iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Aanbieding KPN (los toestel) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/170694-aanbieding-kpn-los-toestel.html)

egeltje 28-01-16 11:22

Aanbieding KPN (los toestel)
 
Leuke kortingen op apple apparaten. Bijv. de ipad pro 128gb is nu €1060, en als je een klant bij kpn bent gaat daar nog eens €25,- vanaf. Dus betaal je ipv €1099 nu €1035 incl. gratis verzending.

Alleen jammer dat de bevoorrading van filialen niet te achterhalen is zonder zelf even langs te gaan. Daardoor heb ik 3 kpn winkels voor niks bezocht en lijkt online bestellen de enige manier van aankopen.

Maar goed, de €64 die je er netto mee uitspaart is uiteindelijk toch wel weer mooi meegenomen.

Hoop dat het van nut is👍🏼

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2016 om 10:26 ----------

"Ben je al in het bezit van een iPhone? Of heb je net een nieuwe gekocht maar mis je de iPad nog in je collectie? Geen probleem. Dan kun je de iPad namelijk ook zonder abonnement voor een eenmalige prijs bij ons kopen.

De volgende modellen staan bij ons in de winkel: iPad Air, iPad Air 2, iPad mini 2, iPad mini 4 en de iPad Pro. Je kunt kiezen uit de Wi-Fi only modellen en de 4G-variant. De iPads zijn in verschillende geheugenuitvoeringen en in diverse kleuren verkrijgbaar. Bij alle modellen krijg je € 25,- korting als je al klant bent bij KPN."

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 januari 2016 om 10:48 ----------

Ik zie trouwens ook dat de accessoires goedkoper zijn. De smartcover is €57,84, scheelt toch weer €11... En de pencil scheelt dan €1.
Over verzendkosten daarbij, nog niks gevonden, maar als je het direct toevoegd aan je "grote" bestelling, bespaar je wederom centjes.

Guest-20170917003111 28-01-16 16:03

Klinkt interessant genoeg om ook de iculture redactie over te tippen, als je snel bent kan hij misschien nog mee met de iCulture deals... :)

egeltje 28-01-16 19:51

Hm, beetje vreemd. Ik hoor van een vriendin dat ze al 2 een bestelling heeft gedaan, een bevestigingsmail heeft ontvangen, maar verder niks meer. Klantenservice kan ook "niks doen".
Ugh, hoop niet dat ik nu iets heb gepost waar mensen niet vrolijk van worden.

ballegooier 29-01-16 09:04

Typisch. Bij KPN weten ze vaak onderling van elkaar niet wat er is afgesproken. Of wat iemand van de KS de klant toegezegd heeft.

Heb dit al eens bij zgn kortingsacties op een alles-in-een abonnement gezien. Kende verschillende mensen die dit bestelen. Als je vanaf digitenne kwam, betaalde je het eerste jaar 12,50 p/mnd (schijntje!)
Let op: KPN belde zélf opzeggende digitenne klanten op he!

De weken verstreken en uiteindelijke had niemand een alles-in-een abonnement en bij herhaaldelijk nabellen bleken er geen bestellingen terug te vinden te zijn, de KS medewerker die uit roept: 'Ha! Voor zo weinig geld een jaarabonnement?! Dat gelooft u toch zeker zelf niet!?'

Eén iemand van het groepje waar ik het over had, heeft uiteindelijk een abonnement gekregen voor dat geld met veelvuldig de KS bellen en een paar weken zonder tv en internet. Maar het is geen alles in één pakket geworden hij kreeg internet en televisie zonder vaste telefoon.

egeltje 29-01-16 09:47

Naja deze aanbieding staat gewoon op de website...
Dus dan zou je denken dat ze nu wel echt moeten leveren wat er aangeboden wordt. Blijkbaar niet, ik heb het ook geprobeerd en hetzelfde verhaal. Klantenservice weet inderdaad van niks en volgens de link die je toegestuurd krijgt om te controlleren bestaat je bestelling niet. Wat zijn dat nou voor misselijke streken en wat denken ze te bereiken? Is toch slechte reclame zo?

Ik herinner me nu wel zo'n akkefietje waamee ik van prepaid naar abonnement wou gaan bij kpn n.a.v. van een belletje waarbij me ook zoiets moois beloofd werd. Uiteindelijk heb ik een andere sim moeten kopen omdat m'n simkaart geblokkeerd was i.v.m. de nieuwe microsim met toestel die onderweg zouden zijn, maar ook spoorloos uit het systeem waren. Toendertijd was ik als zzp daardoor een aantal opdrachten kwijtgeraakt. Ik heb de frustratie bij ze neergelegd met het dringende verzoek mijn simkaart weer te deblokkeren omdat ik voor m'n werk wel telefonisch bereikbaar moest zijn, en ze zeiden zelfs dat ze alle onkosten zouden terugbetalen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2016 om 09:06 ----------

Ik ga het gewoon nog een keer proberen, maar dan als niet-klant met een ander adres, even kijken wat er dan gebeurt.

ballegooier 29-01-16 11:20

Je verhaal verbaasd mij in het geheel niet.... :)
Zoekgeraakte orders, of zelfs niet bestaande klantgegevens (let op; deze mensen waren al digitenne klant - het mag niet baten want je moet begrip hebben voor KPN dat de alles-in-een pakketten nu eenmaal een 'héél andere afdeling is dan digitenne meneer. Zij zitten in Den Haag en wij in Groningen' (of wat het ook was) :)) Nou idee: splits het bedrijf op in 2 bedrijven dan is bij de klant ook de verwarring weg.

Kennelijk maakt het ook niet uit of het 'zelfs' op de website staat of dat KPN zelf actief klanten telefonisch benaderde....

KPN blinkt wel uit qua miscommunicatie intern :)

Ps herinneren jullie je nog de super aanbieding met de iPhone 4 - als een van de eersten in NL voor 0,- bij een soort afterpaid / prepaid abonnement van ik dacht 20,- per maand voor 24 maanden met extra kosten per MB of per minuut. Dat abonnement / simkaart gooi je natuurlijk in de la en lekker die iPhone 4 goedkoop scoren voor gebruik met je eigen simkaart :)

Die aanbieding werd binnen een paar uur van de site gehaald want dat kon idd niet uit natuurlijk! (Ik was wel een van de gelukkigen die er een te pakken had - dat het goed kan gaan, kan dus wel bij KPN :) )


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.