//

Aanbetaling 50 euro bij T-Mobile

Aanbetaling 50 euro bij T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag ben ik naar uden geweest om een iphone 3g te halen maar deze waren op bij de t-mobile shop. toen vroegen ze of ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-07-08, 23:25
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Question Aanbetaling 50 euro bij T-Mobile

Vandaag ben ik naar uden geweest om een iphone 3g te halen maar deze waren op bij de t-mobile shop. toen vroegen ze of ik hem wou reserveren. maar dit heb ik niet gedaan want het kan 4-6 weken duren zijden ze omdat ze een lange wachtlijst hadden plus ik moest €50 aanbetalen.

toen ben ik maar daarnaast naar de belcompany gegaan daar was ook hetzelfde verhaal. Toen ik terug zag ik voor het eerst dat ze in uden ook en phone house hebben daar ben ik naar binnen gegaan maar helaas ook daar op. maar toen ik daar vroeg of ik hem kon reserveren kon dat en koste het me niks aan aanbetalen + ze zijden dat ze hem binnen 1-2 weken weer hadden plus ik kreeg een gratis iphone 3g dock voor het wachten.

Mijn vraag is dan nu ook is het zo binnen 1-2 weken. en moeten andere ook aanbetalen bij t-mobile en belcompany? dit bespaart me levert me wel mooi 25 euro op.

Laatst gewijzigd door renssies; 26-07-08 om 23:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-08, 23:35
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone Koopadvies en ervaringen

Heb hem even verplaatst. Dit gaan niet alleen over tmobile diensten.

Misschien kan je je bericht ook beter even aanpassen in wat alinea's en taalkundig. Het is geen kritiek, maar het is wel lastig te lezen zo..
  #3  
Oud 26-07-08, 23:38
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

En een betere topictitel zou ook helpen. Hier kunnen weinig mensen zich wat bij voorstellen.
  #4  
Oud 26-07-08, 23:55
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Pff... Wat denk je nou zelf? "stel" nou dat t-mobile had gezegt "Weetje; laat iedere klant maar lekker reseveren en weetje wat beste klant. binnen een week heb jij je iphone. Wat vooruit betalen? Nee, tuurlijk niet."

Ten eerste; als iedereen gaat reseveren en die klanten komen niet opdagen zit de t-shop in dit geval met overschot (denk aan de first generation in Duitsland); daarom die 50 euro borg.

Ten tweede; WAAROM DENK JIJ dat t-mobile streeft naar maximaal levertijd van 6 weken? omdat; op het moment dat ze zeggen binnen een week heb jij je iphone en hij is er dan niet; dan ben jij ontevreden en ga je klagen zoals op een website als deze.

Als je ziet dat heel veel klanten al binnen een 2 weken hun iphone al hebben. Punt is gewoon dat t-mobile dat niet kan zeggen.

En die 50 euro is vooruit betalen. Dus een deel van wat je sowieso zou bij moeten betalen voor het toestel. Zou je bijv maar 19,95 moeten betalen (i-500 & 16gb); krijg je die resterende 30 euro gewoon handje contantje terug als je naar een T-Shop gaat..

Laatst gewijzigd door SneakerStyle; 27-07-08 om 00:12.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile factuur: 550 euro hoi2 Odido (T-Mobile) 17 06-10-10 16:29
t-mobile unlock a 120 euro? psvu2 Archief 2 13-12-08 03:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.