//

iphoneservicepoint

iphoneservicepoint discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, Op internet kun je een site vinden van de iphoneservicepoint. (biedt zich ook op marktplaats aan) Zijn er al mensen die ervaringen hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-08, 19:34
1982senna 1982senna is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard iphoneservicepoint

hallo allemaal,
Op internet kun je een site vinden van de iphoneservicepoint. (biedt zich ook op marktplaats aan)
Zijn er al mensen die ervaringen hebben met dit kantoor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-08, 20:04
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1982senna Bekijk bericht
hallo allemaal,
Op internet kun je een site vinden van de iphoneservicepoint. (biedt zich ook op marktplaats aan)
Zijn er al mensen die ervaringen hebben met dit kantoor?
Een site die beweert geunlockte iPhones aan te bieden, die geen duidelijke prijzen vermeld, die verderop zegt dat er geen unlock is en zo nog waat meer dubieuze toestanden.

Heb je daar dan toch nog enig vertrouwen in?
  #3  
Oud 15-08-08, 20:10
1982senna 1982senna is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

daarom ook de vraag of er mensen al ervaringen hebben met deze site, het leek mij ook een beetje raar.
Maar het kan goed zijn dat dit wel een goede winkel is en dat het wel allemaal klopt
  #4  
Oud 15-08-08, 20:38
Wiebertje Wiebertje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Prijs staat er duidelijk , 590 en 680 euro heb bij hun ook bestelling gedaan op kantoor want had mijn iPhone perongeluk geupdate naar 2.0 hebben hun 't weer gefixt.. heb niet vooruitbetaald voor de reservering wordt contact met mij opgenomen zodra iphone te koop is en ze wachten ook op de unlock voor 3G laatste bericht wat ik van ze heb gekregen is dat volgende week eindelijk de 8GB binnenkomt en wellicht een paar 16GB maar ze hebben nog geen unlock..

snap niet dat mensen altijd gelijk zo negatief zijn.. lees eerst en informeer eerst voordat je een oordeel uit..
  #5  
Oud 17-08-08, 01:59
maggienaaltje maggienaaltje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb bij dit bedrijf 2 bestellingen lopen. Ik vond de website er netjes en overzichtelijk uitzien (zegt natuurlijk niet veel, maar het is een eerste indruk!).
Verder vind ik dat er netjes e-mail contact wordt onderhouden. Ook het feit dat je gewoon bij hun op het kantoor kan langs komen om de boel af te handelen klinkt mij goed in de oren. HELAAS hebben de iPhone's vertraging, maar dit vanwege die &^%&*%& douane =(. Maar mij is belooft dat ik hem binnen maximaal 3 weken heb .
  #6  
Oud 09-03-10, 23:06
Nan Nan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik kocht mijn iPhone 3g meer dan een jaar geleden bij iPhone Servicepoint. Klein bedrijf met kennis van zaken. Prima geholpen. Persoonlijk afhalen was ook mogelijk.
De website wordt ook steeds goed bijgehouden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft ervaring met iphoneservicepoint.nl Bashie Koopinformatie Nederland 0 19-02-11 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.