//

iPad Air 2 / iPad mini 3 online bestellingen Apple Store

iPad Air 2 / iPad mini 3 online bestellingen Apple Store discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een ipad air 2 bestelt. Status staat nu al 2 dagen op zending wordt voorbereid. Toen ik mijn iphone 6 bestelde heeft de status ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-10-14, 14:03
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Heb een ipad air 2 bestelt. Status staat nu al 2 dagen op zending wordt voorbereid.
Toen ik mijn iphone 6 bestelde heeft de status maar 1 dag op zending wordt voorbereid gestaan. Hopelijk is het normaal en wordt de ipad deze week nog verzonden.

Update: is nu 18:00 en dus nog steeds niet verzonden. 2 dagen op "zending wordt voorbereid" lijkt me wel erg lang?

Laatst gewijzigd door EddyG; 23-10-14 om 17:55.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-10-14, 14:10
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fredz Bekijk bericht
De iPad Air 2 was gisteren om 20u uit Brussel verstuurd met DHL. En de iPad mini 3 was gisteren om 21u uit Keulen verstuurd met UPS.

EDIT: allebei afgeleverd ;-)
Gefeliciteerd!

Ik snap er geen hout van waarom jouw iPad Air 2 al in de 'buurt' was en die van mij nog in China was...
Weet je héél zeker dat je een Air 2 hebt?
  #23  
Oud 23-10-14, 14:40
fredz fredz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Gefeliciteerd!

Ik snap er geen hout van waarom jouw iPad Air 2 al in de 'buurt' was en die van mij nog in China was...
Weet je héél zeker dat je een Air 2 hebt?
LOL uiteraard een Air 2 (128 4G). Ik heb de eerste minuut besteld op 17/10 (17u10). Dus vandaar wellicht. Was ook meteen 22-24 oktober als leveringsdatum en dat klopt dus.
  #24  
Oud 23-10-14, 14:53
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fredz Bekijk bericht
LOL uiteraard een Air 2 (128 4G). Ik heb de eerste minuut besteld op 17/10 (17u10). Dus vandaar wellicht. Was ook meteen 22-24 oktober als leveringsdatum en dat klopt dus.
Het leven is niet eerlijk! Mijn bestelling was ruim 2 minuten eerder...
  #25  
Oud 23-10-14, 14:55
fredz fredz is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 24
Standaard

Even gecheckt en dit zijn de timestamps op de e-mails:
17:08:10 (Air 2)
17:09:16 (mini 3)

Dus toch iets vroeger? ;-)
  #26  
Oud 23-10-14, 19:01
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Zojuist dan toch melding gekregen dat de ipad verzonden is en morgen al wordt geleverd.
Maar als ik het ups trackingnummer ingeeft bij ups dan vind hij nog niks met dit nummer?
  #27  
Oud 23-10-14, 23:46
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Mijn iPads hebben 11 uur lang staan te niksen in Chengdu; zijn daar nu eindelijk vertrokken ...
  #28  
Oud 24-10-14, 07:12
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Nu werkt trackingnummer wel van ups.
Levering zou vandaag vrijdag zijn. Ik woon in Belgie.

Koeln, Germany 24/10/2014 6:17 Vertrekscan
Netherlands 23/10/2014 13:19 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Vind het wel eigenaardig dat de ipad van Nederland naar Duitsland is gegaan en nu dus op weg is naar Belgie.
Zou de levering dan toch nog vandaag kunnen zijn omdat de ipad nu pas vertrokken is uit Keulen? Zal toch pas later in de voormiddag in Belgie aankomen en moet dan nog gesorteerd en op weg naar mijn adres.
  #29  
Oud 24-10-14, 16:42
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Kan het nog gekker. Voormiddag zag ik op de ups site dat het pakket onderweg was met de chauffeur om vandaag afgeleverd te worden.
Omdat ik nu om 16:00 nog steeds niks had ontvangen, kijk ik opnieuw op de site van ups en staat er " verzender vroeg ons dit pakket vast te houden".
Ik naar ups gebeld en daar kreeg ik de raad dat ik eens naar apple moest bellen.
Nu naar apple gebeld en die meneer wist ook niet waarom ze opdracht hebben gegeven om het pakket vast te houden bij ups,
Hij ging het uitzoeken en me maandag doormailen. :-(.
Daar gaat mijn leuke vrijdag dat ik mijn nieuwe ipad air 2 zou ontvangen :-(((

Update: status nog steeds hetzelfde en geen uitleg van apple gekregen waarom ze mijn pakket plots hebben laten vasthouden terwijl het al onderweg naar me was". Vind toch dat apple me daar zelf op de hoogte van mocht brengen waarom ze dit hebben gedaan. Ben er echt niet gerust op hoe dit nu verder gaat verlopen?

Update: vandaag maandag dan toch plots de ipad afgeleverd. Ups site was thans niet aangepast dat er vandaag opnieuw zou geleverd worden, stond nog steeds in de status, verzender vroeg ons dit pakket vast te houden". Wat hier mee bedoelt werd blijft me een raadsel?

Laatst gewijzigd door EddyG; 27-10-14 om 15:13.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.