Ik moet zeggen dat dit wel echt heel lang duurt... https://i.imgur.com/2GYBJp8.png
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook met iDeal, en 09:14 eerste en laatste mail gehad. Nu steeds aan het kijken of ik een nieuwe mail krijg!
|
Zojuist deze informatie gekregen:
Maakt u zich geen zorgen. Als u het Web-ordernummer, beginnend met een W heeft ontvangen is de order geplaatst. Door de enorme toeloop is de elektronische verwerking van alle orders vertraagd. Ik raad u aan om in de loop van de dag via het OLSS platform. waarop kunt inloggen met uw Apple ID de stand van zeken te controleren. |
Dan wacht ik rustig af heb een webnummer.
W4813 |
Citaat:
|
Ik heb inderdaad een W nummer. Maar met iDeal betaalt en nog steeds geen bevestiging. Ga er vanuit dat het goedkomt maar een levering op 3 nov zal niet aan de orde zijn vrees ik als ik alles hier zo lees.
|
Citaat:
Dit zijn de eerste 4 hahaha. |
09:02 via de app snel en soepel kunnen bestellen. De website kwam 5 minuten later pas in beeld. Dus daar zit geen lijn of logica in. Leverbevestiging/datum kwam pas een uur later in beeld: 3 november worden er hier twee van 265gb bezorgd, zilver en spacegrey. Afgerekend met Mastercard.
Status op dit moment: "verzending wordt voorbereid". Mij hoor je niet klagen ;) |
Status is veranderd.
Actie vereist: In afwachting van betaling |
Citaat:
|
Ik heb dat ook nog steeds maar de Apple chat medewerker zei dat door de drukt de system niet up to date zijn. Als je een ordernummer hebt is er niks aan de hand.
Het zal ook wel, ik ben alleen heel benieuwd naar de leverdatum. |
Ik heb net ook nog even contact gehad met apple store support. Toen ik eindelijk een medewerker aan de lijn kreeg was zijn eerste reactie (nog voordat ik mijn vraag kon voorleggen) "heeft u toevallig een probleem met de ideal betaling"........ waarop ik zei....uh nee (:confused:) ik heb betaald met credit card met maar ik begreep al dat daar problemen mee zijn. Na zijn toelichting schijnen de problemen dusdanig van omvang te zijn dat zij daarover worden plat gebeld:eek:.
Mijn vraag ging echter over de leverdatum. Op het moment van bestellen zag ik nog net even 03-11 als leverdatum staan en pas bij de bevestiging via de mail de 20-27 als datum. Dus ik belde met de prille hoop of er nog een positievere status update zou komen m.b.t. de leverdatum. Wat blijkt, het systeem van apple ligt dusdanig overhoop dat een groot deel van de apple medewerkers die telefonische ondersteuning moeten geven geen werkend systeem hebben. Mede daardoor schijnen de genoemde leverdata uit onze bevestigingen een "voorlopige leverdatum" te zijn (lekker duidelijk zet dat dan in de mail!!). Hij verzekerde mij dat ik in 1 tot 3 dagen tijd een definitieve c.q. nauwkeurige leverdatum ontvang/kan inzien op mijn account. De datum die wij nu dus hebben is een uiterste datum en kan dus alleen nog maar gunstiger worden naarmate apple zijn systeem weer op orde heeft. Ik weet natuurlijk niet of dit voor iedereen geldt dus fingers crossed..... |
Citaat:
|
Leverdatum 20/27 november 😭
|
Wat ik niet snap, ik kon om 8:10 al een verlenging met een X 64GB bij Belsimpel afsluiten.
Misschien dat ze zelf een préorder hadden gedaan en daaruit alvast gingen verkopen? Had het idee dat dat niet mocht van Apple. Vanmiddag even contact gehad met de verkoopafdeling van KPN en die gast wist te melden dat ze er met deze aantallen genoeg hadden tot komende dinsdag. Lijkt mij een beetje een broodje aap want hoe kan je dat inschatten. |
Toch zonde. Was er snel bij in de hoop dat 3 november de dag zou zijn. Helaas krijg ik net een mail met bevestiging dat levering 20-27 nov is. Zou het echt door de iDeal betaling komen? Baal er wel van.
|
Net even bestelstatus gecheckt, is van bestelling geplaatst naar bestelling in behandeling gegaan. Nog steeds levering 20-27/11...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met twee iPads naast elkaar, een met de app, de andere via Safari. Kwam er gewoon niet op. Pas om 09:12 uur lukte het met Safari, de app bleef die 'binnenkort'-melding geven. Vervolgens lukte het maar niet om het aantal naar 2 te zetten, de verversing werkte pas de 5e keer. Betaald met CC, levering over 2-3 weken. Het is niet anders.
|
Ik heb een space-grey 64GB versie besteld icm met een verlenging bij Vodafone.
3 November word hij geleverd is mij verteld. |
Ik heb een zilver 64GB iPhone X besteld en een hoesje. Levering iPhone in week 20-27 november. Gelukkig komt het hoesje dinsdag al:d
|
Heb gehoord dat sommige mensen de datum vervroegd is naar een week eerder of zelfs al op 3 november! Die van mij helaas niet..
|
Citaat:
|
Ik snap het allemaal niet. Heb via de app op mijn iPad pro om 09u00 ingelogd, kon meteen reserveren en 1’ later mail van Apple dak ze mag gaan afhalen te Brussel op 3/11 heb ik blijkbaar geluk gehad
|
Citaat:
|
Mensen die nu bestellen, hebben een levertijd van 3-4 weken terwijl het eerst 5-6 was. Dit zou voor de pre-orders mogelijk ook betekenen dat wij onze iPhones eerder krijgen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Balen... zojuist een kans gewaagd bij coolblue, tot 3 maal de gewenste iPhone in m’n winkelmandje gekregen, je krijgt helaas de tijd niet om af te rekenen of je iPhone is alweer foetsie... niet tof Coolblue! Dat ze de klant dan toch de kans geven om af te rekenen! Ondertussen staan ze allemaal op ‘uitverkocht’....
|
netjes ontvangen rond 13:00, thuis bezorgd door ups.
Playtime!!! |
Tip: iphone X te bestellen voor ophaling VANDAAG in de Apple Stores in Parijs!
|
Wat ik mij afvraag, ik heb al voor de iPhone X betaald natuurlijk maar wat als ik er 1 reserveer vroeg in de ochtend en 'm kom ophalen, moet ik dan opnieuw betalen en de bestelling annuleren?
|
Lijkt me wel logisch. Zijn 2 verschillende bestellingen. Annuleren zal geen probleem zijn in de winkel.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53. |