//

Iphone 3G op voorraad bij Apple resellers

Iphone 3G op voorraad bij Apple resellers discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen woensdag via online shop van t-mobile een 16GB-zwarte Iphone besteld. Geen tweede email ontvangen. Gisteren wat rondgebeld nav de lange levertijd en wat blijkt; ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-08, 10:48
catch catch is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Iphone 3G op voorraad bij Apple resellers

Afgelopen woensdag via online shop van t-mobile een 16GB-zwarte Iphone besteld. Geen tweede email ontvangen.
Gisteren wat rondgebeld nav de lange levertijd en wat blijkt; De iCentre en A-mac ketens hebben gewoon alle modellen op voorraad. (meer heb ik er niet gecheckt)
Dus direct een telefoon gehaald.
De meeste Apple-resellers hebben de telefoon gewoon op voorraad. Op een of andere manier denken de meeste consumenten dat je alleen bij de belwinkels terecht kunt.

Opmerkelijk: mijn bestelling bij t-mobile telefonisch geannuleerd. Antwoord: ” uw bestelling is al op woensdag geannuleerd”. !?
Dus blijkbaar is bij mijn online bestelling direct de bestelling geannuleerd door het systeem zelf. Dat zou wel een verklaring kunnen zijn van een aantal wachttijden….?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-08, 10:52
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catch Bekijk bericht
De meeste Apple-resellers hebben de telefoon gewoon op voorraad.
Klopt, de Apple winkel bij mij in de buurt heeft sinds 11 juli altijd minstens een iPhone gewoon in de winkel gehad om te kopen zonder reservering
  #3  
Oud 16-08-08, 11:01
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlees91 Bekijk bericht
Klopt, de Apple winkel bij mij in de buurt heeft sinds 11 juli altijd minstens een iPhone gewoon in de winkel gehad om te kopen zonder reservering
misschien wel handig om even te zeggen om welke winkel het gaat
  #4  
Oud 16-08-08, 11:04
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slodo Bekijk bericht
misschien wel handig om even te zeggen om welke winkel het gaat
Sittard

ambridge.nl / macwinkel.nl
ten minste toen ik daar laatst nog langs liep hadden ze hem nog en ook midden en einde juli. daarom ga ik er van uit dat ze altijd wel wat hadden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Resellers krijgen geen iPhones meer geleverd dromedaris Archief 3 04-06-09 02:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.