//

iPhone niet bestellen via website T-Mobile!!!

iPhone niet bestellen via website T-Mobile!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij deze even een tip van mijn kant (tevens vraag ik mij af of anderen dezelfde ervaring hebben). 27 juli heb ik de iPhone besteld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-08, 13:31
iWhiz iWhiz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Angry iPhone niet bestellen via website T-Mobile!!!

Bij deze even een tip van mijn kant (tevens vraag ik mij af of anderen dezelfde ervaring hebben).

27 juli heb ik de iPhone besteld bij T-Mobile online, dit op aanraden van de T-Mobile shop omdat het zo veel sneller zou gaan dan via de winkel. De iPhone is inmiddels in de T-Mobile shop hier in Veenendaal gewoon op voorraad, net als bij de apple store trouwens, maar ik heb nog niets.

Vrijdag met T-Mobile gebeld, de verwachting is dat ik nog minimaal twee weken op het toestel kan wachten omdat hij nog steeds erg moeilijk leverbaar is. Waarom hij dan wel gewoon bij de shops te koop is? "

"Het betreft echt twee verschillende verkoopkanalen meneer, er is niets aan te doen"

en dan nu het mooiste:

"Meneer, wel een tip voor de volgende keer: via de shops gaat bestellen altijd veel sneller hoor"

Je snapt, hier word ik niet echt vrolijk van. Ik kon hoog en laag springen, ook al in de shop geweest zaterdag maar het abonnement is niet om te zetten of te annuleren, ik moet gewoon nog een paar weken wachten.

Dus: bestel de iPhone NIET via de website of telefonisch bij T-Mobile, want je komt achteraan!

Ik ben met mijn bestelling toch al binnen, en met de voorraad in de winkels kunnen ze nog mooi wat extra toestellen verkopen, na mijn contractsperiode ben ik in iedergeval weg bij t-mobile, en dat is jammer want ik zat er al toen het nog Ben was...

Doe er je voordeel mee!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-08, 13:51
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Dit was al lang bekend, zelfs ketens als Belcompany en The Phonehouse hadden ze, waar T mobile niet kon leveren.. Maar waarom de web bestelling niet canselen en naar een shop ?
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #3  
Oud 17-08-08, 16:03
iWhiz iWhiz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benBEN Bekijk bericht
Dit was al lang bekend, zelfs ketens als Belcompany en The Phonehouse hadden ze, waar T mobile niet kon leveren.. Maar waarom de web bestelling niet canselen en naar een shop ?
Op het moment van mijn bestelling was dit helaas nog niet bekend, toen waren ze ook nog niet beschikbaar in de winkels...

De web bestelling cancelen en naar de shop duik ik morgen even in maar kan voor de nogige uitdagingen zorgen, het is een zakelijk abo en betreft een contractsvernieuwing. Vraag me af of dat zomaar te cancelen is...
  #4  
Oud 17-08-08, 19:01
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWhiz Bekijk bericht
Op het moment van mijn bestelling was dit helaas nog niet bekend, toen waren ze ook nog niet beschikbaar in de winkels...

De web bestelling cancelen en naar de shop duik ik morgen even in maar kan voor de nogige uitdagingen zorgen, het is een zakelijk abo en betreft een contractsvernieuwing. Vraag me af of dat zomaar te cancelen is...
Dan is het consumentenrecht (7 dagen afkoeling) niet van toepassing. Lees de voorwaarden zoals op de site vermeld even goed door.
  #5  
Oud 18-08-08, 17:46
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

zal nog ff stoken hierzo
zojuist berichtje van me schoonzus
zonder te reserveren keuze uit alle iphone 3Gbij t-mobileshop
ze heeft nu dus een zwarte 16GB
  #6  
Oud 18-08-08, 20:39
iWhiz iWhiz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 Bekijk bericht
zal nog ff stoken hierzo
zojuist berichtje van me schoonzus
zonder te reserveren keuze uit alle iphone 3Gbij t-mobileshop
ze heeft nu dus een zwarte 16GB
Hé bedankt man! Ik wacht nog wel even dan...
  #7  
Oud 20-08-08, 12:48
erasor erasor is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Na het lezen over de lange wachtijden besloten hem alvast vanaf mijn vakantie adres te bestellen zodat ik in Nederland niet te lang hoefde te wachten. Krijg ik al na 5 dagen een telefoontje dat ze hem willen afleveren, alleen ik ben nog anderhalve week weg. Het kan dus erg snel gaan. (gaat om een zwarte 16GB)
  #8  
Oud 20-08-08, 12:58
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Tsja, ik heb ook andere ervaringen: telefonisch besteld bij T-Mobile en binnen 2 weken had ik de iPhone in huis!
  #9  
Oud 20-08-08, 13:53
iWhiz iWhiz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Tsja, ik heb ook andere ervaringen: telefonisch besteld bij T-Mobile en binnen 2 weken had ik de iPhone in huis!
Hmmm, zouden ze dan toch gewoon een hekel aan mij hebben? Heb je een zwarte of een witte besteld? In mijn geval gaat het om een witte...
  #10  
Oud 20-08-08, 13:58
erasor erasor is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Het wordt nog leuker, mijn eerste 2 bestellingen werden afgewezen vanwege een creditcheck, terwijl ik nooit wat heb geleend e.d. maar nog wel een oud BEN kaartje heb wat ik niet gebruik. (zo'n 0€ abbo) net nog een voicemail dat ze de afgewezen bestellingen ook komen afleveren Toch maar even bellen met T-mobile, 3 iPhones is wat overdreven. Het gaat om zwarte.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone via t mobile of via het internet bestellen? merryground Odido (T-Mobile) 6 11-06-10 00:21
iPhone: optie 'compleet' (o.a. Duo Sim) bestellen via T-Mobile Grover Odido (T-Mobile) 4 01-11-09 19:52
Kan ik beter wachten met een Iphone te bestellen bij T-Mobile? Frenzie Odido (T-Mobile) 5 26-09-08 08:21
Mobile website? stijnjasper Archief 6 15-07-08 01:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.