iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Vianen Telecom, ervaringen iemand? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/158972-vianen-telecom-ervaringen-iemand.html)

Daisy73 06-10-14 17:47

Vianen Telecom, ervaringen iemand?
 
Vandaag mijn 4s laten vallen, voor mij een goede reden om een 5s te gaan kopen.

Nu heb ik gezocht en ben ik terecht gekomen bij Vianen Telecom.
Heeft er iemand ervaringen met deze winkel?


Ze vragen voor een 5s 16gb 489 euro.

Gerubu 13-10-14 23:17

Hoi Daisy73

Ik kom zelf al meer dan 5 jaar bij Vianen Telecom.
Altijd word ik vriendelijk ontvangen bij hun thuis.
Ik kan je zeker aanraden om daar je telefoon te kopen.
Ook zijn de aftersales erg goed te noemen.
Je kan ook je oude telefoon inruilen mits ie in goede werkende staat is.
Ik zou zeggen ga er gewoon langs :)

harriepopov 13-10-14 23:40

Ik heb er geen ervaring mee, maar het ziet er naar mijn mening niet erg professioneel uit. De mensen die er iets hebben gekocht zijn er wel tevreden over als je de facebook pagina mag geloven.

Overigens is op tweakers de vraag ook al naar voren gekomen in 2013:
Vianen Telecom - Android Smartphones - GoT

Enfin, de adviesprijs van een iPhone 5S 16GB is €599. Als je hem daar nieuw kunt krijgen voor €489 dan moet het haast wel parallelhandel zijn, maar dat heeft geen effect op je eventuele garantie op het toestel. Die is voor Apple het eerste jaar wereldwijd en het tweede jaar via de verkoper(in dit geval dus Vianen Telecom).

divingpukkie 14-10-14 08:46

Ik kom al een aantal jaren bij Vianen Telecom en tot volle tevredenheid.
Je word heel vriendelijk ontvangen bij hem thuis en krijgt uitgebreid de kans om het toestel te testen etc...helpen je ook met vragen etc.
Ik kan je Vianen Telecom met een gerust hart aanraden.
Maar wat hier boven al word genoemd, ga er gewoon eens langs!

lucas448 27-11-14 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daisy73 (Bericht 978089)
Vandaag mijn 4s laten vallen, voor mij een goede reden om een 5s te gaan kopen.

Nu heb ik gezocht en ben ik terecht gekomen bij Vianen Telecom.
Heeft er iemand ervaringen met deze winkel?


Ze vragen voor een 5s 16gb 489 euro.

Ik ben van plan om de iPhone 5c bij Vianen Telecom te kopen, hoe was uw ervaring met deze winkel. Was er niks mis met de iPhone.

Danku

jevamo 26-04-15 21:09

Ik heb nu al 2x een telefoon bij hun ingeruild en een andere gekocht. Hele goede en nette service. Nieuwe toestellen zoals aangeboden zijn dan ook echt nieuw in doos geseald. Enige waar je op moet letten is dat je er niet kan pinnen. Dus contant of overboeken als je een ING rekening hebt, want dat hebben zij zelf ook dus staat het er dan direct op.
Aftersales zijn ook prima. Even een belletje en het wordt voor je opgelost of geregeld.
Zelf zal ik er in de toekomst weer naar toe gaan als het weer zo ver is.

robertlie 23-09-16 22:41

Ik ben al 15 jaar klant van Vianen Telecom zeer betrouwbaar altijd gezellig bij hem binnen komen de prijzen zijn altijd zeer mild want belangrijk is service is op en top waar de normale winkels stoppen met hun service gaat hij door een erg bescheiden iemand die gevoel heeft om je te adviseren in welke richting je ten opzichte van de iphone s moet zoeken kortom een 10 met griffel om steeds terug te komen

Blazez 26-09-16 23:08

Wauw, en je maakt alleen een account hier aan om deze winkel te promoten? Ruikt iets teveel als reklame, vind je zelf niet? Hopelijk is deze winkel inmiddels uit de middeleeuwen gestapt en kan je er inmiddels pinnen. Zou voor mij een reden zijn om meteen rechtsomkeert te maken.

robertlie 27-09-16 12:11

ach het is geen reclame het is gewoon top wat je voelt als je bij vianen telecom komt zie ook de revieuws van anderen dus duidelijk positief en als het om een pinapperaat gaat wat jij schetst als nog leven in de middeleeuwen dan moet je bij de mediamarkt of de grote dealers met de volle adviesprijs

Guest-20180925190238 27-09-16 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robertlie (Bericht 1025959)
...dan moet je bij de mediamarkt of de grote dealers met de volle adviesprijs

En die iPhone 7 Plus Gitzwart + iPad Pro 9.7" die heb je in dat winkeltje voor een prijsje kunnen kopen ipvb. de "volle adviesprijs"? :rolleyes:

robertlie 27-09-16 14:53

jazeker de ipadpro 12.7 32gb heb ik voor 700 euro voor mijn vrouw bij hem gekocht dus 200 goedkoper dan de applestore de iPhone plus via abonnement:p

r03n_d 08-10-16 16:15

Ik meen dat een collega van mij daar ook naar tevredenheid haar telefoons afneemt. Klinkt wel als een shady zaakje als je het mij vraagt. Maar dat is gebaseerd op een onderbuikgevoel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.