//

Iphone kopen-> Unlocked of bij t-mobile?

Iphone kopen-> Unlocked of bij t-mobile? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik wil dus de iphone kopen, maar wat is slimmer, 1. een iphone unlocked kopen en een vodafone abbonement. 2. een iphone kopen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-07-08, 21:19
sandertjah12 sandertjah12 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 7
Standaard Iphone kopen-> Unlocked of bij t-mobile?

Hoi, ik wil dus de iphone kopen, maar wat is slimmer,
1. een iphone unlocked kopen en een vodafone abbonement.
2. een iphone kopen met een t-mobile abbonement.(duur abbonement)

Ik werk en verdien zo'n 40 euro p/m, dit ga ik niet alleen aan een abbonement uitgeven dus, wat kan ik het beste doen?

Groetjes,
sander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-08, 21:24
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik loop met diezelfde gedachte te stoeien. Het loont zich in ieder geval om elke optie goed door te rekenen...maar dan wel eerlijk dus vergelijken met het abonnement wat momenteel door TMO aangeboden wordt.

Koop je bijvoorbeeld een iPhone voor 500 euro en betaal je iedere maand 15 euro voor een sim only abonnement ben je net iets duurder uit dan bij TMO.

Het grote voordeel van een unlocked toestel is dat je zelf je abonnement en de abonnementsduur kunt bepalen en dus niet twee jaar VERPLICHT maandelijks een bedrag aan TMO moet overmaken.

Elke optie apart bekijken en doorrekenen met het abonnement wat jij in gedachten had en wat het best bij jouw bel\data patroon past.....en niet te vergeten...JOUW BUDGET
  #3  
Oud 23-07-08, 21:31
sandertjah12 sandertjah12 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 7
Standaard

Hoi, bedankt voor deze snelle reactie!

Aangezien ik bijna jarig ben en iets mag kiezen van max. 500 euro dacht ik dus aan een unlocked iphone en dan zelf het abbonement betalen, maar nu ik heb doorgerekend kan ik dus ook een tmo abbonement vragen + de iphone, dan betalen mijn ouders 500 euro ( het abbonement en de iphone zelf) en ikzelf ongeveer 300 euro aan overige kosten...


Groetjes,
Sander
  #4  
Oud 23-07-08, 21:32
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandertjah12 Bekijk bericht
Hoi, ik wil dus de iphone kopen, maar wat is slimmer,
1. een iphone unlocked kopen en een vodafone abbonement.
2. een iphone kopen met een t-mobile abbonement.(duur abbonement)

Ik werk en verdien zo'n 40 euro p/m, dit ga ik niet alleen aan een abbonement uitgeven dus, wat kan ik het beste doen?

Groetjes,
sander
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Ik loop met diezelfde gedachte te stoeien. Het loont zich in ieder geval om elke optie goed door te rekenen...maar dan wel eerlijk dus vergelijken met het abonnement wat momenteel door TMO aangeboden wordt.

Koop je bijvoorbeeld een iPhone voor 500 euro en betaal je iedere maand 15 euro voor een sim only abonnement ben je net iets duurder uit dan bij TMO.

Het grote voordeel van een unlocked toestel is dat je zelf je abonnement en de abonnementsduur kunt bepalen en dus niet twee jaar VERPLICHT maandelijks een bedrag aan TMO moet overmaken.

Elke optie apart bekijken en doorrekenen met het abonnement wat jij in gedachten had en wat het best bij jouw bel\data patroon past.....en niet te vergeten...JOUW BUDGET

AAN BIJDE Koop hem in zwitserland en neem een Vodafone abbo sim only loont zich egt namelijk!! doen al mijn vrienden ik neem ook stuk of 12 iphones mee uitzwitserland
__________________
iPod Touch 4G 32GB White | Live each day as it would be your last
  #5  
Oud 23-07-08, 21:33
.nck .nck is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

Vodafone bied jammergenoeg ook een 2 jarige super sim only aan, dit abonnement is vrij voordeling i.v.m. de andere abonnementen.
Je mist hier echter wel de toegang tot hotspots, visual voicemail e.d.

Het dataverbruik schijnt bij vodafone helemaal niet zó onbeperkt te zijn als ze willen doen geloven, 250 mb is maximaal schijnt.

Wie heeft een leuk abonnement gezien waar internet ook bruikbaar bij is, tegen volle snelheid?
  #6  
Oud 23-07-08, 22:00
sandertjah12 sandertjah12 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 7
Standaard

wat kost een iphone dan in zwitzerland?

En; Wat zijn hotspots precies? als ze maar weinig data aanbieden denk ik toch over t-mobile...
  #7  
Oud 24-07-08, 08:55
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Hotsports zijn W-Lan toegangspunten die door T-mobile aangeboden worden door heel Nederland. Je profiteert hier van een nog snellere verbinding, die ook stabieler is dan 3G.
Hotspots zijn vooral te vinden bij bijvoorbeeld McDonalds restaurants (plaatsen met T-Mobile Hotspots zijn herkenbaar aan een roze Hotspot stikker bij de ingang).
Meer informatie over T-Mobile Hotspots vind je op https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/...aspx?q=hotspot

Ik zou zelf voor T-Mobile gaan, zoals gezegd dus geen datalimiet, en als je problemen hebt met het toestel, kun je makkelijk gewoon naar T-mobile. Ik denk namelijk niet dat Vodafone bereid is om ondersteuning te bieden voor (in het buitenland gekochte) sim-lock vrije toestellen.
  #8  
Oud 24-07-08, 09:33
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandertjah12 Bekijk bericht
wat kost een iphone dan in zwitzerland?

En; Wat zijn hotspots precies? als ze maar weinig data aanbieden denk ik toch over t-mobile...
De 8gb kost 320€ de 16GB weet ik niet
  #9  
Oud 24-07-08, 14:35
BB-Tjai BB-Tjai is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 Bekijk bericht
De 8gb kost 320€ de 16GB weet ik niet
320 euro voor de 8gb is klinkt wel goedkoop, denk dat de 16GB dan iets boven de 400 euro zit. Maar je moet er natuurlijk wel je abbo kosten bij rekenen met je huidige provider en kosten internet.


Voordeel van T-mobile voor mij: Onbeperk internet, maar T-Mobile is relatief duur. Ik heb bijv. de i150, 150 belminuten en 150 smsjes. Dat is vrij weinig voor 30 euro, maar is wel inclusief internet. En bovendien heb ik nog 2 andere sim only abbos, dus dat scheelt weer. Bij andere providers betaal je naast je huidige abbo kosten ook nog weer voor (beperkt) internet. Dus denk dat T-Mobile toch iets voordeliger is.

Nadeel voor mij: 2 jarig contract, maar ik bekijk het positief. De Iphone is Ipod, telefoon en internet in 1 en dat voor maar 30 euro per maand En ik denk daarom dat je niet snel zal zijn uitgekeken op deze telefoon en dat die altijd wel bruikbaar is.
  #10  
Oud 24-07-08, 22:43
sandertjah12 sandertjah12 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 7
Standaard

hey, als eerste bedankt voor de reacties. Helaas ben ik tijdelijk gestopt met werken (geen zin om in mijn vakantie te werken) en ik heb momenteel een budget van 200 euro, ik ben bijna jarig, maar ik krijg dus geen iphone. Misschien willen mijn ouders wel de telefoonkosten betalen, maar het abbonement niet. Daarom zal ik het abbonement zelf moeten betalen maar ik twijfel of ik het allemaal snel genoeg heb. Ik zal nog wat smeken bij mijn ouders.. Ik hoop dat ik mijn folderwijk snel weer kan oppikken.
Groetjes,
Sander
  #11  
Oud 25-07-08, 01:06
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandertjah12 Bekijk bericht
hey, als eerste bedankt voor de reacties. Helaas ben ik tijdelijk gestopt met werken (geen zin om in mijn vakantie te werken) en ik heb momenteel een budget van 200 euro, ik ben bijna jarig, maar ik krijg dus geen iphone. Misschien willen mijn ouders wel de telefoonkosten betalen, maar het abbonement niet. Daarom zal ik het abbonement zelf moeten betalen maar ik twijfel of ik het allemaal snel genoeg heb. Ik zal nog wat smeken bij mijn ouders.. Ik hoop dat ik mijn folderwijk snel weer kan oppikken.
Groetjes,
Sander
stuur ze naar belgie, kost het jou niks...
  #12  
Oud 25-07-08, 01:22
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Misschien toch even dit lezen voordat jullie voor niks naar Zwitserland trekken...
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
  #13  
Oud 25-07-08, 09:47
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor Bekijk bericht
Misschien toch even dit lezen voordat jullie voor niks naar Zwitserland trekken...
stel je nou is even voor dat je een huis hebt in zwitserlnd een zwitsers adress en iemand die een zwits passpoort heeft
  #14  
Oud 25-07-08, 12:38
sandertjah12 sandertjah12 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Hengelo
Berichten: 7
Standaard

ik kan hem wel in belgie halen maar dan zal ik alsnog een abbonement nodig hebben voor het internet.
groetjes,
sander
  #15  
Oud 27-07-08, 11:54
sirtalis sirtalis is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 45
Standaard

Zou je niet beter wat geduld kunnen opbrengen en wachten tot je iets meer dan 40 € per maand aan inkomsten hebt? Over een jaar, twee jaar, is er weer een nieuwere iPhone, zijn de abo's beter betaalbaar etc etc. En tegen die tijd verdien je waarschijnlijk een veelvoud van die 40€. Of misschien een 1e generatie kopen, met een prepaid-kaartje of goedkope sim-only?
  #16  
Oud 27-07-08, 14:41
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Ik begrijp niet dat kinderen van 12 & 14 met krantenwijken en/of geen zin om te werken zich druk maken over het kopen van een iPhone?

Hebben ouders tegenwoordig helemaal niets meer te vertellen of interesseert het zi allemaal niks/
  #17  
Oud 27-07-08, 14:46
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Een (simonly) abonnement is in veel gevallen wel goedkoper dan prepaid.
__________________
Are you ready for this!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen bij T-Mobile? thomassen39 Koopinformatie Nederland 16 31-07-10 18:38
Iphone kopen bij T-mobile shop of belcompany? moosterhof Koopinformatie Nederland 4 21-02-10 15:50
iPhone 2G unlocked op T-Mobile? nl21743 Archief 4 12-02-10 13:45
Nieuwe iPhone kopen bij T-Mobile matsoft Odido (T-Mobile) 18 07-05-09 11:23
Frankrijk unlocked iphone kopen nanoman Koopinformatie Rest Europa 34 12-02-08 00:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.