//

Macbook air advies nodig

Macbook air advies nodig discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mede forummers, Ik studeer momenteel accountancy en wil voor mijn studie een laptop kopen. Mijn keus valt op een macbook air 11' of 13' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-15, 11:18
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard Macbook air advies nodig

Dag mede forummers,

Ik studeer momenteel accountancy en wil voor mijn studie een laptop kopen. Mijn keus valt op een macbook air 11' of 13' vanwege de compactheid. Momenteel heb ik een minilaptop van 11' die ik lekker in mn tas kan meenemen naar school maar vind de specs niet om naar huis toe te schrijven. Met een intel inside chip en 20gb geheugen kom ik al gauw in de problemen met snelheid/lagg bij simepele tasks en geheugen. Ik wil nu een macbook air kopen maar ik vind een nieuwe te duur. Als student heb ik een budget rond de 600 euro. Nou heb ik gekeken op marktplaats en er zijn best wel leuke advertenties geplaatst. Maar ik kwam op een idee. Ik weet niet of dit mogelijk is en zo ja hoe duur dit kost en kom daarom jullie informatie inwinnen.

Ik weet dat als je een iphone hebt en die helemaal naar de knaken is en je naar genius bar gaat voor rond 250 euro geloof ik, een '' nieuwe '', refurbished iphone krijgt. Is er ook zo een mogelijkheid voor macbook air modellen ? En zo ja weet iemand voor welk bedrag? Ik zal je niet vast pinnen op de centen . Want wat ik dan van plan ben is om een '' slechte maar goedkope '' macbook aan te schaffen tweedehands en dan wil aanbieden bij genius bar voor een refurbished model met aanbetaling. Waardoor ik een ZGAN macbook air heb voor misschien iets meer dan 600-700 euro wat ik dan wel weer voor over heb.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-15, 11:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
Want wat ik dan van plan ben is om een '' slechte maar goedkope '' macbook aan te schaffen tweedehands en dan wil aanbieden bij genius bar voor een refurbished model met aanbetaling. Waardoor ik een ZGAN macbook air heb voor misschien iets meer dan 600-700 euro wat ik dan wel weer voor over heb.
Dat trucje van luie Charel gaat niet werken tenzij die "slechte maar goedkope" MacBook Air nog onder garantie (of AppleCare+) is.
  #3  
Oud 11-11-15, 17:08
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat trucje van luie Charel gaat niet werken tenzij die "slechte maar goedkope" MacBook Air nog onder garantie (of AppleCare+) is.
Bedankt dat wist ik niet. Weet je ook toevallig hoeveel je dan (evt) zou moeten aftikken ?

verder vraag ik me af van welke bj MBA's ik af moet blijven ? Is elke chipset genoeg om er af en toe netflix op te kijken en met excel/word/ppt te werken ? Ik ga er geen video's op bewerken, games op spelen of een andere fancy taak.

Edit : (min) 6 uur zonder voeding vind ik wel must
  #4  
Oud 12-11-15, 11:10
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik denk dat je goed moet blijven opletten bij je studie. Vooral als het gaat om integriteit.
  #5  
Oud 12-11-15, 12:44
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Hallo wat ik hierboven heb opgenoemd is geen criminele activiteit of iets wat niet toegestaan is ? Ze hebben niet voor niets zo een regel toch ? Wat denk je dat bedrijven die apple producten kopen en verkopen doen ? Juist ja..

Ik doe niks wat niet mag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Air 2 of Macbook Air 11 inch? pdavie2311 iPad algemeen 11 08-11-14 13:32
Advies Nodig! Derwinnn Koopinformatie Nederland 3 30-09-09 16:48
Advies nodig! Future Koopinformatie Nederland 18 26-11-08 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.