//

koopervaring PSCW - Peter

koopervaring PSCW - Peter discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) OK, telkens ik een koopervaring wil plaatsen in een aanbieding van verkoper PSCW (Peter) dan verwijderd de moderator deze omdat het daar niet thuishoort. http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...tml#post997476 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-05-15, 16:30
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard koopervaring PSCW - Peter

OK, telkens ik een koopervaring wil plaatsen in een aanbieding van verkoper PSCW (Peter) dan verwijderd de moderator deze omdat het daar niet thuishoort.

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...tml#post997476

Bij deze dan in de juiste groep 'Koopinformatie Nederland'

PSCW verkoopt vaak iPhon's via deze forum .. sommigen zijn tevreden, anderen niet. Ik dus niet en ik wil potentiële kopers dan ook mijn ervaring delen.

In het verleden was een iPhone 4 te koop van Peter (PSCW) Volgens de verkoper was het toestel in perfecte staat. In volle vertrouwen heb ik het toestel betaald en deze is per post opgestuurd.
Bij ontvangst blijkt er een 2cm grote diepe kras in het scherm te zitten. er zaten oortjes bij die volledig onder de verf zaten (Peter is nl. schilder van beroep) en werkte deze oortjes helemaal niet meer.

Na contact met de verkoper kreeg ik enkel als antwoord dat ik gekregen had waarvoor ik betaald had. De prijs wat ik betaald had was de kwaliteit wat ik had gekregen.

Dus voor iedereen die bij koper PSCW - Peter wil aankopen, ga perssonlijk het toestel testen / nazien want deze verkoper is niet helemaal te vertrouwen.

Volgens de moderator mag ik deze ervaring blijkbaar niet delen bij aanbiedingen van deze verkoper want deze worden telkens verwijderd.
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-15, 18:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Goed dat je het gelukt is om toch hier te delen.

Een gewaarschuwd mens....

Anderzijds denk ik wel altijd; koop geen iPhone op afstand. Je weet nooit welke kat in de zak je krijgt. Altijd zelf ophalen en uitgebreid testen (bijv ook alvast activeren met je eigen simkaart of die van de verkoper, zodat je kunt zien of er een iCloud activatie lock op zit....)
  #3  
Oud 05-05-15, 19:12
aevries aevries is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 144
Standaard

Ik heb erg goede ervaringen met Peter en velen met mij. Praat wel over windows mobile tijdperk.
  #4  
Oud 05-05-15, 23:55
pcsw pcsw is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 77
Standaard

Ik kan alleen maar dit zeggen,

Ik heb veel iphones verkocht en nooit was er iemand die niet tevreden was, op een na en nu wordt ik weggezet als iemand waar je voor moet uit kijken, maar zie daar degene die altijd tegen mij bezig was en is , doet wel een bod op een toestel die hier te koopt staat..... beetje vreemd, ik wil er nu echt mee stoppen met deze onzin, maar een ding weet ik zeker, ik verkoop niets aan Dhr WVY
  #5  
Oud 11-05-15, 18:17
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcsw Bekijk bericht
Ik kan alleen maar dit zeggen,

Ik heb veel iphones verkocht en nooit was er iemand die niet tevreden was, op een na en nu wordt ik weggezet als iemand waar je voor moet uit kijken, maar zie daar degene die altijd tegen mij bezig was en is , doet wel een bod op een toestel die hier te koopt staat..... beetje vreemd, ik wil er nu echt mee stoppen met deze onzin, maar een ding weet ik zeker, ik verkoop niets aan Dhr WVY
Ik heb een goede ervaring met je en snap zijn klacht ook niet...
Gewoon afspreken en dan je spullen checken.
Hij is toch geen 10 jaar meer ???
  #6  
Oud 12-05-15, 10:53
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Graag onderling geschil buiten dit forum oplossen. Anders kan het leiden tot moddergooien en daarvoor is het forum niet bedoelt. Jullie zijn oud en wijs genoeg om dit onderling tot een goed einde te brengen. Hierbij wil ik het laten en hoop op jullie begrip. Ik sluit deze topic maar laat hem wel staan.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Peter zeurkalender 2010 vincento57 iPhone Apps 3 12-01-10 18:04
koopervaring bij hoekanditnou.nl balgehaktbla Koopinformatie Nederland 7 24-10-09 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.