iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 3G in India: dure grap of koopje voor $400? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/19323-iphone-3g-india-dure-grap-koopje-voor-400-a.html)

iCulture 18-08-08 08:40

iPhone 3G in India: dure grap of koopje voor $400?
 
De iPhone 3G gaat in India "een fortuin kosten" omdat Airtel en Vodafone geen subsidie willen geven. Maar $400 voor de 8GB iPhone valt toch wel mee?

Lees verder over: iPhone 3G in India: dure grap of koopje voor $400?

Tag:

forum.bericht 18-08-08 09:58

Citaat:

Dat valt niet te rijmen met de hoge inkoopprijs die Mobistar ervoor betaalt: ze zeggen maar €5 te verdienen op elke iPhone. De enige partij die licht op de werkelijke prijzen kan werpen (Apple) heeft tot nu toe niet laten weten hoe hoog de productiekosten of de inkoopkosten van het toestel zijn.
De bewering van Mobistar dat ze slechts €5,= verdienen is net zo onzinnig als het fabeltje dat de Apple Retailers slechts 3& winst zouden maken. Urban Tales en leuk voor aan de bar maar verder van nul en generlei waarde.

Apple gaat echt niet vertellen wat hun verkoopprijzen zijn net zoals andere fabrikanten dat ook niet zullen doen.

FiXeR 18-08-08 12:40

iPhone 3G uit India
 
iPhone 3G in India: dure grap of koopje voor 0? > Nieuws > iPhoneclub.nl

Nou dat we weten dat hij daar goedkoop is, hoe krijgen we hem goedkoop hier. Zouden ze simlockvrij zijn?

Toevallig een iPhoneclub member die binnenkort gaat naar India en daar een iPhone haalt?

Destiny 18-08-08 13:04

Draadjes samengevoegd.

Londonforever 18-08-08 19:52

Mijn vader zit geregeld in die landen en als er iemand is die mij kan garanderen dat ze sim-lock-free zijn (dus ook voor pre-paid), dan wil ik eventueel vragen of hij er een paar kan meenemen.

Zero 19-08-08 19:15

Is al oud nieuws...
Er zijn al tig Iphones vanuit oa India hier naar toe gekomen.

In India zul je het toestel ook nog wel goedkoper vinden dan $400,-

Enig probleem voor sommige is waarschijnlijk de garantie voorwaarden die bijna nul komma nul zijn!

Londonforever 19-08-08 19:19

Apple kent bij mijn weten een wereldwijde garantie op niet-gehackte toestellen.

forum.bericht 19-08-08 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zero (Bericht 172509)
Is al oud nieuws...
Er zijn al tig Iphones vanuit oa India hier naar toe gekomen.

En via welk kanaal is dat dan?

Zero 19-08-08 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 172523)
En via welk kanaal is dat dan?

in iedergeval niet een kanaal waar iedereen makkelijk aan kan komen ;)


Ook een van de redenen is dat hij daar zow goedkoop is omdat er (nog) geen 3g ondersteuning is!

Goudvis12 19-08-08 22:59

Als ik ooit iemand van me familie naar india ofzo gaan zal ik dit even vragen..
Hoe zit het met indonesie?

Hoe duur is ie daar?

forum.bericht 20-08-08 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zero (Bericht 172824)
in iedergeval niet een kanaal waar iedereen makkelijk aan kan komen ;)

Dan heeft jouw uitspraak dus geen enkele waarde. Zeker niet als je strooit met "tig" want dat zijn er dus twintig, dertig, veertig, ....... iPhones.

Londonforever 20-08-08 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zero (Bericht 172824)
in iedergeval niet een kanaal waar iedereen makkelijk aan kan komen ;)

Ga anders naar Marktplaats! Daar zit veel van jouw soort volk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.