog even annuleren bij Amac

harriepopov 07-10-14 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mister x (Bericht 978415)
Duurt mij te lang, heb een 6 64GB SG bij de Apple store in Amsterdam gehaald! Nu alleen nog even annuleren bij Amac

Hoe lukt iedereen het toch om zo'n ding gewoon op te halen? Ik houd die reserveringspagina vaak in de gaten, maar hij staat steevast op 'niet beschikbaar' :confused:

DuforneeS 07-10-14 22:27

Dat vraag ik me inderdaad ook af! Wil je me laten weten of het annuleren lukt bij Amac? Dan ga ik het ook anders proberen

mister x 07-10-14 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 978428)
Hoe lukt iedereen het toch om zo'n ding gewoon op te halen? Ik houd die reserveringspagina vaak in de gaten, maar hij staat steevast op 'niet beschikbaar' :confused:

iphonestorecheck.pimvdijk.nl

Gebruik deze tool om de voorraad in de gaten te houden! Zodra er voorraad is bij de winkel(s) naar keuze dan krijg je direct een mailtje en weet je dat er voorraad is! Deze werkte voor mij heel goed!

Verder zal ik hier nog even een berichtje posten nadat ik bij de Amac geweest ben. Voordat ik de iPhone ging halen had ik ze even gebeld met de vraag of ik de order kon annuleren en mn aanbetaling terug kon krijgen, de mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat dat geen enkel probleem was! Echter blijkt er nogal vaak een verschil tussen telefonisch en winkel dus ik ga van de week even langs!

EDIT: Overigens, de 6 64GB en 128GB staat al de hele week op niet beschikbaar, dus het is echt een kwestie van geduld. Ze komen vanzelf weer! ;)

harriepopov 09-10-14 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mister x (Bericht 978445)
iphonestorecheck.pimvdijk.nl

Gebruik deze tool om de voorraad in de gaten te houden! Zodra er voorraad is bij de winkel(s) naar keuze dan krijg je direct een mailtje en weet je dat er voorraad is! Deze werkte voor mij heel goed!

Verder zal ik hier nog even een berichtje posten nadat ik bij de Amac geweest ben. Voordat ik de iPhone ging halen had ik ze even gebeld met de vraag of ik de order kon annuleren en mn aanbetaling terug kon krijgen, de mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat dat geen enkel probleem was! Echter blijkt er nogal vaak een verschil tussen telefonisch en winkel dus ik ga van de week even langs!

EDIT: Overigens, de 6 64GB en 128GB staat al de hele week op niet beschikbaar, dus het is echt een kwestie van geduld. Ze komen vanzelf weer! ;)

ho-ly shit.. ik woon 400m van de Apple Store Amsterdam vandaan. Als ik deze website toch eerder had gezien..

Enfin, mijn iphone wordt waarschijnlijk morgen verzonden vanuit foxconn..

mister x 12-10-14 12:33

Gister bij A-Mac Leiden geweest om mijn order te annuleren! Was geen probleem, al vond hij het wel jammer dat ik kwam annuleren. Hij was wel geïnteresseerd of ik tevreden was met het toestel en hij gaf mij ook gelijk om hem ergens anders te halen als ze daar wel op voorraad zijn! Met 5 minuten stond ik weer buiten, met mijn aanbetaling terug, top!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.