//

Waar vind ik het serienummer/imei nummer?

Waar vind ik het serienummer/imei nummer? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ben nieuw hier en de titel lijkt misschien wel een hele stomme vraag, maar... Ik wil graag een tweedehands iPhone 5s aanschaffen en heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-14, 16:04
Amsterbam Amsterbam is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 8
Question Waar vind ik het serienummer/imei nummer?

Hallo, ben nieuw hier en de titel lijkt misschien wel een hele stomme vraag, maar... Ik wil graag een tweedehands iPhone 5s aanschaffen en heb nu via-via eentje op het oog. Het toestel schijnt nog nieuw in de doos te zijn en volledig ongebruikt, maar is verkregen via een omruiling bij T-Mobile. Ik wil graag nagaan of het idd echt een spiksplinternieuw toestel betreft, of wellicht een 'refurbished' model. En ben ook benieuwd naar de garantie.
Het lijkt mij het handigst om dit via het serienummer of imei-nummer te controleren.
De verkoper is bepaald niet technisch aangelegd en snapt niet waar ik het over heb. Ze wil zich er niet aan wagen de telefoon te activeren om dit te checken (wat ik wel snap, als de verpakking nog niet eens is aangebroken). Is er een andere manier om dit na te gaan?
Voor de goede orde: ik ben nog niet langs gegaan, dus heb niet kunnen kijken of er wellicht een sticker op de doos zit oid.

Overigens betreft het een vriendin van een vriendin, dus ik vertrouw het zaakje verder wel. Ik wil alleen zeker weten wat ik koop.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-14, 16:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amsterbam Bekijk bericht
Voor de goede orde: ik ben nog niet langs gegaan, dus heb niet kunnen kijken of er wellicht een sticker op de doos zit oid.
Het IMEI-nummer en serienummer staat in ieder geval op het doosje. En ook op de achterkant van het toestel. En verder ook nog op de omruilbon van T-Mobile.
  #3  
Oud 09-11-14, 16:15
Amsterbam Amsterbam is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 8
Standaard

Fantastisch! Dank voor het snelle antwoord
Ik had begrepen dat er geen bon was van T-Mobile, omdat het toestel bij het abonnement werd geleverd... Ben ook benieuwd naar hoe dat precies zit. Want wil eigenlijk ook gewoon graag een bon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 cover in 2-delen, hoe noemt men dat en waar vind ik het? mzdavid iPhone accessoires en onderdelen 2 08-04-14 23:50
Waar kan ik het serienummer van een Iphone 4s terugvinden? lp77 iPhone algemeen 3 17-11-12 19:58
waar vind ik het inbelnummer om te smsen op iphone 3GS?? tieneke32 iPhone algemeen 3 15-07-11 22:15
Waar vind ik het? Update 1.1.3 => 2.2.0 M.Sergio Archief 3 07-12-08 23:26
Brandstofprijzen belgië- vind waar tanken het goedkoopst is whatnow iPhone Apps 1 27-07-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.