//

Macbook air advies nodig

Macbook air advies nodig discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mede forummers, Ik studeer momenteel accountancy en wil voor mijn studie een laptop kopen. Mijn keus valt op een macbook air 11' of 13' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-15, 11:18
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard Macbook air advies nodig

Dag mede forummers,

Ik studeer momenteel accountancy en wil voor mijn studie een laptop kopen. Mijn keus valt op een macbook air 11' of 13' vanwege de compactheid. Momenteel heb ik een minilaptop van 11' die ik lekker in mn tas kan meenemen naar school maar vind de specs niet om naar huis toe te schrijven. Met een intel inside chip en 20gb geheugen kom ik al gauw in de problemen met snelheid/lagg bij simepele tasks en geheugen. Ik wil nu een macbook air kopen maar ik vind een nieuwe te duur. Als student heb ik een budget rond de 600 euro. Nou heb ik gekeken op marktplaats en er zijn best wel leuke advertenties geplaatst. Maar ik kwam op een idee. Ik weet niet of dit mogelijk is en zo ja hoe duur dit kost en kom daarom jullie informatie inwinnen.